Mnogi ljudi su veliki ljubitelji hrane i uživaju u pripremi ukusnih jela, ali isto tako vole posjećivati mjesta gdje se dobro jede.
Najskuplji restorani na svijetu:
Prvi na listi je najskuplji svjetski restoran – Sublimotion. Cijena večere po osobi kreće se između 1 500 i 1 900 eura. Ovaj restoran smješten je na Ibizi u Španjolskoj, i ima samo jedan stol za 12 osoba. Nude molekularnu gastronomiju i prvi gastronomski show na svijetu. Hrana će se pojaviti na vašem stolu, a da to možda nećete ni primijetiti.
Slijedi Masa Takayama, jedan od najboljih chefova s Michelinovim zvjezdicama u SAD-u, vlasnik restorana Masa, drugog najskupljeg na svijetu. Cijene po osobi kreću od 600 američkih dolara pa naviše, ne uključujući piće i porez. Masa se nalazi u New Yorku i specijaliziran je za sushi i japansku gastronomiju, a sve priprema isključivo Masa Takayama. Rezervacije treba napraviti najmanje mjesec dana unaprijed jer restoran ima samo 24 mjesta.
Na trećem mjestu je Kyoto-Kitcho, najljepši i jedan od najstarijih restorana u Japanu. Cijena za meni po osobi iznosi oko 550 američkih dolara. Kitcho Arashiyama Honten smješten je u Kyotu i otvoren je još davne 1901. godine. Ovaj stari restoran vodi treća generacija vlasnika Tokuoka Kunio, a poslužuju autentičnu i tradicionalnu japansku gastronomiju te ceremoniju čaja u hramskom okruženju.
Četvrto mjesto zauzima Guy Savoy, smješten u Parizu. Cijena večere po osobi iznosi 395 eura. Ovdje možete kušati francuske specijalitete, a cijene variraju ovisno o odabranom jelovniku.
Alain Ducasse au Plaza Athénée je peti najskuplji restoran na svijetu, smješten u istoimenom hotelu u Parizu. Cijena obroka po osobi iznosi 380 eura. Restoran je poznat po prekrasnom stropu ukrašenom s 10 000 kristala i priboru za jelo dizajniranom još u 1970-ima.
Nekad smo s pomalo superiornim osmijehom gledali američke filmove i mislili: „Aww, kako slatko, ali to kod nas nikad ne bi prošlo.“ Danas? Danas Europom paradiraju kolone automobila okićenih ružičastim i plavim balonima, dok mladi par u Zagrebu, Pragu ili Milanu pritišće tipku koja će – uz dim, konfete i svjetlosne efekte vrijedne polufinala Eurosonga – otkriti je li njihova beba on ili ona.
Čim otvorite oči, ruke se već refleksno pružaju prema telefonu. Alarm utihne, a vi, napola još sanjivi, već kucate po ekranu. Provjeravate poruke, pregledavate Instagram, skrolate TikTok – a da i ne ustanete iz kreveta. Možda mislite: „Samo malo, brzo ću pogledati...“ No, što ako vam kažemo da upravo taj ‘mali trenutak’ može upropastiti cijelo jutro?
Petra Pinjuh danas je ime koje izaziva znatiželju i divljenje, ali njezin put do coacha za partnerske veze i seksulanost nije bio klasičan, niti očekivan. Iza nje stoji uspješna korporativna karijera, godine vođenja timova i postizanja ciljeva u svijetu prodaje, ali i duboka spoznaja da „savršeno“ izvana ne znači ispunjeno iznutra. Upravo to nezadovoljstvo, pomiješano s intuicijom i strašću za ljudskim odnosima, dovelo ju je do odluke da napusti siguran posao i zakorači u svijet koji mnogi još uvijek smatraju tabuom.
Ako ste milenijalac – osoba rođena između 1981. i 1996. godine – možda ćete se osjećati prozvano jer postoji fenomen koji je upravo vas stavio pod lupu: millennial pause.
Postoji trenutak na internetu koji otkriva više o našoj dobi nego sve ankete zajedno. Nije to filter, ni emoji, ni traper kroj iz ormara – nego način na koji pritišćemo “record” i kako se izgledamo u prvih par sekundi videa.
Ghosting, gaslighting, negging… kao da popis toksičnih ljubavnih trendova nije već dovoljno dug, na scenu je stigao još jedan – quiet dumping. Najkraće rečeno, riječ je o ljubavnom ponašanju koje kombinira pasivnu agresiju quiet quittinga iz poslovnog svijeta i emocionalnu okrutnost ghostinga, ali uz daleko suptilniju, dugotrajniju i često bolniju metodu prekida.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.