Iako je poginula prije više od četvrt stoljeća, princeza Diana i dalje je nezaobilazna u pop kulturi. Tako da nije čudno da se priprema predstava o intervjuu princeze Diane, kontroverznom razgovoru s novinarom Martinom Bashirom iz emisije „Panorama“ iz 1995.
Omiljenu princezu u predstavi „The Interview“ utjelovit će glumica Yolanda Kettle(35), a upravo su objavljene fotografije kao najava predstave koja ima premijeru krajem ovoga mjeseca u Park Theatreu u Londonu.
Predstava o intervjuu princeze Diane dolazi na kazališne daske krajem mjeseca
Yolanda Kettle odjenula je gotovo identičan blejzer i suknju koje je Diana nosila na intervjuu. 33-godišnji glumac Tibu Fortes glumit će Bashira.
Yolandi Kettle ovo nije prva uloga povezana s kraljevskom obitelji. Prethodno se pojavila u Netflixovoj seriji “The Crown” kao supruga izumitelja Jeremyja Fryja.
Glumica Yolanda Kettle glumila je u seriji Kruna o britanskoj kraljevskoj obitelji.FOTO: Profimedia
Predstava “The Interview” je opisana kao “uvid u priču koja stoji iza intervjua: žena koja ga je dala, muškarac koji ga je omogućio i institucija koja ga je emitirala”.
Međutim, dramatičar Jonathan Maitland ranije je otkrio da će predstava uključivati samo “neke dijelove” intervjua zbog autorskih prava, ali i iz poštovanja prema Dianinom sinu, princu Williamu.
Predstava o intervjuu princeze Diane razotkriva mnogo o institucijama Ujedinjenog Kraljevstva
Sadašnji princ od Walesa zahtijevao je bojkot intervjua 2021. nakon što je istraga suca Vrhovnog suda Ujedinjenog Kraljevstva Lorda Dysona otkrila da je BBC zataškao Bashirovo “prijetvorno ponašanje“. Novinar je naime lažirao dokumente kako bi stekao Dianino povjerenje te od nje dobio dopuštenje za intervju.
Martin Bashir intervjuirao je Dianu 1995. koristeći se lažnim dokumentima da dobije njeno povjerenje.FOTO: PROFIMEDIA
“Stvari koje su dovele do slavnog intervjua i događaji koji su uslijedili, otkrili su mnogo o našoj zemlji i njezinim institucijama“, rekao je Maitland za Daily Mail o povijesnom razgovoru.
“To je definitivno drama i jedva čekam vidjeti našu vrhunsku glumačku postavu i briljantnog redatelja Michaela Fentimana kako sve to oživljavaju”, zaključio je.
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada vidjeli na domaćoj sceni.
Sinoć je HNK Ivana pl. Zajca bio ispunjen onom posebnom, gotovo električnom tišinom koja vlada nekoliko trenutaka prije velikog umjetničkog događaja. A kada se zastor napokon podigao, riječku je publiku dočekao svijet koji se nije samo gledao – nego i osjećao. Premijerna izvedba „Venezuele“, jedne od najznačajnijih koreografija vizionarskog Ohada Naharina, opravdala je svako očekivanje i više od toga. Ovacije koje su ispunile kazalište trajale su minutama, kao spontani i iskreni odgovor na djelo koje je publiku istovremeno razoružalo i oduševilo.
U svijetu gdje se granice između pokreta, glazbe i osjećaja brišu, na scenu riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca dolazi jedno od najintrigantnijih suvremenih plesnih djela – „Venezuela“, koreografski dragulj svjetski slavnog izraelskog umjetnika Ohada Naharina.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.