Nakon velikog uspjeha dosadašnjih predstava kao što su “Ćiro”, “Da sam ptica”, “Seks i glad”, i “Predsjednici&ca” u koprodukciji sa Satiričkim kazalištem Kerempuh, FIJI grupa vam predstavlja novu hit predstavu PAS MATTER. Pretpremijera predstave je u srijedu, 26.02., a premijera u četvrtak, 27.02. u 20:00 sati u Histrionskom domu u Zagrebu.
Psi vode slijepe, spašavaju ranjene, pronalaze izgubljene, pružaju utjehu, donose radost. Mogu sve to i još puno više. Ono što ne mogu je ispričati svoje priče. A zaslužili su da ih netko ispriča, PAS MATTER!
Taj zadatak su na sebe preuzeli mladi glumci Domagoj Nižić i Faris Pinjo, široj publici poznati po brojnim kazališnim i filmskim ulogama.
Uz brižnu dresuru (režiju) Tarika Filipovića, Domagoj i Faris se preobrazuju u šaroliku lepezu pasa kako bi nam dočarali dobre i loše strane psećeg života i ispričali gorko-slatke priče o njihovim odnosima s ljudima.
Jesu li psi zarobljeni karakteristikama svoje pasmine ili su slobodni imati osobnost kakvu god požele? Što se dogodi kad dobar pas odluči biti sebičan samo na jedan dan? Može li istraumatizirani pas zaliječiti svoje emocionalne ožiljke? Koja je razlika između škotskog i njemačkog ovčara?Je li čovjek najbolji prijatelj psa? Idu li psi u raj ili samo u šinteraj?
Ovo su samo neka od pitanja na koja odgovara PAS MATTER, a istovremeno vas potiče da si postavite i neka pitanja na koja si sami morate odgovoriti. Ako se usudite.
Bez obzira na to jeste li strastveni ljubitelji pasa ili vam psi ne znače ništa posebno u životu, ova predstava vas neće ostaviti ravnodušnima.
Scenarij potpisuje autorski čopor u sastavu Leon Zrile, Tarik Filipović, Faris Pinjo Domagoj Nižić.
Igraju: Domagoj Nižić i Faris Pinjo
Autorski tim: Leon Zrile, Tarik Filipović, Domagoj Nižić, Faris Pinjo
Režija:Tarik Filipović
Scenografija: Goran Prelčec
Kostimografkinja: Vedrana Rapić
Glazba: Faris Pinjo
Vizualni identitet: Mario Jurjević
Fotografije: Branimir Kralj
Scenski pokret: Larisa Lipovac
Asistent redatelja: Lucija Helena Kajić
Oblikovatelj svjetla: Goran Prelčec
Odnosi s javnošću: Dalibor Jakus
Produkcija: FIJI grupa
PRETPREMIJERA: 26.02. u 20:00 sati, Histrionski dom
Kad kaže “Di si, lutko?”, obraća se svojoj pomeranki Doll čiji je suvlasnik. Glumi, vodi, režira, dresira. Znajući da je tanka linija između režanja i režiranja, Domagoja i Farisa je dresirao koristeći isključivo pozitivne poticaje u obliku kave i keksa.
FARIS PINJO:
Iako je niži od Domagoja Nižića, Faris Pinjo je iz Visokog. Prvu glumačku ulogu je dobio prije deset godina kad ga je napalo 12 pasa lutalica pred kojima je morao glumiti da je hrabar. Ova predstava mu služi kao terapija s kojom namjerava zaliječiti svoje emocionalne ožiljke. Nada se da će ga jednog dana usvojiti pas sa hrvatskim državljanstvom.
DOMAGOJ NIŽIĆ:
Domagoj je oduvijek volio trčati za loptom. U mladosti se aktivno bavio odbojkom, a nedavno je igrao i Dražena Petrovića u filmu “Dražen”. U životu je imao tri psa i nijedan od njih se nije htio igrati s loptom, što je Domagoju teško palo. Sve što želi je imati psa koji će trčati za loptom, a dok se to ne dogodi, morat će se zadovoljiti Farisom koji glumi psa. A u jednoj sceni i loptu.
LEON ZRILE:
Jedini od četvorice autora koji nema svoju stranicu na Wikipediji, ali zbog toga nije nimalo ogorčen niti smatra da se tu radi o nepravdi monumentalnih razmjera. U svijet kazališta je ušao kako bi na idućoj obljetnici mature bio glavni frajer. Nikad nije imao psa, najvjerojatnije zato što se često skida gol do pasa, zbog čega ga psi aktivno izbjegavaju.
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada vidjeli na domaćoj sceni.
Sinoć je HNK Ivana pl. Zajca bio ispunjen onom posebnom, gotovo električnom tišinom koja vlada nekoliko trenutaka prije velikog umjetničkog događaja. A kada se zastor napokon podigao, riječku je publiku dočekao svijet koji se nije samo gledao – nego i osjećao. Premijerna izvedba „Venezuele“, jedne od najznačajnijih koreografija vizionarskog Ohada Naharina, opravdala je svako očekivanje i više od toga. Ovacije koje su ispunile kazalište trajale su minutama, kao spontani i iskreni odgovor na djelo koje je publiku istovremeno razoružalo i oduševilo.
U svijetu gdje se granice između pokreta, glazbe i osjećaja brišu, na scenu riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca dolazi jedno od najintrigantnijih suvremenih plesnih djela – „Venezuela“, koreografski dragulj svjetski slavnog izraelskog umjetnika Ohada Naharina.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.