Armagedonci: Smijeh, glazba i otkrića o životnim vrijednostima u novoj tragikomičnoj predstavi!
Pridružite se Juditi Franković Brdar, Sanji Milardović i Ivanu Simonu u nezaboravnoj kazališnoj avanturi "Armagedonci". Ova predstava istražuje što je zaista važno u životu kroz humor i glazbu dok se likovi bore s usamljenosti i izolacijom. Premijera 4. listopada, a reprize 5. i 25. listopada!
Teatar EXIT u petak, 4. listopada, otvara novu kazališnu sezonu, i to premijerom predstave Armagedonci, za koju tekst i režiju potpisuje glumica Sanja Milardović, a dramaturgiju Nikolina Rafaj.
Armagedonci su tragikomična predstava s glazbenim elementima o tri neobična lika koji su propali kroz zemlju te ostali zatočeni u malom fundusu kazališta, a glume ih Judita Franković Brdar, Sanja Milardović i Ivan Simon. Ne znajući što se dogodilo, kakva ih je to katastrofa snašla i zašto nitko po njih ne dolazi danima, oni posumnjaju da je svijet snašao Armagedon. Dane provode u čekanju, nadanju da će ih netko spasiti i u svemu onome što se naizgled čini kao gubljenje vremena. Prisiljeni provoditi vrijeme zajedno ta tri, na prvu nespojiva lika, jedni drugima postaju sve, izvori najvećih frustracija i nadomjestak svega onoga što im nedostaje a da toga možda nisu ni bili svjesni. Katastrofa ih je odvojila od svijeta, ali spojila jedne s drugima u vremenu koje je sve samo ne izgubljeno, jer kad čovjeku ponestaje vremena, on dobiva priliku ubrzano spoznati što mu je u životu zaista važno. I možda, bar nakratko, to i živjeti.
Autorski tim na čelu sa Sanjom Milardović dugo je i predano radio na ovom projektu: „Mislim da će naši Armagedonci korespondirati s publikom na puno razina, od one komične jer se radi o tri vrlo neobična lika, do one dublje, gdje se govori o usamljenosti, izoliranosti i nekoj pravoj ljudskoj boli kroz humor i glazbu. Jedva čekam da predstava krene u svoj život‟, izjavila je redateljica Armagedonaca. „Predstava Armagedonci je predstava o usamljenosti, o troje različitih ljudi koji se nalaze i snalaze u istim okolnostima. Lik kojeg igram zove se Dado. Nježan i naivan momak iz Mirkovaca. Odrastao je s majkom koja ga je pretjerano štitila od vanjskog svijeta. Drugim riječima, on je ‘bubble boy’‟, osvrnuo se Ivan Simon na svoju ulogu u predstavi.
„Ne morate zamišljati kako izgleda Armagedon‟, izjavila je Judita Brdar Franković, i dodala: „Izmaštali smo ga za vas i nema čega nema. Tri osebujna lika pokušavaju preživjeti bezizlaznu situaciju i međusobni suživot. Hoće li im uspjeti ili, važnije pitanje – ako im i uspije, na koji će to način biti i čime će rezultirati, na vama je da dođete pogledati!‟
Nakon premijerne, slijede reprizne izvedbe – 5. 10. i 25. 10. u 20 h u Teatru EXIT. Ulaznice su dostupne online na www.ulaznice.hr te na blagajni u Ilici 208 od 18 do 20 h na dane kada se održavaju predstave u Teatru EXIT.
U prosinačkom ozračju Zagreba, kada se gradske ulice prepliću sa svjetlom blagdana i tihim očekivanjem umjetničkih susreta, Opera Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu obilježava 155. godišnjicu svoga djelovanja kao institucija koja je kroz desetljeća oblikovala kulturni identitet grada i države.
U Zagrebačkom kazalištu mladih, u petak je održana praizvedba ACID/KISELINA, Tene Štivičić, u režiji litavskog redatelja Antanasa Obcarskasa, u koprodukciji s Litavskim nacionalnim dramskim kazalištem iz Vilniusa.
Zagrebačko kazalište mladih ovog prosinca donosi praizvedbu drame ACID/Kiselina, autorice Tene Štivičić, u režiji renomiranog Antanasa Obcarskasa, litavskog redatelja koji u Zagrebu ostvaruje svoj hrvatski debi. Predstava nas vodi iza kulisa umjetničkog svijeta, otkrivajući suptilne dinamike moći, neizgovorene pritiske i odnose koji oblikuju kreativne kolektive – i ljude koji u njima sudjeluju.
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.