Vrag nosi Pradu još je jedan u nizu sve popularnijih kazališnih projekata – mjuzikala adaptiranih iz poznatih filmova. A glumica Vanessa Williams, najpoznatija po ulozi u seriji Ugly Betty, uskočit će u ulogu fiktivne glavne urednice časopisa Runway. Mirandu Priestly u filmu je naravno glumila legendarna Meryl Streep.
I 60-godišnja glumica i Instagram račun predstave podijelili su videozapise u kojima ona glumi Mirandu kako bi najavili projekt.
Miranda Priestly vraća se, ovaj put u kazališnoj verziji
“Da…to sam ja“, napisala je Williams u opisu uz emotikon vraga; još jedan video koji je podijelila pokazuje kako ulazi u urede izmišljenog časopisa.
“Nemojte samo sjediti“, kaže ona u videu. “Kupite ulaznice ili tako nešto“. U opisu objave glumica je dodala: „To je sve…sada kupite karte za @pradawestend #thehouseofmiranda.”
Glazbena adaptacija filma Vrag nosi Pradu prvi put je prikazana u Chicagu 2022. Dobitnica nagrade Tony, Beth Leavel, glumila je Mirandu Priestly u toj produkciji, za koju je još u rujnu najavljeno da prelazi u London.
Mjuzikl se temelji na istoimenom filmu iz 2006., koji se pak temelji na romanu autorice LaurenWeisberger iz 2003. godine.
Nova Miranda Priestly ima iskustva s ulogama modnih urednica
“Oživjeti Mirandu Priestly na West Endu apsolutno je ostvarenje sna“, rekla je Williams za Variety.
U seriji Ugly Betty Vanessa je glumila sličnu ulogu.FOTO: Profimedia
Novi mjuzikl sadrži originalnu glazbu glazbene legende Eltona Johna, sa stihovima ShaineTaub i dramskim tekstom Kate Weatherhead.
U filmu iz 2006. Anne Hathaway glumila jeAndy Sachs, ambicioznu novinarku koja dobiva posao osobne asistentice Mirande Priestly. Za tu je ulogu Meryl Streep dobila nominaciju za Oscara, a film je bio 12. najgledaniji film godine.
Vanessa Williams je igrala je sličnu ulogu seriji Ugly Betty od 2006. do 2010. Glumica je još 2009. izjavila za Entertainment Weekly da joj je glumiti lik “najdraža uloga u životu, i istinski uživa svaki dan dolaziti na posao.”
Ostale uloge još nisu poznate. Predstava dolazi u London u listopadu.
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada vidjeli na domaćoj sceni.
Sinoć je HNK Ivana pl. Zajca bio ispunjen onom posebnom, gotovo električnom tišinom koja vlada nekoliko trenutaka prije velikog umjetničkog događaja. A kada se zastor napokon podigao, riječku je publiku dočekao svijet koji se nije samo gledao – nego i osjećao. Premijerna izvedba „Venezuele“, jedne od najznačajnijih koreografija vizionarskog Ohada Naharina, opravdala je svako očekivanje i više od toga. Ovacije koje su ispunile kazalište trajale su minutama, kao spontani i iskreni odgovor na djelo koje je publiku istovremeno razoružalo i oduševilo.
U svijetu gdje se granice između pokreta, glazbe i osjećaja brišu, na scenu riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca dolazi jedno od najintrigantnijih suvremenih plesnih djela – „Venezuela“, koreografski dragulj svjetski slavnog izraelskog umjetnika Ohada Naharina.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.