Kao tinejdžerica Taylor Swift jednom je stvarno vrisnula „But daddy, I love him!“ (“Ali tata, volim ga!”) svom ocu, Scottu, godinama prije nego što je napisala istoimenu hit pjesmu s albuma “The Tortured Poets Department”.
U odnedavno ponovno viralnome intervjuu za PopSugar iz 2008., najveća pop zvijezda današnjice iskreno se prisjetila svađe sa svojim tatom kada se on nije slagao s njezinim ljubavnim izborom.
But daddy I love him fanovima je omiljena pjesma s albuma
“Ovu sam pjesmu napisala odmah nakon svog jedinog epskog tinejdžerskog izljeva bijesa koji sam imala u cijelom životu”, rekla je dok je dijelila inspiraciju iza “Love Story” sa svog drugog albuma, “Fearless”.
“I sjećam se da sam vrisnula nešto poput ‘Ali tata, volim ga!’ i istrčala, uletjela u svoju sobu i zalupila vratima, a onda sam sjela na pod i napisala ovu pjesmu”, dodala je.
U pjesmi pjeva: “Sada trčim s otkopčanom haljinom / vrištim ‘Ali tata, volim ga!’ / Rađam njegovo dijete / Ne, nisam, ali trebali biste vidjeti svoja lica.” (“Now I’m running with my dress unbuttoned / Screaming ‘But Daddy I love him!’ / I’m having his baby / No, I’m not, but you should see your faces.”)
U stihovima Taylor opisuje zabranjenu ljubav s muškarcem s kojim ima toliko “kemije” iako su ga odbacili njezini roditelji i “ljudi u gradu“.
Nakon što je pjesma objavljena, mnogi fanovi vjerovali su da je Taylor aludirala na svoju kratkotrajnu vezu s Mattyjem Healyjem jer je također pjevala o tome da je “divlje dijete” svom “divljem dječaku“.
Fanovi su uvjereni da je Taylor posvetila pjesmu But daddy I love him bivšem dečku
Frontmen benda 1975. — koji je hodao s pop zvijezdom oko mjesec dana prošle godine — uhvaćen je u nekoliko kontroverznih trenutaka, od poljupca sa zaštitarom do pojavljivanja u uvredljivoj epizodi podcasta.
Međutim, Swifties su uvjereni da se Taylor također referira na svoju burnu romansu s Travisom Kelceom kada kasnije pjeva o svojim voljenima koji odobravaju njezinog novog dečka pred kraj pjesme.
Čini se da je potvrdila nagađanja obožavatelja tijekom svoje turneje Eras Tour prošlog mjeseca u Parizu kada je prešla iz pjesme “But Daddy I Love Him” u “So High School”, za koju se također pretpostavlja da govori o NFL zvijezdi.
Postoji nešto gotovo mitsko u ljetnim koncertima pod zvijezdama – osobito kada se zvjezdano nebo nad pulskom Arenom spoji s umjetnicima koji mijenjaju pravila, brišu granice i oblikuju glazbu po svojoj mjeri. Ove godine, 8. kolovoza, u jedinstvenom ozračju tog antičkog amfiteatra, čeka nas večer kakva se ne događa često. U sklopu Adria Summer Festivala, pozornicu će najprije preuzeti enigmatični hrvatski elektropop duo Nipplepeople, a potom i neponovljiva Grace Jones – žena, mit, pokret.
Kada umjetnost progovori hrabro, originalno i sa stavom – nagrade ne izostaju. Upravo se to dogodilo s dokumentarno-igranim filmom Fiume o morte! redatelja Igora Bezinovića, koji je na netom završenom 72. Pulskom filmskom festivalu osvojio nevjerojatnih šest Zlatnih Arena, uključujući onu za najbolju režiju – i time se učvrstio kao filmski highlight ljeta.
Nakon što je splitski Park Mladeži ponovno bio epicentar elektroničke euforije, ULTRA Europe se preselio na more – doslovno. Festival koji već godinama nadmašuje sam sebe, ovoga je tjedna spojio hedonizam, glazbu i čisti mediteranski luksuz kroz svoj jedinstveni koncept Destination ULTRA. A Brač i Vis? Ovih su dana više nalikovali Ibizi nego mirnim jadranskim otocima koje poznajemo iz razglednica.
Tamo gdje se klasika i šljokice susreću, nastaje – magija. A u slučaju glazbenog spektakla “Disco Opera 2025”, riječ je o čistoj eksploziji ritma, emocije i neodoljive nostalgije. Nakon serije rasprodanih koncerata i oduševljenih reakcija diljem regije, ova glazbena senzacija vraća se na veliku pozornicu Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog – i to 25. listopada, u još glamuroznijem i produkcijski raskošnijem izdanju.
Ako ljeto ima svoj soundtrack, Maja Šuput upravo ga je napisala. U svom prepoznatljivom stilu koji spaja dozu drskosti, ženstvenosti i čiste zabave, nova pjesma Nisam ja za male stvari ušla je na scenu na velika vrata — s prvom pozicijom u trendingu i gotovo 200.000 pregleda u samo tri dana. Maja još jednom pokazuje zašto je kraljica ljetnih partyja i neprikosnovena diva domaće pop scene.
Kad prvi taktovi prođu kroz zrak iznad Dunava, a sunce zalazi iza impozantnih bedema Petrovaradinske tvrđave, znaš da si na mjestu gdje prestaje svakodnevica, a počinje nešto više – doživljaj. Exit 2025 nije bio samo još jedan festival – bio je trenutak koji te uhvati, preplavi i ostane s tobom.
Split nije spavao. Tri dana, tisuće ritmova, deseci tisuća duša – sve je kulminiralo u jednom trenutku: završnoj večeri ULTRA Europe 2025, kad su Afrojack, Martin Garrix i Hardwell tresli Park Mladeži kao da se Zemlja okreće oko njihove glazbe. I možda se i okreće – barem za sve one koji znaju da ULTRA nije samo glazba, već životni stil.
Drugi dan ULTRA Europe festivala 2025. bio je sve što smo sanjali – i više od toga. Split je ponovno pulsirao kao jedno od najvažnijih mjesta elektroničke glazbene karte, a Park Mladeži pretvoren je u vibrantnu oazu neonskog sjaja, zvuka koji vibrira pod kožom i emocije koju može probuditi samo glazba. Glazba koju ne slušaš – već osjećaš.