Nevjerojatna predstava ‘Baby Lasagna’ koja će vas nasmijati do suza i otkriti tajne mačaka koje su promijenile njegov život!
Petit teatar predstavlja predstavu 'Baby Lasagna – mačke i spačke', koja prati put Baby Lasagne prema zvijezdama, ispričan kroz oči njegovih vjernih mačaka – Stipe, Branke i Gertrude.
Predstava ‘Baby Lasagna – mačke i spačke‘ prikazuje kako je započeo streloviti uspjeh Marka Purišića, prepoznatljivijeg kao Baby Lasagna, odnosno, fenomena koji je svojom pojavom osvojio ne samo hrvatsku publiku, već i onu europsku. Na nevjerojatan se način Marko ”uvukao” pod kožu publici; štovatelje svoga lika i djela pronašao je u uzrastima od 7 do 77 godina, a oni (još) mlađi – pronašli su u njemu i svoga idola.
O njemu su u svega nekoliko mjeseci ispisani brojni novinski članci, emitirane mnoge radio i televizijske emisije, realizirani zanimljivi ‘merchevi’, a sada je na red došlo i ono na što su dugo čekala i djeca – kazališna predstava!
Umjetnička organizacija Petit teatar, na čelu sa Katarinom Madirazza, koja je i do sada na našu kulturnu scenu donosila visokokvalitetan i inovativan umjetnički sadržaj za velike i male, 20. listopada priprema premijeru predstave ‘Baby Lasagna – mačke i spačke’, koja će se održati u zagrebačkom gradskom kazalištu Trešnja.
Anamarija Jurišić Osmeričić Andrija Nazlić Katarina Madirazza Antonija Marijanović
Predstava prati put Baby Lasagne prema zvijezdama, ispričan kroz oči njegovih vjernih mačaka – Stipe, Branke i Gertrude. Ove tri mačke nisu obični kućni ljubimci; njihova ljubav prema vlasniku Marku igra ključnu ulogu u priči, a što je detaljno preneseno i u predstavi.
A kako Marko svoje ljubimce doživljava kao članove obitelji, on ih nikada ne zaboravlja. Dok zvjezdanom krunom dotiče glazbene slavoluke, skromno i ponizno zahvaljuje svom mačjem triju, poručujući da niti jedna slava neće zamagliti njegovu ljubav prema njima: famoznom Stipi, sramežljivoj Branki i prpošnoj principessi Gertrudi.
Predstava je puna duhovitih, toplih i istinitih anegdota, jer, iako ne glume u predstavi, Marko Purišić i Elizabeta Ružić pomogli su tekstu predstave i to pričama i anegdotama iz stvarnog života mačaka.
Osim Elizabete i Marka, na projektu surađuje i tim vrhunskih stručnjaka, od dramaturga do koreografa koji su rasplesali naše mačke, ali i pažljivo utkali stvarne trenutke iz Baby Lasagninog života u ovaj čarobni kazališni svijet.
Za ideju, pokretanje cijelog projekta i njenu kreativnu realizaciju odgovorna je Katarina Madirazza, naša poznata glumica koja uspješno balansira između kazališta, filma i televizije, a odnedavno je zaplivala i poduzetničkim vodama te početkom godine osnovala Petit teatar.
Katarina ističe kako je cilj ove predstave bio stvoriti djelo koje će istovremeno zabaviti i nadahnuti djecu, ali i odrasle:
”Otkad se pojavio na Dori, počela sam pratiti lik i djelo Baby Lasagne. Već od prvog intervjua koji je dao, djelovao mi je kao jedan istinski dobar čovjek, skroman, kreativan, uporan i marljiv – i tu sam iskreno pomalo i naslutila kako bi ova priča mogla biti puno veća od same Dore i Eurosonga. I zaista je tako bilo, njegova priča je apsolutno filmska, moderna bajka, no ono što što mi i u predstavi želimo prenijeti djeci je da se uspjeh nije dogodio slučajno niti preko noći. Iza svega toga stoji puno, puno rada i truda, a upravo zbog svega gore navedenog htjela sam napraviti predstavu za djecu te ispričati im priču o osobi koja, po meni, zaista može biti dostojan ‘role- model’ djeci.
U svijetu gdje imamo raznih instant zvijezdi, htjela sam djeci pružiti jednu prekrasnu toplu priču o ljubavi, prijateljstvu, vjeri i obitelji. Na kraju svaki Petit projekt radimo s mišlju da to bude projekt koji bi ja htjela otići pogledati, sudjelovati u njemu ili, još važnije, na koji bih odvela svoje dijete.”
Ova vesela predstava, ispunjena smijehom, pjesmom i plesom, pruža ne samo zabavu, već i inspiraciju. Dirljiva je to i razigrana predstava za velike i male, koja govori o istinama prijateljstva, ljubavi prema slabijem te potrebi da se skromnost nikada ne zamijeni bahatošću.
Ulaznice za zagrebačku premijeru 20. listopada već su nestale, no za predstave zakazane 09. i 10. studenoga u Zagrebu, ulaznice možete kupiti na stranici Trešnje, dok su gostovanja po kazalištima diljem Hrvatske planirana u narednim mjesecima, o čemu se više informacija može popratiti na Instagram profilu @petit.teatar.
Katarina Madirazza na kraju dodaje: ”Moram zahvaliti Marku Purišiću i Elizabeti Ružić što su nam uopće dozvolili da radimo ovaj projekt i velikodušno pomagali na svakom koraku. Zbog njih i njima u čast, na svakih nekoliko odigranih predstava, odigrat ćemo humanitarne izvedbe. Petit teatar poziva sve one koji si ne mogu priuštiti kartu, a žele doći pogledati predstavu, da nam se jave na mail petit.teatar@gmail.com. A osim same predstave, zajedno sa našim sponzorima, spremili smo mnogobrojna iznenađenja za najmlađe posjetitelje. Još jednom zahvaljujem svim sponzorima koji su velikodušno pomogli pri realizaciji ove predstave te pozivam sve da dođu i uživaju u RIM TIM TAGI DIM ritmovima s nama!”
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada vidjeli na domaćoj sceni.
Sinoć je HNK Ivana pl. Zajca bio ispunjen onom posebnom, gotovo električnom tišinom koja vlada nekoliko trenutaka prije velikog umjetničkog događaja. A kada se zastor napokon podigao, riječku je publiku dočekao svijet koji se nije samo gledao – nego i osjećao. Premijerna izvedba „Venezuele“, jedne od najznačajnijih koreografija vizionarskog Ohada Naharina, opravdala je svako očekivanje i više od toga. Ovacije koje su ispunile kazalište trajale su minutama, kao spontani i iskreni odgovor na djelo koje je publiku istovremeno razoružalo i oduševilo.
U svijetu gdje se granice između pokreta, glazbe i osjećaja brišu, na scenu riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca dolazi jedno od najintrigantnijih suvremenih plesnih djela – „Venezuela“, koreografski dragulj svjetski slavnog izraelskog umjetnika Ohada Naharina.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.