Teatar Studio 9 u suradnji s kazalištem KNAP predstavlja autorsku predstavu “Ostajemo – perkusije ljubavi” – ljubavnu priču po istinitim događajima kakva se može pronaći u državnim statistikama. Priča na tragikomičan način prati jedan par čija dinamika odnosa, isprva nošena valovima nježnosti i povezanosti, udara o nevidljivu oštricu sukoba i osobnih ograničenja, te izranja u društvu koje skreće pogled u drugu stranu.
Na prvi pogled između Manuele i Žarka frcaju iskre, mijenja se kemija u njihovim glavama i srcima i oni preko noći ostaju i u dobru i u zlu. Fatalno zaljubljivanje i početak zajedničkog života, preko stalnog utvrđivanja ljubavi i ispravnih muško – ženskih pozicija, vode do posve neočekivanih, ili pak vrlo uobičajenih, reperkusija jednog bračnog odnosa.
Ostajemo – perkusije ljubavi
Razmatranje položaja žena i muškaraca, rodnih stereotipa i predrasuda, uzroka i posljedica ukorijenjene mizoginije te propitivanje osobne naspram društvene odgovornosti, kao i sama nemogućnost da se na sva pitanja pronađu adekvatni odgovori, gura i likove i glumce na sceni u polje potpunog apsurda. Ovo složeno, izazovno kazališno istraživanje obiteljskog nasilja, a posebice njegove podmukle prisilne opresije, gdje jedan izbor može imati nezamislivo uznemirujuće posljedice, otkriva nam na površini rubove kolektivnog dojma prema kojem je ljubav, baš kao i nasilje, zona opasne nestabilnosti u kojoj je krivnja uvijek na onom slabijem…
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada vidjeli na domaćoj sceni.
Sinoć je HNK Ivana pl. Zajca bio ispunjen onom posebnom, gotovo električnom tišinom koja vlada nekoliko trenutaka prije velikog umjetničkog događaja. A kada se zastor napokon podigao, riječku je publiku dočekao svijet koji se nije samo gledao – nego i osjećao. Premijerna izvedba „Venezuele“, jedne od najznačajnijih koreografija vizionarskog Ohada Naharina, opravdala je svako očekivanje i više od toga. Ovacije koje su ispunile kazalište trajale su minutama, kao spontani i iskreni odgovor na djelo koje je publiku istovremeno razoružalo i oduševilo.
U svijetu gdje se granice između pokreta, glazbe i osjećaja brišu, na scenu riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca dolazi jedno od najintrigantnijih suvremenih plesnih djela – „Venezuela“, koreografski dragulj svjetski slavnog izraelskog umjetnika Ohada Naharina.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.