Tijekom više od pet desetljeća karijere, Meryl Streep pokazala se kao jedna od najvećih filmskih glumica svih vremena. Vrlo brzo nakon debija u filmu Julia iz 1977. Meryl Streep je ostvarila uloge u nekima od najboljih holivudskih filmova kasnih 1970-ih, kao što su Lovac na jelene, Manhattan i Kramer protiv Kramera.
Uspjesi su se samo nizali, a Streep je danas apsolutna rekorderka na dodjeli nagrada Oscar, za koje je nominirana čak 21 put. Tri puta je otišla s ceremonije sa zlatnim kipićem, i to za svoje uloge u filmovima Kramer protiv Kramera (1979.), Sofijin izbor (1982.) i Željezna lady (2011.), u kojoj je glumila bivšu britansku premijerku Margaret Thatcher.
Meryl Streep ne voli ulogu koja je mnogima omiljena
Film Davida Frankela, koji je voljela i publika i kritika, govori o svježe diplomiranoj mladoj ženi (Anne Hathaway) koja postaje asistentica zahtjevne i zastrašujuće glavne urednice modnoga časopisa, Mirande Priestly. U ulozi Mirande Meryl Streep pokazala je svu svoju glumačku širinu, jer se vrlo rijetko tijekom karijere okušavala u ulozi “negativke“.
Meryl Streep u filmu Vrag nosi Pradu. U glavnoj je ulozi uz Anne Hathaway.FOTO: PROFIMEDIA
Upravo je ovu ulogu Meryl Streep nazvala najgorim iskustvom u svojoj karijeri! Glumica se naime tijekom snimanja odlučila na tzv. glumačku metodu (method acting), glumački stil u kojemu se glumac i dok ne snima scene ponaša poput lika. U slučaju Streep i ovoga filma, ona se tijekom snimanja odlučila namjerno otuđiti od ostalih glumaca kako bi se bolje uživjela u ulogu zle šefice, tako da je odbijala komunicirati s ostalim glumcima tijekom pauza.
Dok je snimala Vrag nosi Pradu, Meryl Streep namjerno je održavala distancu prema ostalim glumcima
Uživljavajući se u ulogu fizički i psihički, Streep se osvrnula na svoje vrijeme na filmu u intervjuu za Entertainment Weekly iz 2021. “Bilo je užasno!” izjavila je: “Bila sam jadna u svojoj prikolici. Mogla sam ih čuti kako se svi zabavljaju i smiju. Bila sam tako depresivna! Rekla sam si: ‘To je cijena koju plaćaš za to što si šef!’ To je zadnji put da sam pokušala s metodom!”.
Uz Meryl i Anne, u filmu je važnu ulogu imala i Emily Blunt.FOTO: PROFIMEDIA
Njezina kolegica u filmu, Emily Blunt, također se prisjetila koliko je Streep mrzila tu ulogu, izjavivši u intervjuu za The Herald: “Sjećam se da sam razgovarala s Meryl Streep kad smo radile Vrag nosi Pradu, a ona je rekla da joj je to najmanje omiljena vrsta uloge, jer si lišen ikakve mekoće ili emocija”.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.