HELLO
HELLO! #HelloItsMe
 “Ne događaju se često predstave koje dožive 500. izvedbu. Moglo bi se zato reći da su to predstave koje pišu  kazališnu povijest” rekao je na kraju jučerašnje svečane izvedbe ravnatelj Drago Utješanović, pozvavši na scenu autorski tim i glumce iz prve postave koji su prisustvovali ovoj povijesnoj izvedbi.

Predstava Dnevnik Pauline P. prema hit romanu Sanje Polak, i u režiji Snježane Banović – svojevrsni hrvatski pandan Adrianu Moleu – govori o zgodama simpatične desetogodišnje brbljivice.

Da su djeca zavoljela Paulinu P. i na sceni kazališta Žar ptica potvrđuje više od 98  000 gledatelja koliko ju je vidjelo od premijerne 2005. godine, do danas.

Dnevnik Pauline P. je nakon 470. izvedbe (veljača 2023.) doživio glumačku obnovu. Umjesto dotadašnje Pauline – Gorane Marin i njezine ekipe u kojoj su bili Ana Marija Vrdoljak, Vesna Ravenšćak, Hrvoje Zalar, Drago Utješanović i Ante Krstulović, ulogu Pauline preuzela je Nika Ivančić. Drago Utješanović ostao je i u novoj postavi u ulozi učitelja. Novi Mama i Tata su Dunja Fajdić i Marko Hergešić, a prijatelji Maruška Aras i Bogdan Ilić.

PROČITAJTE: Film Dnevnik Pauline P. pogledalo preko 60 tisuća gledatelja

Tijekom godina mijenjale su se generacije djece, ali i glumci na sceni. Predstavi su svoj glumački doprinos u nekoliko sezona igranja dali još Žana Bumber, Zoran Pribičević, Šime Bubica, Mitja Smiljanić, Iskra Jirsak i Marija Šegvić.


druge vijesti

L'Occitane

Jesam li ja promijenio rutinu ili je Movember promijenio mene? I zašto o ovim beauty novitetima pričaju baš svi

U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.

Beauty News

14 studenoga 2025