Kao tinejdžerica Taylor Swift jednom je stvarno vrisnula „But daddy, I love him!“ (“Ali tata, volim ga!”) svom ocu, Scottu, godinama prije nego što je napisala istoimenu hit pjesmu s albuma “The Tortured Poets Department”.
U odnedavno ponovno viralnome intervjuu za PopSugar iz 2008., najveća pop zvijezda današnjice iskreno se prisjetila svađe sa svojim tatom kada se on nije slagao s njezinim ljubavnim izborom.
But daddy I love him fanovima je omiljena pjesma s albuma
“Ovu sam pjesmu napisala odmah nakon svog jedinog epskog tinejdžerskog izljeva bijesa koji sam imala u cijelom životu”, rekla je dok je dijelila inspiraciju iza “Love Story” sa svog drugog albuma, “Fearless”.
“I sjećam se da sam vrisnula nešto poput ‘Ali tata, volim ga!’ i istrčala, uletjela u svoju sobu i zalupila vratima, a onda sam sjela na pod i napisala ovu pjesmu”, dodala je.
U pjesmi pjeva: “Sada trčim s otkopčanom haljinom / vrištim ‘Ali tata, volim ga!’ / Rađam njegovo dijete / Ne, nisam, ali trebali biste vidjeti svoja lica.” (“Now I’m running with my dress unbuttoned / Screaming ‘But Daddy I love him!’ / I’m having his baby / No, I’m not, but you should see your faces.”)
U stihovima Taylor opisuje zabranjenu ljubav s muškarcem s kojim ima toliko “kemije” iako su ga odbacili njezini roditelji i “ljudi u gradu“.
Nakon što je pjesma objavljena, mnogi fanovi vjerovali su da je Taylor aludirala na svoju kratkotrajnu vezu s Mattyjem Healyjem jer je također pjevala o tome da je “divlje dijete” svom “divljem dječaku“.
Fanovi su uvjereni da je Taylor posvetila pjesmu But daddy I love him bivšem dečku
Frontmen benda 1975. — koji je hodao s pop zvijezdom oko mjesec dana prošle godine — uhvaćen je u nekoliko kontroverznih trenutaka, od poljupca sa zaštitarom do pojavljivanja u uvredljivoj epizodi podcasta.
Međutim, Swifties su uvjereni da se Taylor također referira na svoju burnu romansu s Travisom Kelceom kada kasnije pjeva o svojim voljenima koji odobravaju njezinog novog dečka pred kraj pjesme.
Čini se da je potvrdila nagađanja obožavatelja tijekom svoje turneje Eras Tour prošlog mjeseca u Parizu kada je prešla iz pjesme “But Daddy I Love Him” u “So High School”, za koju se također pretpostavlja da govori o NFL zvijezdi.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.