HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Prema podacima objavljenim na mrežnim stranicama BoxOffice.hr film je do sada pogledalo 61.870 gledatelja i trenutno zauzima visoko treće mjesto na tjednoj listi gledanosti. U središtu ove obiteljske komedije s elementima fantastike je Paulina P., emotivna i duhovita djevojčica, učenica 3. razreda osnovne škole, kojoj je hobi maštanje. Pratimo njezine avanture tijekom jedne školske godine – u razredu i kod kuće te upoznajemo i brojne druge zanimljive likove, njezine roditelje i druge članove obitelji, učitelje, prijatelje i neprijatelje, simpatije pa i likove iz mašte.

Redatelj Neven Hitrec rekao je da mu je cilj bio «napraviti duhovit i empatičan film, da gledatelji s njega izađu nasmijani i dobrog raspoloženja», a brojke gledanosti i brojne reakcije na film pokazuju da je u tome i uspio. Film je dobio i preporuku Ministarstva znanosti i obrazovanja za gledanje u kinima u sklopu nastave medijske kulture u osnovnim školama.

Naslovnu ulogu Pauline P. igra Katja Matković, a u dječjim ulogama pojavljuju se još Aria Dunda, Ramona Ivanda, Tom Rushaidat, Jakov Švarc i Darin Pavišić. Ostale glavne uloge tumače Igor Kovač, Judita Franković Brdar i Borko Perić, a nastupaju i Iskra Jirsak, Ksenija Marinković, Vinko Kraljević, Dražen Kühn, Slavica Knežević, Nikša Butijer, Areta Ćurković, Anđelko Petric, Ljiljana Bogojević, Luka Petrušić, Draško Zidar, Alen Šalinović, Dušan Gojić, Helena Buljan.

Producent filma je Jure Bušić (Jaka produkcija), izvršni producent Hrvoje Habeković, distributer tvrtka Jučer d.o.o., a ostalu autorsku ekipu čine scenaristica Dora Delbianco, koscenarist Ivan Turković-Krnjak, direktor fotografije Dragan Marković, skladatelj Darko Hajsek, montažer Slaven Zečević, scenografkinja Tajana Čanić Stanković, kostimografkinja Ivana Zozoli Vargović, majstorica maske Snježana Gorup, dizajner zvuka Julij Zornik i snimatelj zvuka Matija Santro.


druge vijesti

L'Occitane

Jesam li ja promijenio rutinu ili je Movember promijenio mene? I zašto o ovim beauty novitetima pričaju baš svi

U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.

Beauty News

14 studenoga 2025