HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Mjesec listopad tradicionalno je posvećen podizanju svijesti o raku dojke i promicanju važnosti ranog otkrivanja i prevencije ovog zdravstvenog problema. U sklopu obilježavanja ovog značajnog mjeseca, u organizaciji udruge Europa Donna Hrvatska i Tekstilprometa, u dvorani Kaptol Boutique Cinema održan je panel #breastfriend. Glavna tema panela bila je „Kako biti podrška u trenutku suočavanja s dijagnozom“, a okupljeni su imali prilike čuti različite perspektive i stajališta te zaroniti dublje u samu srž tematike.

Panelisti koji su se pridružili ovoj diskusiji donijeli su značajno iskustvo i znanje, a njihova izlaganja i rasprave bili su uistinu inspirativni i informativniDoc.dr.sc. Vesna Ramljak, dr.med., predsjednica udruge Europa Donna Hrvatska i voditeljica odjela za citologiju KBC Sestre milosrdnice, dr.sc. Andrej Roth, dr.med., spec. kirurg, subspecijalist plastične i rekonstruktivne kirurgije, izv.prof.dr.sc. I klinički psiholog Lovorka Brajković, pacijentica Sanja Šutej, i mađioničar Luka Vidović razgovarali su o psihološkoj podršci oboljelima i njihovim obiteljima.  Tema ima dubok i širok utjecaj na naše društvo, ključna je za razumijevanje i suočavanje s izazovima koji nas okružuju, a ova vrsta otvorene razmjene informacija pomaže u kreiranju pozitivnih promjena u našem društvu.

Docentica Ramljak osim s liječničke i stručne strane strane, osvrnula se na osobno iskustvo liječenja raka dojke, a iznijela je i niz problema s kojima se oboljele žene suočavaju. Financijski problemi, dostupnost odgovarajuće njege i terapije, stigma s kojom se pacijentice suočavaju – sve navedeno dodatno otežava već tešku situaciju mnogih žena koje su dobile dijagnozu raka dojke. Doktor Roth je istaknuo kako pacijentice prihvaćaju činjenicu da će ostati bez jedne ili obje dojke te naveo kako danas sve veći broj žena pristaje na rekonstrukciju dojke nakon liječenja. Klinička psihologinja Lovorka Brajković istaknula je kako maligne bolesti ne pogađaju samo oboljelu osobu, već i obitelj, prijatelje i kolege. Posebno se osvrnula na način kako pomoći djetetu čiji je roditelj bolestan. Sanja Šutej, pacijentica oboljela od raka dojke iznijela je svoje iskustvo o nošenju s bolesti te objasnila što za nju znači biti članicom udruge koja se bavi podizanjem svijesti o raku dojke. Poznati mađioničar, Luka Vidović, podijelio je svoje iskustvo sa strane osobe čija je majka preminula od raka dojke, ali i savjetovao prisutne kako da se lakše nose sa situacijom. Zaključak svih panelista bio je jednak: oboljele žene ne trebaju se sramiti svoje bolesti, već o njoj glasno progovoriti. Samim time borba protiv raka dojke postaje borba cijelog društva, a ne pojedinca, te poziva na solidarnost.

PROČITAJTE: PANEL #breastfriend EDUKATIVNA JE UVERTIRA U LISTOPAD – MJESEC BORBE PROTIV RAKA DOJKE

Odlična inicijativa Tekstilprometa ne prestaje ovdje, već se nastavlja tijekom čitavog listopada. U suradnji s poznatim dizajnerom, Ivanom Friščićem, koji stoji iza domaćeg modnog brenda Delight Luxury, tvrtka Tekstilpromet kao simbol podrške oboljelima, pokrenula je inicijativu prodaje posebno oblikovane platnene torbe na kojoj se nalazi ružičasta vrpca, simbol borbe protiv raka dojke. Svi oni koji žele sudjelovati i pomoći oboljelima, torbu će moći kupiti u svim trgovinama Tekstilprometa i putem web trgovine, a sav prihod od prodaje bit će doniran udruzi Europa Donna Hrvatska.

Torbe su dostupne su svim trgovinama Tekstilprometa, ali i online putem Brends&Trends.com


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025