HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Zagreb je dobio još jedno novo mjesto za uživanje u odličnoj hrani. U zdravim i ukusnim obrocima novootvorenog Health In restorana Zagrepčani mogu uživati od ovog tjedna.

Zdrava hrana često podrazumijeva viši cjenovni rang, međutim to ne mora nužno uvijek biti tako. Ideja Health In restorana je da spaja zdrava jela koja su prvenstveno fina, ali i cjenovno prihvatljiva. U svojoj ponudi imaju različite kombinacije piletine, burgera, rižota, variva, tortilja, a u kratkom razdoblju poslovanja kao najpopularniji izbor izdvajaju se Hulk pljeskavica, Kikiriki piletina i Pileće varivo.

Health In

Health In

Health In restoran trenutno je dostupan na svim dostavljačkim službama u Zagrebu, a uskoro planiraju otvoriti i fizičku lokaciju kako biste, osim u ukusnoj i zdravoj hrani, mogli uživati u ugodnom ambijentu restorana.

Health In

Health In

POSEBAN MENU ZA DJECU

Osim što se brinu o tome da jedemo zdravo, u Health In-u brinu se i o najmlađim članovima obitelji koji nerijetko ne žele jesti glavna jela u ponudama restorana. Tako u ponudi imaju poseban menu za djecu s čak četiri jela kreirana isključivo prema željama i ukusu djece. Pileći file s pireom od brokule, juneća pljeskavica, baby pileća prsa s povrćem i dječja tortilja olakšat će život svim roditeljima koji puno rade i nemaju vremena niti volje pripremiti posebna jela svojoj djeci.

Ako ste mislili da je to sve od zdravih obroka u njihovoj ponudi, prevarili ste se. Health In je uspio sastaviti zdrave i ukusne sastojke u dva deserta – Američkim palačinkama od pirovog brašna i Chia pudingu od bademovog mlijeka i šumskog voća, a oba deserta izdvojila su se kao popularan izbor prilikom narudžbi.

Health In

Health In

Svoj zdravi i ukusni obrok možete naručiti putem svih dostavljačkih službi, a sve novosti možete pratiti i na službenom Health In Instagram profilu.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025