Opatija u znaku poduzetništva: Pogledajte tko je osvojio titulu Poduzetnika godine
Ovog vikenda Kristalna dvorana Hotela Kvarner u Opatiji bila je domaćin najprestižnijeg događaja za poduzetnike Primorsko-goranske županije – svečane dodjele nagrada "Bilanca uspjeha 2024."
Ovaj događaj, koji je privukao mnoge ugledne goste, obilježen je slavljenjem izvrsnosti, inovacija i doprinosa poduzetnika koji su svojim radom oblikovali gospodarski život regije. Posebna dimenzija ovogodišnje dodjele bila je i u znaku obilježavanja 180 godina hrvatskog turizma, koji je započeo upravo u Opatiji, gradu domaćinu i suorganizatoru manifestacije.
Među mnogobrojnim uzvanicima našli su se i gradonačelnici Opatije i Rijeke, Fernando Kirigin i Marko Filipović, zamjenica župana Primorsko-goranske županije Marina Medarić, izaslanik predsjednika Vlade Robert Blažinović, te pročelnice Primorsko-goranske županije Alessandra Ban, Edita Stilin, Ermina Duraj, Izabela Linčić Mužić. Uz njih su bili i dr. Boris Nemec, Davor Bilman, Ivana Delač, Barbara Štrbac, Kristina Burja, Dino Bubičić, Ivana Mamilović i mnogi drugi.
Prije same dodjele, gosti su na terasi Hotela Kvarner uživali u izvedbama Marka Tolje, uz bezvremenske hitove Franka Sinatre i Ive Robića.
Dodjelu je vodila Barbara Udovičić, uz podršku kolegice Jane Bubnič Arčanin, dok su za bogat glazbeni program bili zaduženi izvođači iz Primorsko-goranske županije: Damir Kedžo, Marko Tolja, Antonijo Krištofić, Vjeko Ključarić, Eni Jurišić, Nikolina Tomljanović, Sabrina Hebiri i Sergej Božić, uz izvedbe plesača zagrebačkog kluba „Mint“ pod vodstvom Maria Jukića. Tijekom večeri izvođene su pjesme koje su obilježile tri ključna glazbena festivala u Opatiji – Doru, Melodije Istre i Kvarnera te Opatijski festival.
Večer je imala i humanitarni karakter – prikupljane su donacije za Udrugu za sindrom Down „Rijeka 21“, a zahvaljujući velikodušnosti uzvanika i tvrtki, prikupljeno je značajnih 13.100 eura.
Nagrada za Poduzetnika godine pripala je tvrtki JGL d.d., koja je svojim inovacijama i predanošću postala lider u farmaceutskoj industriji, kako u Hrvatskoj, tako i šire. Nagradu je u ime JGL-a primio izvršni direktor Mislav Vučić, kojemu je uručena statua koju je izradila Zlatarna Dodić, zlatna poluga investicijskog zlata Goldman Graffa, zlatna karta Croatia Airlinesa, vaučer osobnog liječnika tvrtke Alpha Medic, te slika umjetnice Mirne Sišul. Svi dobitnici dobili su i poklone Vinarije i destilerije Rossi te Vinarije Enosophia.
JGL d.d. je također osvojio nagradu u kategoriji „najbolji poduzetnik Grada Rijeke“ i „Izvoznik godine Primorsko-goranske županije“, dodatno potvrdivši svoj utjecaj na međunarodnom tržištu. Nagrade su dodijeljene i brojnim drugim poduzetnicima iz cijele županije, među kojima su Plodine, Imperial Riviera, Jadran Crikvenica, Katarina Line, Brodogradilište Viktor Lenac, GP Krk i drugi.
Dobitnike je odabralo posebno povjerenstvo na čijem je čelu bio dekan Ekonomskog fakulteta u Rijeci, prof. dr. Saša Drezgić, a prema službenim podacima FINA-e, čime je osigurana objektivnost i transparentnost izbora.
Vrhunac večeri uslijedio je na samom kraju, kada je Mario Battifiaca, zajedno s pjevačima i plesačima koji su nastupali te večeri, uz podršku gradonačelnika i načelnika iz Primorsko-goranske županije, izveli svojevrsnu himnu primorskog kraja – pjesmu “Prošeći se po Kvarneru”.
Nakon službene ceremonije, uzvanici su se nastavili družiti na after partyju u Angiolina Baru u Opatiji, uz Damira Kedžu i Antonija Krištofića.
Ova prestižna manifestacija održana je pod pokroviteljstvom Grada Opatije, Grada Rijeke, Primorsko-goranske županije, Ministarstva gospodarstva, Ministarstva turizma i sporta, te uz podršku Hrvatske gospodarske komore, Obrtničke komore Primorsko-goranske županije, Ekonomskog fakulteta u Rijeci, Turističke zajednice Kvarnera i Grada Rijeke, Ugostiteljske škole Opatija i mnogih gradova i općina u županiji.
Generalni pokrovitelj „Bilance uspjeha“ bila je tvrtka Lürssen Design Center Kvarner, a projekt su podržali i HEP, NEXE Grupa, DUX Nekretnine, Ribli, Carwiz, Goldman Graff, Zlatarna Dodić, ACI, Janaf, JGL, Ceramiche Mariner, Vinarija Enosophia, Vinarija i destilerija Rossi, Pepsi, San Pellegrino, Acqua Panna, Pago, Pivovara Daruvar, DBoki, Jadrolinija, Erste Banka, Alpha Medic, Restaurant Molo Opatija, Krie, AZ Control, Hrvatske ceste, Opia Vision Center, Croatia Airlines, Piko, Liburnia Hotels & Villas, Puplica, Thlassotherapia Crikvenica i Kavana Renard Rijeka.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.