Salome konačno stiže kući: Spektakularni Cabaret koji je osvojio Sloveniju dolazi na Rab i u Zagreb
Ako postoji umjetnica koja nikada nije ostavila publiku ravnodušnom, onda je to Salome. Provokativna, emotivna, autentična i uvijek korak ispred svih – upravo takva nam se predstavlja u svom novom autorskom cabaretu „Iznenada Salome“, koji nakon 130 rasprodanih izvedbi u Sloveniji konačno stiže i pred domaću publiku.
Prva stanica bit će njezin rodni Rab, gdje će 2. listopada u Kinu Rab s početkom u 20 sati publika imati priliku uživati u pretpremijeri predstave. Samo mjesec dana kasnije, 4. studenoga, Zagreb će svjedočiti svečanoj premijeri u Tvornici kulture – prostoru koji, baš kao i Salome, odiše slobodom, buntom i strašću prema umjetnosti.
Ovaj cabaret nije samo stand-up, nije samo glazba i humor – to je životna priča ispričana bez filtera. Salome nas vodi kroz svoje uspone i padove, ljubavi i razočaranja, trenutke smijeha i suza, dok istovremeno na pozornici stvara atmosferu koja podsjeća na najbolje večeri cabareta – glamurozne, duhovite i emotivne. Publika će se smijati, pljeskati, možda i zaplakati, ali jedno je sigurno: iz dvorane neće izaći ista.
Salome već desetljećima pomiče granice – od televizijskih showova poput Big Brothera i Farme, do MasterChefa u kojem je osvojila treće mjesto, preko autobiografske knjige „Novo rođenje“ koja je postala bestseler i otvorila teme o transrodnosti na ovim prostorima, pa sve do mjuzikla „Menopauza“, gdje je pozornicu dijelila s legendama poput Sanje Doležal, Arijane Čuline i Karmele Vukov Colić. Njezina karijera uvijek je bila miks hrabrosti, talenta i želje da priča priče koje diraju.
„Iznenada Salome“ upravo je to – jedan život pretočen u umjetnički spektakl. I zato, ako tražite večer koja će vas izbaciti iz rutine i podsjetiti da umjetnost postoji kako bi nas mijenjala i provocirala – ne propustite ovaj cabaret.
Ulaznice za pretpremijeru na Rabu mogu se kupiti u Pučkom otvorenom učilištu Rab radnim danima od 8 do 11 sati, dok će karte za zagrebačku premijeru uskoro biti dostupne putem sustava Eventim. A nakon toga, Salome kreće na turneju po cijeloj Hrvatskoj – jer ovo je predstava koju trebaju vidjeti svi.
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada vidjeli na domaćoj sceni.
Sinoć je HNK Ivana pl. Zajca bio ispunjen onom posebnom, gotovo električnom tišinom koja vlada nekoliko trenutaka prije velikog umjetničkog događaja. A kada se zastor napokon podigao, riječku je publiku dočekao svijet koji se nije samo gledao – nego i osjećao. Premijerna izvedba „Venezuele“, jedne od najznačajnijih koreografija vizionarskog Ohada Naharina, opravdala je svako očekivanje i više od toga. Ovacije koje su ispunile kazalište trajale su minutama, kao spontani i iskreni odgovor na djelo koje je publiku istovremeno razoružalo i oduševilo.
U svijetu gdje se granice između pokreta, glazbe i osjećaja brišu, na scenu riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca dolazi jedno od najintrigantnijih suvremenih plesnih djela – „Venezuela“, koreografski dragulj svjetski slavnog izraelskog umjetnika Ohada Naharina.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.