HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Jučer, kasno poslijepodne, otvorena je izložba U tranziciji / Depo Dubravke Lošić u novom ateljeu u bivšoj tvornici tekstilnih proizvoda Trikop d.o.o. u Blatu na otoku Korčuli gdje su predstavljena tri ciklusa Tondo, Suton i Uspavanka/Rozarij, čiji autorski koncept potpisuje povjesničar umjetnosti Branko Franceschi, ravnatelj Nacionalnog muzeja moderne umjetnost.

Izložba Dubravke Lošić otvorena je do 27. rujna

Izabrani ciklusi predstavljaju je kao umjetnicu koja je početkom devedesetih godina tradicionalni koncept štafelajne slike proširila na područje slike-objekta, sintezu slikarstva i kiparstva. S kiparstvom je povezuje koncipiranje i izvedba rada kao trodimenzionalnog objekta, asamblaža različitih materijala čije karakteristike poput boje, teksture ili rastezljivosti postaju osnovni estetski čimbenici doživljaja. Upravo ovaj osjećaj za likovne vrijednosti materijala, njihovu interakciju u cjelokupnoj kompoziciji, ukazuje na slikarske korijene i bit umjetničinog rada. Produkcija ciklusa isprepliće se u vremenu, a uvođenje novog oblikovnog pristupa ne znači napuštanje onog prethodnog već ih umjetnica nastavlja stvarati paralelno, spontano razvijajući svoj izražajni vokabular. Dubravka Lošić radi sa sirovim materijalima kao što su pigment, celuloza, konop, tekstil ili vuna, čijim kombinacijama oblikuje u suštini apstraktne kompozicije izrazite taktilnosti i snažnog simboličkog, ponekad i votivnog naboja. Kao uvijek u percepciji umjetničkog rada, interpretacija formi koje sugeriraju floralni motiv ili pak forme ispod čije neprozirne površine bubri i buja život ili kroz čije se spojnice probijaju prikriveni slojevi kompozicije, podjednako je otvorena i upućuje koliko na osobna iskustva umjetnice, toliko i na iskustva svakog promatrača ponesenog njihovom zračećom aurom, istaknuo je Branko Franceschi na otvorenju izložbe.

Dubravka Losic izlozba 2

Izložba ostaje otvorena do 27. rujna 2023. uz razgledavanje na poziv +385 (0)914391353.

Izložba Dubravke Lošić smještena je u novi atelje

U novom ateljeu, smještenom u bivšem proizvodnom pogonu tekstilne industrije Trikop d.o.o. na periferiji Blata na otoku Korčuli, Dubravka Lošić razvija izložbeni prostor i platformu za razna događanja. 

O Dubravki Lošić:

Dubravka Lošić (Dubrovnik, 1964.), živi i radi u Dubrovniku i u Blatu na Korčuli kao samostalna umjetnica. Završila je Školu primijenjenih umjetnosti u Zagrebu, diplomirala je slikarstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu 1988. u klasi prof. Ferdinanda Kulmera. Apsolventica je povijesti umjetnosti na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Godine 2015. pokrenula je manifestaciju Susret u depou koju je organizirala u svom ateljeu u Gružu, a ovi Susreti, u međuvremenu su postali jedna od nezaobilaznih i nezaboravnih atrakcija na kulturnoj sceni Grada Dubrovnika. Njezin dubrovački atelje u bivšoj tvornici Radeljević nedavno je zatvoren.

Novi depo i izložbeni prostor umjetnica je zasnovala u zamrlom proizvodnom prostoru tekstilne industrije Trikop d.o.o. na periferiji Blata na otoku Korčuli, zahvaljujući razumijevanju i potpori vlasnika, gdje istovremeno razvija izložbeni prostor i platformu za razna kulturna događanja.

Dubravka Losic izlozba 2

Kad ti život da limun, napravi limunadu!


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025