Drogerijski lanac BIPA Hrvatska ove godine obilježava petu godišnjicu od otvorenja prvog BIPA Backstage studija u Zagrebu u kojem je, tom prigodom, jučer održan rođendanski party na kojem su prisustvovali brojni mediji, influenceri i poslovni partneri.
Peti rođendan BIPA Backstage
Prvi BIPA Backstage otvoren je u Zagrebu 2018. godine kao platforma koja spaja ljepotu i dobru zabavu, s ciljem da vrhunska beauty usluga bude dostupna svima, a uz omiljene proizvode i novitete iz svijeta ljepote nudi i priliku za edukaciju, predavanja i radionice uz stručne savjete vizažistica koje su svoje vještine usavršile na Callegari i Profokus učilištima. O uspješnosti ovog koncepta potvrđuje i činjenica da se isti širi i na druge gradove diljem Hrvatske pa je tako ove godine otvoren novi BIPA Backstage u Splitu.
„Veliko mi je zadovoljstvo što imamo priliku proslaviti peti rođendan ovog jedinstvenog koncepta BIPA Backstage koji je rezultat našeg kontinuiranog ulaganja u inovacije i pomicanja granica na drogerijskom tržištu u Hrvatskoj. Kroz sve naše projekte i kampanje želimo pokazati da smo više od drogerije te ćemo i dalje ulagati velike napore kako bi našim kupcima ponudili samo najbolje iz beauty svijeta“. – istaknula je u svom govoru Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPA Hrvatska.
O samoj konceptualnoj ideji Backstagea okupljenima je govorila Sanpatricija Vrsaljko, Trend & innovation Manager, o pronalasku brandova, ostvarivanju ekskluzivnih suradnji, praćenju trendova i širokoj ponudi make up i skin care brandova govorila je Tea Šarlija, category menadžerica za dekorativu, a o svakodnevnoj usluzi koju pružaju klijenticama govorila je koordinatorica BIPA Backstage studija u Zagrebu, Sanja Obrovac. Uzvanici su mogli uživati u izvrsnom vokalu popularne pjevačice Zsa Zse, a za to je vrijeme vizažistica Marija Janković na primjeru influencerice i dizajnerice Pamele Badžek predstavila make-up trendove ove jeseni.
BIPA Backstage podržali razni brendovi
Proslavu petog rođendana BIPA Backstagea podržali su brendovi Afrodita, Bourjois Paris, FaceBoom, Juliana Nails, La Piel, Miliani, Note Cosmetique, Paese, Pupa i Rimmel s kojima BIPA već dugi niz godina uspješno surađuje, a uzvanici su mogli iz prve ruke testirati proizvode poznatih brendova poput Paese, Isadora i Max Factora.
„Naša suradnja s BIPA Backstegom uvijek je ugodna i profesionalna, a ono što je čini posebnom je to što kupci mogu isprobati naše proizvode kroz make-up usluge koje pružaju vizažisti BIPA Backstage studija. Veselimo se svemu što je pred nama i zato nam je iznimno drago biti dio ove proslave.” – izjavila je Ivana Bubić, brand menadžerica Isadora.
„Volimo surađivati sa BIPA Backstageom jer dijelimo iste vrijednosti kao što su pristupačnost i profesionalnost. Vjerujemo da glamur i ljepota trebaju biti dostupni svima i zato biramo ovu malu oazu ljepote u srcu Ilice.” – komentirala je Petra Špicar iz Max Factor Hrvatska, Orbico Beauty.
Kupci su za vrijeme trajanja proslave mogli uživati u brojnim pogodnostima koje su im pripremile poslovnice u sklopu BIPA Backstagea u Zagrebu i Splitu, a posebno su ih razveselili poklon paketi i sladoledi koje im je omogućio Essie brand u suradnji sa slastičarnama Ela’s i Amélie.
United Grupa postavlja visoke standarde u održivosti kroz smanjenje emisija, obnovljive izvore energije i promicanje rodne ravnopravnosti, s ciljem neto nulte emisije do 2040. godine.
Martin i Valent Sinković predstavili su svoju kolekciju olimpijskih medalja na druženju na Sljemenu u 360 prostoru, uključujući i zlato osvojeno ovog ljeta na Igrama u Parizu. Sve je pratila modna revija AlphaTauri kolekcije jesen/zima, s braćom Fantela kao brend ambasadorima.
Lily 2 Active kombinira elegantan dizajn s vrhunskim zdravstvenim i fitness funkcijama, pružajući korisnicima sve što im je potrebno za aktivan i povezan život.
Nadogradnje pružaju prilagođenu podršku temeljenu na prioritetima partnera u zdravstvenoj industriji, nudeći veću fleksibilnost koja potiče inovativna rješenja.
Master Yachting, vodeći igrač u nautičkoj industriji, kontinuirano osvaja prestižna priznanja za svoju posvećenost izvrsnosti i kvaliteti usluge. Kao višestruko nagrađivani diler Lagoon Catamaransa u Europi i svijetu, zajedno sa sestrinskom tvrtkom Sanlorenzo Adria, koja je u 2024. godini ostvarila zapažene uspjehe u servisiranju i marketingu, Master Yachting učvršćuje svoju poziciju lidera u industriji te nastavlja inovirati i postavljati nove standarde u nautičkoj ponudi.
Prošlo je 23 godine otkako su Princezini dnevnici prvi put zasjali na našim ekranima i 20 godina od izlaska drugog nastavka, Princezini dnevnici 2: Kraljevske zaruke. Međutim, milenijalci nikada nisu izgubili nadu u mogućnost trećeg dijela ove obožavane franšize, osobito nakon godina šuškanja da bi Princezini dnevnici 3 mogli biti u pripremi.