Ovo je predstava koja će vas nasmijati do suza i podsjetiti zašto su majke i kćeri – najveća ljubav i najveći izazov
Koliko god bježali od toga, svi se prije ili kasnije uhvatimo u rečenici koju je naša majka izgovorila sto puta. Nismo je htjeli slušati, možda smo i kolutali očima, a danas – sjetimo se njenih riječi i shvatimo da je bila u pravu. Upravo o toj neiscrpnoj vezi majke i kćeri, u kojoj se smijeh i suze neprestano isprepliću, progovara nova komedija Kazališta KNAP – MATER NOSTER.
Predstava Lucije Klarić, u režiji Borisa Kovačevića, donosi sve ono što nikada nismo imali hrabrosti priznati vlastitoj majci – ali sada imamo priliku tome se od srca nasmijati. Na sceni briljiraju Tea Šimić i Katarina Arbanas de Romero, izmjenjujući likove i situacije koje su nam svima dobro poznate – od prvih poslova, roditeljskih savjeta koje nismo tražili, do života pod istim krovom.
Publika će u MATER NOSTER pronaći komadiće vlastitog života – sitne svađe koje postaju legendarne, velike odluke koje se nikada ne donose same, i onu tihu, neizgovorenu ljubav koja stoji iza svake rečenice izgovorene „na živce“.
„Za mene je ovo priča o obitelji bez uljepšavanja, ali i bez osude. Smijat ćemo se, ali ćemo istovremeno osjetiti i grč u grlu“, kaže redatelj Kovačević. A upravo je to ono zbog čega će ova predstava postati omiljena publici – jer se u njoj vidi svaka generacija.
S obzirom da KNAP slavi 70 godina Centra i 20 godina Kazališta, nije mogla postojati bolja prilika za predstavu koja spaja – baš kao što majke i kćeri, koliko god se prepirale, nikada ne prestaju biti dio jedna druge.
Ako ste se ikad zakleli da „više nećete biti kao vaša majka“ – ova predstava će vas podsjetiti da je upravo u tome najveći šarm života.
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada vidjeli na domaćoj sceni.
Sinoć je HNK Ivana pl. Zajca bio ispunjen onom posebnom, gotovo električnom tišinom koja vlada nekoliko trenutaka prije velikog umjetničkog događaja. A kada se zastor napokon podigao, riječku je publiku dočekao svijet koji se nije samo gledao – nego i osjećao. Premijerna izvedba „Venezuele“, jedne od najznačajnijih koreografija vizionarskog Ohada Naharina, opravdala je svako očekivanje i više od toga. Ovacije koje su ispunile kazalište trajale su minutama, kao spontani i iskreni odgovor na djelo koje je publiku istovremeno razoružalo i oduševilo.
U svijetu gdje se granice između pokreta, glazbe i osjećaja brišu, na scenu riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca dolazi jedno od najintrigantnijih suvremenih plesnih djela – „Venezuela“, koreografski dragulj svjetski slavnog izraelskog umjetnika Ohada Naharina.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.