Teatar Studio 9 u suradnji s kazalištem KNAP predstavlja autorsku predstavu “Ostajemo – perkusije ljubavi” – ljubavnu priču po istinitim događajima kakva se može pronaći u državnim statistikama. Priča na tragikomičan način prati jedan par čija dinamika odnosa, isprva nošena valovima nježnosti i povezanosti, udara o nevidljivu oštricu sukoba i osobnih ograničenja, te izranja u društvu koje skreće pogled u drugu stranu.
Na prvi pogled između Manuele i Žarka frcaju iskre, mijenja se kemija u njihovim glavama i srcima i oni preko noći ostaju i u dobru i u zlu. Fatalno zaljubljivanje i početak zajedničkog života, preko stalnog utvrđivanja ljubavi i ispravnih muško – ženskih pozicija, vode do posve neočekivanih, ili pak vrlo uobičajenih, reperkusija jednog bračnog odnosa.
Ostajemo – perkusije ljubavi
Razmatranje položaja žena i muškaraca, rodnih stereotipa i predrasuda, uzroka i posljedica ukorijenjene mizoginije te propitivanje osobne naspram društvene odgovornosti, kao i sama nemogućnost da se na sva pitanja pronađu adekvatni odgovori, gura i likove i glumce na sceni u polje potpunog apsurda. Ovo složeno, izazovno kazališno istraživanje obiteljskog nasilja, a posebice njegove podmukle prisilne opresije, gdje jedan izbor može imati nezamislivo uznemirujuće posljedice, otkriva nam na površini rubove kolektivnog dojma prema kojem je ljubav, baš kao i nasilje, zona opasne nestabilnosti u kojoj je krivnja uvijek na onom slabijem…
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada vidjeli na domaćoj sceni.
Sinoć je HNK Ivana pl. Zajca bio ispunjen onom posebnom, gotovo električnom tišinom koja vlada nekoliko trenutaka prije velikog umjetničkog događaja. A kada se zastor napokon podigao, riječku je publiku dočekao svijet koji se nije samo gledao – nego i osjećao. Premijerna izvedba „Venezuele“, jedne od najznačajnijih koreografija vizionarskog Ohada Naharina, opravdala je svako očekivanje i više od toga. Ovacije koje su ispunile kazalište trajale su minutama, kao spontani i iskreni odgovor na djelo koje je publiku istovremeno razoružalo i oduševilo.
U svijetu gdje se granice između pokreta, glazbe i osjećaja brišu, na scenu riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca dolazi jedno od najintrigantnijih suvremenih plesnih djela – „Venezuela“, koreografski dragulj svjetski slavnog izraelskog umjetnika Ohada Naharina.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.