Liu Jo ima najluksuzniju izvedbu svih vodećih trendova ove sezone
Bez obzira na to trebate li savršen blejzer u kojem ćete dominirati na važnom poslovnom sastanku, elegantnu dnevnu haljinu za kojom će se okretati glave ili glamurozni look za nadolazeću party sezonu, jedno je jasno – komadi s potpisom modnog brenda Liu Jo transformirat će vas u it-djevojku koja suvereno vlada gradskim asfaltom.
Sinoć je održan event modnog brenda Liu Jo na koji su pohrlile brojne poznate Hrvatice, ali i Hrvati kako bi doznali što je u trendu i kakve će modne zapovjedi vladati ove sezone.
Među poznatim licima našli su se Andrea Andrassy, Nikolina Pišek, Saša Lozar, Boris Banović, Marjeta Kessler, Martina Kallos, Sandra Blažević, Anita Vukušić Crevar, Lea Biljman i Sandra Zajec i mnogi drugi, koji su uživali u ugodnom druženju i pogledu na najnovije hit komade brenda Liu Jo.
Zabavno, seksi i glamurozno – nova kolekcija Liu Jo stvorena je za žene sa stavom
Modna kuća Liu Jo osnovana je 1995. godine na Capriju, a ta se prirodno urođena talijanska elegancija, prožeta seksi akcentima provlači kroz sve modele ovog obožavanog brenda.
Jesensko/zimska kolekcija brenda Liu Joapsolutno je u skladu s vodećim svjetskim trendovima, a opet originalna i prepoznatljiva za potpis poznatog talijanskog brenda čija estetika osvaja na prvi pogled.
Plisirane mini suknje koje ovih dana obožavaju nositi it-djevojke kao što su Hailey i Bella, u kolekciji brenda Liu Jo svojom se finom izvedbom podižu na novu razinu. U spoju sa koledžicama i tankom dolčevitom kao stvorene su za jurnjavu gradom, a uz kratki ili dugi blejzer i lakirane čizme transformiraju se u trendi outfit za odlazak u kino ili na spoj.
Hit široke traperice s prostranim džepovima i dvodijelni vuneni kompletići pokazuju da se Liu Jo djevojka itekako zna opustiti i zabaviti, dok komadi s prugicama u poslovnom stilu dvijetisućitih stižu kao kontrast casual looku i podižu samopouzdanje.
Još jedan trend koji se vratio iz dvijetisućitih, a koji će uskoro zavladati gradskim asfaltom su čizme preko koljena, idealne za kombiniranje s lepršavim haljinama i minicama u školskom stilu.
Komadi s Liu Jo potpisom – Vaš prečac do dobrog stila
Modni znalci naglašavaju da je ove sezone zabilježen veliki povratak komada od umjetne kože, a upravo ćete njih u svom najluksuznijem izdanju pronaći u kolekciji Liu Jo. Odijelo u popularnoj boji čokolade nikako neće proći nezapaženo, a u smeđem mantilu od istog materijala metropolama diljem svijeta već su prošetale brojne modne influencerice.
Još jedan veliki hit sezone su odjeća i modni dodaci u tamnocrvenoj boji, koje Liu Jo nudi u zaista originalnim izdanjima.
Puffer jakne bit će nezaobilazne kad se spuste temperature, pobrinite se da budu strukirane i damske, čak i ako sežu skoro do ruba vaših najnovijih čizmica.
Tartan za preppy kombinacije, leopard za zavodljive trenutke
Moderan old money i preppy stil u kolekciji Liu Jo dolazi u obliku fantastičnih komada s uzorkom plavog ili crvenog tartana, dok su za dane u kojima se osjećate posebno koketno rezervirane haljine i bluze s leopardskim uzorkom.
Ako vam je potrebno samo malo ohrabrenja, uz strogu kombinaciju ženskog odijela i dugačkog tamnoplavog kaputa možete iskombinirati torbicu leopardskog uzorka ili zabavne gležnjače s petom na kojoj se nalazi logotip.
Zablistajte i osvojite nakitom koji govori više od riječi
Kad je nakit u pitanju, Liu Jo ove godine nudi atraktivne upečatljive komade u zlatnoj i srebrnoj boji te zabavan nakit sa svjetlucavim detaljima ili profinjenim perlama.
Sunčane naočale moraju biti cool i oversized i govoriti priču o vašem stavu, a šalovi toliko nježni i mekani da ih svaki dan želite nositi u novom izdanju, oko vrata, na baloneru, na torbi, oko ruke ili u kosi…
Velika novost koja zaokružuje sliku o besprijekornom talijanskom stilu je Liu Jo make up
Što bi bila dotjerana žena bez savršenog ruža na usnama? Liu Jo make up novitet je na tržištu, a svojom vrhunskom izvedbom i glamuroznim izgledom u stopu prati modnu kolekciju prepoznatljivu po očaravajućoj ženstvenosti.
Ulja za usne u atraktivnim nijansama usne u isto vrijeme njeguju i premazuju savršenom bojom, palete sjenila spremne su da vas odvedu od ureda do najboljeg tuluma u gradu, a mirisna kolekcija puna očaravajućih nota koje će privlačiti komplimente gdje god se pojavili.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.