Noć čarolije u HNK-u! Požurite po karte za ‘Orašara’ i najljepšu blagdansku bajku na daskama koje život znače
Kultni balet "Orašar" u HNK dio je božićne tradicije mnogih Zagrepčana, koji ove godine na daskama kultnog kazališta mogu pogledati Straussovu operetu "Šišmiš".
“Orašar”, balet Petra Iljiča Čajkovskog, i ove će se godine izvoditi u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu, obogaćujući blagdanski repertoar HNK-a svojom magičnom i svečanom atmosferom. Koreografiju potpisuje renomirani Vladimir Malakhov, dok će orkestrom ravnati dirigenti Vjekoslav Babić i Josip Šego. Prva izvedba planirana je za 29. studenoga, a očekuje se da će ovaj bezvremenski klasik, koji spaja elemente fantazije i glazbene sofisticiranosti, privući velik broj posjetitelja svih generacija. Balet “Orašar” u HNK-u nešto je što ne smijete propustiti!
Slavni balet Orašar u HNK-u i ove će godine Zagrepčane uvesti u božićnu čaroliju
Baletna sezona u HNK-u uvijek privlači pažnju, a “Orašar” zauzima posebno mjesto u srcima publike. Iako je priča o mladoj djevojci koja u čarobnom snu doživljava pustolovine s vojnicima od orašara i susret s Kraljem miševa već poznata, nova izvedba u interpretaciji Malakhova donosi svjež pristup ovoj bajkovitoj produkciji.
Koreografova vizija naglašava eleganciju pokreta i bogatstvo emocija, koje glazba Čajkovskog dodatno osnažuje, stvarajući nezaboravan doživljaj za sve prisutne.
Prodaja ulaznica počinje 3. studenoga na mrežnim stranicama kazališta, dok će se fizički na blagajni moći kupiti od 5. studenoga u 10 sati. Zbog velikog interesa, jedan kupac moći će kupiti najviše pet ulaznica po osobi, a djeca od navršenih pet godina moraju imati vlastitu ulaznicu. Očekuje se veliki odaziv, s obzirom na dugogodišnju popularnost ovog baleta, stoga je preporučljivo osigurati mjesta unaprijed putem mrežnih kanala.
Šišmiš i Orašar u HNK stižu na krilima božićne čarolije
Pored “Orašara”, HNK Zagreb priprema i izvedbu Straussove operete “Šišmiš” u režiji Krešimira Dolenčića, čija će se prva izvedba održati 14. prosinca, također pod dirigentskom palicom Josipa Šege. Ova opereta dodatno doprinosi svečanoj atmosferi blagdana, pružajući publici priliku za uživanje u klasičnoj glazbi i vizualnim čarima koje HNK Zagreb donosi na svoje daske.
“Orašar” je tako postao neizostavan dio zagrebačke kulturne scene, a svaka sezona donosi novu priliku da se u čarobnom svijetu baleta obnove stari dojmovi ili stvore novi uspomene, posebno za mlade posjetitelje. Kroz ovu izvedbu, HNK Zagreb ne samo da njeguje svoje kulturno naslijeđe već i omogućava novim generacijama susret s klasičnim baletom, pružajući istovremeno vrhunski umjetnički doživljaj.
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada vidjeli na domaćoj sceni.
Sinoć je HNK Ivana pl. Zajca bio ispunjen onom posebnom, gotovo električnom tišinom koja vlada nekoliko trenutaka prije velikog umjetničkog događaja. A kada se zastor napokon podigao, riječku je publiku dočekao svijet koji se nije samo gledao – nego i osjećao. Premijerna izvedba „Venezuele“, jedne od najznačajnijih koreografija vizionarskog Ohada Naharina, opravdala je svako očekivanje i više od toga. Ovacije koje su ispunile kazalište trajale su minutama, kao spontani i iskreni odgovor na djelo koje je publiku istovremeno razoružalo i oduševilo.
U svijetu gdje se granice između pokreta, glazbe i osjećaja brišu, na scenu riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca dolazi jedno od najintrigantnijih suvremenih plesnih djela – „Venezuela“, koreografski dragulj svjetski slavnog izraelskog umjetnika Ohada Naharina.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.