Film Dnevnik Pauline P. pogledalo preko 60 tisuća gledatelja
I nakon petog tjedana prikazivanja, igrani dugometražni film za djecu Nevena Hitreca Dnevnik Pauline P., ne prestaje puniti kino dvorane diljem zemlje.
Prema podacima objavljenim na mrežnim stranicama BoxOffice.hr film je do sada pogledalo 61.870 gledatelja i trenutno zauzima visoko treće mjesto na tjednoj listi gledanosti. U središtu ove obiteljske komedije s elementima fantastike je Paulina P., emotivna i duhovita djevojčica, učenica 3. razreda osnovne škole, kojoj je hobi maštanje. Pratimo njezine avanture tijekom jedne školske godine – u razredu i kod kuće te upoznajemo i brojne druge zanimljive likove, njezine roditelje i druge članove obitelji, učitelje, prijatelje i neprijatelje, simpatije pa i likove iz mašte.
Redatelj Neven Hitrec rekao je da mu je cilj bio «napraviti duhovit i empatičan film, da gledatelji s njega izađu nasmijani i dobrog raspoloženja», a brojke gledanosti i brojne reakcije na film pokazuju da je u tome i uspio. Film je dobio i preporuku Ministarstva znanosti i obrazovanja za gledanje u kinima u sklopu nastave medijske kulture u osnovnim školama.
Naslovnu ulogu Pauline P. igra Katja Matković, a u dječjim ulogama pojavljuju se još Aria Dunda, Ramona Ivanda, Tom Rushaidat, Jakov Švarc i Darin Pavišić. Ostale glavne uloge tumače Igor Kovač, Judita Franković Brdar i Borko Perić, a nastupaju i Iskra Jirsak, Ksenija Marinković, Vinko Kraljević, Dražen Kühn, Slavica Knežević, Nikša Butijer, Areta Ćurković, Anđelko Petric, Ljiljana Bogojević, Luka Petrušić, Draško Zidar, Alen Šalinović, Dušan Gojić, Helena Buljan.
Producent filma je Jure Bušić (Jaka produkcija), izvršni producent Hrvoje Habeković, distributer tvrtka Jučer d.o.o., a ostalu autorsku ekipu čine scenaristica Dora Delbianco, koscenarist Ivan Turković-Krnjak, direktor fotografije Dragan Marković, skladatelj Darko Hajsek, montažer Slaven Zečević, scenografkinja Tajana Čanić Stanković, kostimografkinja Ivana Zozoli Vargović, majstorica maske Snježana Gorup, dizajner zvuka Julij Zornik i snimatelj zvuka Matija Santro.
U ambijentu koji je mirisao na smirenost, kreativnost i čisto zadovoljstvo za sva osjetila, održana je radionica “Art Flow – Put do sebe”, novo lice holističkog doživljaja koje je osvojilo sve prisutne. Spoj suvremene umjetnosti i aromaterapije pokazao se kao idealna formula za bijeg od svakodnevice, a iza ovog jedinstvenog koncepta stoje mlada umjetnica Dorin Zelenika i luksuzni prirodni brend Alqvimia.
U svijetu u kojem se maloprodaja neprestano mijenja, jedan brend već desetljećima uspijeva ostati vjeran svojim vrijednostima, a istovremeno predvoditi promjene. dm je i ove godine potvrdio svoj status lidera na hrvatskom tržištu, ostvarivši izniman rast prometa od 10,04 posto, što ukupno iznosi 571,06 milijuna eura. No iza brojki stoji mnogo više od poslovnog uspjeha – tu su ulaganja u održivost, digitalizaciju, zajednicu i, ponajviše, ljude.
Od štrudle do bečkog odreska, pratite kulinarsku avanturu u šest nastavaka koja povezuje prošlost i sadašnjost te otkriva priče iza jela koja se prenose generacijama.
U srcu Zagreba, u mirisnom raju Muzeja čokolade, Pepe Jeans priredio je večer koja je opojno spajala dvije najveće ljudske strasti – mirise i čokoladu. Povod? Predstavljanje novih parfema Addictive Indulgence za nju i za njega – senzualnih, gurmanskih i toplih mirisa koji slave užitak u svakom obliku.
Kako dani postaju kraći, a zrak sve hladniji, koža nas neumoljivo podsjeća da je stigla sezona kada joj je potrebna dodatna pažnja. Zima ne prašta — isušuje, zateže, gubi sjaj. No, ako postoji savršen trenutak da obnovite svoju rutinu i priuštite svojoj koži tretman dostojan spa centra, to je sada. Jer FOREO, švedski beauty-tech brend koji je revolucionirao njegu kože, ovog Black Fridayja donosi ponude koje se jednostavno ne propuštaju.
U ovogodišnjem izdanju akcije „Kad se naše šape slože“ dm je donirao 8.447 konzervi hrane za napuštene i nezbrinute životinje, čime je osigurano više od 3,4 tone hrane za štićenike četiri udruge i skloništa: Društvu za zaštitu životinja Mali Lošinj, Udruzi Pobjede – Azil Osijek, Udruzi Vau Vau (Bjelovar) te Udruzi SOS Cat (Zagreb).
Sinoć je u prepunom klubu SAX! održana nova epizoda popularnog talk-showa Ženska priča pod vodstvom Marijane Perinić. Tema večeri bila je „Muška strana priče“, a četvorica gostiju – Robert Ferlin, Mario Lipovšek Battifiaca, Dušan Bućan i Ante Gelo – na svoj su duhovit i iskren način pokazali kako izgleda razgovor kad se o životu, ženama i svakodnevici progovori iz muške perspektive.
United Group, vodeći pružatelj telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Europi, imenovao je dr. Kima Kyllesbecha Larsena glavnim direktorom za tehnologiju i informacijske sustave (CTIO), sa službenim preuzimanjem pozicije 1. studenog 2025. godine. Dr. Larsen, iskusni stručnjak za telekomunikacije i tehno-ekonomske strategije, s više od 25 godina međunarodnog liderskog iskustva, pridonijet će kompaniji bogatim znanjem u području planiranja, izgradnje i upravljanja telekomunikacijskim mrežama širom svijeta.
U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
Glumica je otkrila koliko joj je teško, ali i oslobađajuće bilo izgraditi život ispočetka te ispričala emotivan trenutak kada je prvi put ušla u svoj dom kao slobodna žena.
Movember donosi razgovor o zdravlju muškaraca u brojnim kampanjama i na brojnim platformama, a ovaj mjesec donosi i neočekivanu priču o muškarcima koji ulaze u središte razgovora o ljepoti.