Armagedonci: Smijeh, glazba i otkrića o životnim vrijednostima u novoj tragikomičnoj predstavi!
Pridružite se Juditi Franković Brdar, Sanji Milardović i Ivanu Simonu u nezaboravnoj kazališnoj avanturi "Armagedonci". Ova predstava istražuje što je zaista važno u životu kroz humor i glazbu dok se likovi bore s usamljenosti i izolacijom. Premijera 4. listopada, a reprize 5. i 25. listopada!
Teatar EXIT u petak, 4. listopada, otvara novu kazališnu sezonu, i to premijerom predstave Armagedonci, za koju tekst i režiju potpisuje glumica Sanja Milardović, a dramaturgiju Nikolina Rafaj.
Armagedonci su tragikomična predstava s glazbenim elementima o tri neobična lika koji su propali kroz zemlju te ostali zatočeni u malom fundusu kazališta, a glume ih Judita Franković Brdar, Sanja Milardović i Ivan Simon. Ne znajući što se dogodilo, kakva ih je to katastrofa snašla i zašto nitko po njih ne dolazi danima, oni posumnjaju da je svijet snašao Armagedon. Dane provode u čekanju, nadanju da će ih netko spasiti i u svemu onome što se naizgled čini kao gubljenje vremena. Prisiljeni provoditi vrijeme zajedno ta tri, na prvu nespojiva lika, jedni drugima postaju sve, izvori najvećih frustracija i nadomjestak svega onoga što im nedostaje a da toga možda nisu ni bili svjesni. Katastrofa ih je odvojila od svijeta, ali spojila jedne s drugima u vremenu koje je sve samo ne izgubljeno, jer kad čovjeku ponestaje vremena, on dobiva priliku ubrzano spoznati što mu je u životu zaista važno. I možda, bar nakratko, to i živjeti.
Autorski tim na čelu sa Sanjom Milardović dugo je i predano radio na ovom projektu: „Mislim da će naši Armagedonci korespondirati s publikom na puno razina, od one komične jer se radi o tri vrlo neobična lika, do one dublje, gdje se govori o usamljenosti, izoliranosti i nekoj pravoj ljudskoj boli kroz humor i glazbu. Jedva čekam da predstava krene u svoj život‟, izjavila je redateljica Armagedonaca. „Predstava Armagedonci je predstava o usamljenosti, o troje različitih ljudi koji se nalaze i snalaze u istim okolnostima. Lik kojeg igram zove se Dado. Nježan i naivan momak iz Mirkovaca. Odrastao je s majkom koja ga je pretjerano štitila od vanjskog svijeta. Drugim riječima, on je ‘bubble boy’‟, osvrnuo se Ivan Simon na svoju ulogu u predstavi.
„Ne morate zamišljati kako izgleda Armagedon‟, izjavila je Judita Brdar Franković, i dodala: „Izmaštali smo ga za vas i nema čega nema. Tri osebujna lika pokušavaju preživjeti bezizlaznu situaciju i međusobni suživot. Hoće li im uspjeti ili, važnije pitanje – ako im i uspije, na koji će to način biti i čime će rezultirati, na vama je da dođete pogledati!‟
Nakon premijerne, slijede reprizne izvedbe – 5. 10. i 25. 10. u 20 h u Teatru EXIT. Ulaznice su dostupne online na www.ulaznice.hr te na blagajni u Ilici 208 od 18 do 20 h na dane kada se održavaju predstave u Teatru EXIT.
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada vidjeli na domaćoj sceni.
Sinoć je HNK Ivana pl. Zajca bio ispunjen onom posebnom, gotovo električnom tišinom koja vlada nekoliko trenutaka prije velikog umjetničkog događaja. A kada se zastor napokon podigao, riječku je publiku dočekao svijet koji se nije samo gledao – nego i osjećao. Premijerna izvedba „Venezuele“, jedne od najznačajnijih koreografija vizionarskog Ohada Naharina, opravdala je svako očekivanje i više od toga. Ovacije koje su ispunile kazalište trajale su minutama, kao spontani i iskreni odgovor na djelo koje je publiku istovremeno razoružalo i oduševilo.
U svijetu gdje se granice između pokreta, glazbe i osjećaja brišu, na scenu riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca dolazi jedno od najintrigantnijih suvremenih plesnih djela – „Venezuela“, koreografski dragulj svjetski slavnog izraelskog umjetnika Ohada Naharina.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.