Spektakularna obnova klasičnog mjuzikla “Sunset Boulevard”Andrewa Lloyda Webbera u režiji Jamieja Lloyda počela se prikazivati u kazalištu St. James Theatre u New Yorku, a glavna zvijezda je Nicole Scherzinger. Slavna pjevačica Nicole Scherzinger na Broadwayu se snašla kao riba u vodi te apsolutno očarala publiku u ulozi Norme Desmond. Priča se odvija u razdoblju četrdesetih godina prošlog stoljeća, no gleda kroz prizmu 21. stoljeća. Oni koji su pogledali predstavu, kažu da je produkcija spektakularna.
Nicole Scherzinger na Broadwayu očekuje uspješna karijera, ali i nagrade
Znalci kažu da se Nicole Scherzinger za ovu ulogu smiješi malo više od brojnih pohvala publike te da bi mogla osvojiti prestižne nagrade za svoju izvedbu.
U ulozi zvijezde nijemog filma, Nicole Scherzinger dobila je višestruke ovacije usred predstave, uključujući i onu koja je trajala 6 minuta u nedjelju, 20. listopada, kada je predstava službeno održana u kazalištu St. James Theatre u New Yorku.
Nicole Scherzinger na Broadwayu, kao debitantica, napokon je dobila zasluženo priznanje smatraju mnogi fanovi zvijezde djevojačkog benda Pussycat Dolls koja se nije previše proslavila solo karijerom, a koju su Amerikanci godinama rado gledali kao mentoricu i sutkinju u raznim talent emisijama.
Nicole Scherzinger na Broadwayu je ostvarila san iz djetinjstva
Brojne fotografije iz predstave Nicole je objavila na svom Instagram profilu, uz emotivnu izjavu u kojoj je napisala:
“Vjerujem da Bog ima plan za sve nas – plan i svrhu. Vjerujem da samo trebaš slušati šapat svoga srca i vjerovati mu.
Sada vidim da je ova emisija i pričanje Normine priče cijelo vrijeme bila Božji božanski plan za mene. Postojala je svrha iza sveg strpljenja, boli i otpora koji su bili razbacani među ljepotom mog dosadašnjeg života.
Večeras ispunjavam svoj san iz djetinjstva. Večer je otvaranja mog brodvejskog debija u Sunset Boulevardu.
Slijedila sam svoje srce i sada sam se vratila ondje gdje sam rođena.
Smiješno je kako te Bog vraća tvojim korijenima i početnoj želji koju ti je stavio u srce. Od kazališta je za mene sve počelo.
“OVAJ SVIJET JE DOVOLJNO ČEKAO, NAPOKON SAM DOŠLA KUĆI.”
Velika mi je čast izaći na pozornicu s ovom hrabrom i prekrasnom glumačkom postavom, ekipom i kreativcima.
U svijetu u kojem suvremeni teatar svakodnevno traži nove jezike izražavanja i prostore autentičnosti, hrvatska autorica Tena Štivičić dokazala je da taj jezik ne poznaje granice. I ne samo to – njezine riječi odzvanjaju pozornicom slavnog Berliner Ensemblea, a upravo su joj one donijele jedno od najuglednijih priznanja na njemačkoj kazališnoj sceni: Nagradu Helene Weigel za kazalište 2024./2025.
U proljetnom ritmu grada, kad ulice mirišu na lipu i novi početak, zagrebački Arterarij poziva nas da zastanemo, zašutimo i poslušamo. Ne sebe, ne druge, već zidove. Zidove koji pamte. Zidove koji svjedoče. Zidove koji napokon progovaraju u kazališnoj premijeri Lijepi interijeri: Zagreb, autorskom projektu nastalom prema tekstu Monike Herceg, u režiji Romana Nikolića.
U četvrtak, 23. svibnja, na pozornicu Zagrebačkog kazališta mladih stiže jedno od najiščekivanijih kazališnih događanja sezone – premijera “Drame bez naslova” Antona Pavloviča Čehova u režiji Paola Magellija. Ova inscenacija ne samo da predstavlja novi susret publike s najranijim kazališnim tekstom velikog ruskog dramatičara, već označava i trijumfalni povratak jednog od najvažnijih europskih redatelja suvremenog teatra, čije je ime u Hrvatskoj neraskidivo povezano s nekim od najvažnijih poglavlja domaće kazališne povijesti.
Jedan od najizvođenijih baleta na svijetu, Giselle Adolphea Adama, u koreografiji Joséa Carlosa Martíneza 18. ožujka 2025. godine proslavit će svoju 200. izvedbu, a dvije posebne gala izvedbe baleta održat će se 30. travnja i 3. svibnja kada će na pozornici HNK u Zagrebu uz prvake Baleta zaplesati i prvaci milanske La Scale.
U zagrebačkom kazalištu mladih 22. ožujka 2025. nas očekuje premijera predstave Mala povijest nejednakosti, u režiji Miloša Lolića, nastale po motivima grafičkog romana Kapital & Ideologija Claire Alet i Benjamina Adama.
Vjenčanje pod zvijezdama oduvijek slovi kao vrhunac romantike - onaj poseban dan kada se sve svjetlosti ovog svijeta ugase, a upale se one koje dolaze s neba. Takva proslava očarat će sve goste, a mladence uvući u bajku o vječnoj ljubavi, daleko od gradske vreve i svjetala.
Dok planet napokon počinje disati lakše nakon godina woke kaosa, Lizzo, samoproglašena “kraljica body-positivity” i samozvani moralni kompas TikToka, odlučila je da baš njoj pripada zadnja riječ o – trapericama. Da, trapericama. Jer ništa više ne simbolizira kraj woke hipokrizije kao povratak jednostavnih, klasičnih, plavih traperica koje su danas ponovno postale oružje zdravog razuma.
Dok svijet ne prestaje tražiti granice koje ne smije prijeći, Hollywood ih već odavno ignorira. Najnoviji čin kulturne provokacije dolazi s pozornice slavnog Hollywood Bowla, gdje Adam Lambert s oduševljenjem brani odluku da Cynthia Erivo, žena, crnkinja i k tome deklarirana queer osoba, utjelovi Isusa Krista u mjuziklu Jesus Christ Superstar. U umjetnosti koja voli šokirati, ali nikad promišljati o posljedicama, ovo je još jedan primjer kako se svetinje gaze u ime “umjetničke slobode”.