‘Planirala sam da sutra neću ništa jesti’: Potresna ispovijest Valentine koja je prekinula teror dijeta i pronašla sreću
U ispunjenoj knjižnici Bogdana Ogrizovića u Zagrebu sinoć je bilo teško ostati ravnodušan. Suze u očima, tišina u publici i jedna priča koja dira u srce – Valentina Sumpor predstavila je svoju knjigu “Dovoljno dobra”, osobnu ispovijest o borbi s poremećajima u prehrani, samopouzdanjem i pritiskom “savršenog tijela” koji već desetljećima uništava generacije djevojaka.
Sve je počelo, kako kaže, jednim “bezazlenim” zadatkom na satu engleskog jezika. Učenici su trebali raspravljati tko je u razredu “debeo”, a tko nije. “Pitala sam prijateljice jesu li me ubrojile među debele. One su šutjele. Pa su rekle ‘imaš trbuh’. Kako to reći roditeljima? Kako oni mogu znati da je njihovo dijete u jednom danu postalo ‘debelo’?” – ispričala je Valentina publici, a prenosi Večernji List.
Planirala je kako sutra neće ništa jesti. Brojala je kockice na stolu dok su joj tata i mama govorili da si uništava zdravlje, kosti, tijelo. “Bili su pametni i obrazovani, ali meni to tada ništa nije značilo” – priznala je.
Danas je Valentina magistra ekonomije, certificirana fitness trenerica, spisateljica i dugogodišnja kolumnistica. Nakon godina borbe, rekla je stop strogim dijetama i kažnjavanju tijela – i pronašla put prema miru i zadovoljstvu. “Dovoljno dobra” nije samo knjiga za djevojke koje žele stati u neki konfekcijski broj, nego za svaku ženu (i muškarca) koja je barem jednom pomislila da nije dovoljno dobra.
Na promociji su uz autoricu govorili influencerica Alis Marić, zamjenica urednika časopisa Ljepota i zdravlje Katarina Brkljača, izdavač Tomislav Birtić i Dario Markas iz Večernjeg lista. Alis Marić podsjetila je kako su današnje djevojčice još ranije izložene “teroru” TikToka i Instagrama nego što je to bila Valentina s MTV-jem i tinejdžerskim časopisima: “Mojoj unuci neće dati mobitel do devete godine, ali uzalud – imat će ga netko iz razreda. Ne znam što nas čeka. Sve dolazi iz kuće, no teško je kad izvana ima toliko šuma.”
Valentina je publici otkrila i da joj je ova knjiga ispunjenje sna – oduvijek je željela biti spisateljica. “Mama mi je govorila – bilo koji fakultet da upišeš, uvijek možeš pisati. I bila je u pravu” – rekla je.
Publika u Ogrizoviću nije mogla sakriti emocije. “Dovoljno dobra” pokazuje da je ljepota mnogo više od konfekcijskog broja, a Valentina svojom pričom postaje glas generacije koja je odlučila stati na kraj teroru dijeta i ponovno pronaći sreću u svakodnevnom životu.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.