Upside Down na daskama: Predstava Stranger Things krajem godine počet će igrati na West Endu
Genijalna braća Duffer donose novu priču iz svijeta Stranger Things, i postavljaju je na londonske kazališne daske.
27 rujna 202321:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ako ste veliki fan serije Stranger Things, a planirate putovanje u Veliku Britaniju krajem godine, ovo je vijest za vas. Predstava Stranger Things je u pripremama i stiže na kazališne daske Londona, grada poznatog po fenomenalnim predstavama. No ako mislite da je riječ o već viđenim scenama iz serije koje će na pozornicu prenijeti kazališna ekipa, varate se. Radnja je u potpunosti svježa, no protkana dobro poznatom pričom o jezivom paralalnom svijetu Upside Down.
Predstava Stranger Things smještena je u 1959. godinu
Hawkins stiže na pozornicu! Predstava temeljana na hit seriji Stranger Things pod naslovom Stranger Things: The First Shadow, smještena u Hawkins, 1959. godine, prije nego što se svijet “okrenuo naglavačke”, dolazi na londonski West End krajem 2023.
Sigurno vas zanima stoje li braća Duffer iza nove predstave Stranger Things? Da! Predstava se temelji na originalnoj priči braće Duffer (mozgova koji su svijet oduševili serijom “Stranger Thing” te Kate Trefry (scenaristice serije) i Jacka Thornea (koji je napisao scenarij za seriju” Enola Holmes”). Predstavu, koju je napisala Trefry, režirati će dobitnik nagrade Tony Stephen Daldry uz režiju Justina Martina. Ovo će sigurno biti spektakl!
U predstavi koja će se odvijati dvadesetak i više godina prije razdoblja u kojem smo pratili seriju biti će predstavljeni brojni likovi iz serije, Joyce Byers, Jim Hopper i Bob Newby te doktor koji je radio eksperimente na Eleven. Samo kad su oni bili mladi.
Predstava Stranger Things ima zanimljivu radnju
Hawkins, 1959: običan grad s redovitim brigama. Hopperov auto ne želi upaliti, Bobova sestra ne shvaća njegovu radio emisiju ozbiljno, a Joyce samo želi izaći što prije. Kad novi student Henry Creel i njegova obitelj stignu, otkriju da novi početak nije tako lak… a sjene prošlosti imaju vrlo dug doseg.
Oživljena od strane višestruko nagrađivanog kreativnog tima, koji kazališno pripovijedanje i scensko umijeće podiže u potpuno novu dimenziju, ova uzbudljiva nova avantura odvest će nas ravno na početak priče Stranger Things, i na početak kraja.
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada vidjeli na domaćoj sceni.
Sinoć je HNK Ivana pl. Zajca bio ispunjen onom posebnom, gotovo električnom tišinom koja vlada nekoliko trenutaka prije velikog umjetničkog događaja. A kada se zastor napokon podigao, riječku je publiku dočekao svijet koji se nije samo gledao – nego i osjećao. Premijerna izvedba „Venezuele“, jedne od najznačajnijih koreografija vizionarskog Ohada Naharina, opravdala je svako očekivanje i više od toga. Ovacije koje su ispunile kazalište trajale su minutama, kao spontani i iskreni odgovor na djelo koje je publiku istovremeno razoružalo i oduševilo.
U svijetu gdje se granice između pokreta, glazbe i osjećaja brišu, na scenu riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca dolazi jedno od najintrigantnijih suvremenih plesnih djela – „Venezuela“, koreografski dragulj svjetski slavnog izraelskog umjetnika Ohada Naharina.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.