HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Prvi tjedan publika je uživala u programima unutar legendarnih studija Jadran filma, dok su se u drugom tjednu vrata otvorila na čak 35 partnerskih lokacija – od galerija i studija do pop-up prostora, svaka s vlastitom pričom i vizualnom dimenzijom. Tema ovogodišnjeg izdanja, “Stvarnosti koje dijelimo”, više je od slogana: pokazala je kako dizajn povezuje individualna iskustva i kolektivne vizije, inovaciju i održivi razvoj, lokalne i globalne perspektive.

zagreb design week

Festival je otvorio prostor za međunarodne talente: katalonska izložba 100 godina katalonskog dizajna predstavila je rad 96-godišnjeg Andréa Ricarda, dok su mladi autori iz Slovenije, Švicarske, Njemačke i Italije pokazali kreativne projekte od AR plakata do spekulativnih laboratorija hrane i mikrobnog svijeta. Hrvatski dizajn predstavili su etablirani studiji poput Dig Studia, SH&T i Bekar Haus, a retrospektiva Das Braun Design podsjetila je na filozofiju funkcionalnosti i inovacije kroz povijest.

zagreb design week

Neizostavna ZGDW modna revija još jednom je pokazala da festival njeguje i promovira mlade talente, dok su radionice, predavanja i filmski program, uključujući dokumentarce o Thomu Browneu i Miguelu Miláu, ponudili nezaboravno iskustvo učenja i inspiracije. Popratni glazbeni program i završni dnevni party u Petom kupeu zaključili su dvotjedni maraton dizajna u velikom stilu.

zagreb design week

Dvanaesto izdanje Zagreb Design Weeka dokazalo je da dizajn ne oblikuje samo predmete i interijere, već i stvarnosti koje dijelimo – i da kreativnost, inovacija i zajedništvo idu ruku pod ruku. Zagreb je još jednom pokazao da zaslužuje titulu regionalnog centra dizajna, a nestrpljivo iščekujemo što će nam donijeti trinaesto izdanje.

zagreb design weekzagreb design week


Oznake:

André Ricard AR iskustva AR plakati arhitektura Bekar Haus boris ljubičić Dig Studio digitalni dizajn dizajn dizajn i kultura dizajn i održivost dizajn i tehnologija dizajn i umjetnost dizajn i zajednica dizajnerske inovacije dizajnerske škole dizajnerski portfolio dokumentarci edukacija dizajna europski dizajn fakulteti dizajna festival dizajna festival inovacija filmski dokumentarci filmski program funkcionalni dizajn galerije Gašpar Marinič globalni dizajn grafički dizajn hrvatski dizajn hrvatski umjetnici industrijski dizajn inovacija inovativni projekti inspiracija i dizajn instalacije interaktivna izložba interaktivni program izložba plakata Jadran film katalonski dizajn konceptualni dizajn kreativna industrija kreativna scena kreativne inicijative kreativni događaji kreativni eksperimenti kreativni festival kreativni studiji kreativnost kulturni događaj Lan Krebs međunarodni dizajn međunarodni umjetnici meksički dizajn Miguel Milá mladi dizajneri modernizam Modna revija modni dizajn modni vizionari multimedija networking dizajnera New Look Croatia njemački dizajn održiva moda održivi dizajn održivi izazov paneli partnerske lokacije pop-up prostori Poster Safari predavanja radionice dizajna regionalni dizajn Rodna perspektiva SH&T skulptura Slo(w) moda slovenski dizajn Španjolski dizajn spekulativni laboratorij student dizajna studentski radovi švicarski dizajn talijanski dizajn Tanja Vidič Thom Browne trendovi 2025 trendovi u dizajnu Umjetnički paviljon umjetnički talenti umjetnost i moda urbani dizajn urbani festival vizualna inspiracija vizualna umjetnost vizualni identitet Zagreb Design Week Zagreb kultura ZGDW 2025 ZGDW modna scena βIO⁻⁹∞LUDIC⁹

druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025