Barbie manija još uvijek nije gotova. Nakon opsjednutosti svijeta filmom u kojem su glumili Margot Robbie i Ryan Gosling, legendarna lutka Barbie nastavlja svoju priču i ne dozvoljava da joj itko ukrade svjetlo reflektora. 65. rođendan slavna lutkica slavi uz nevjerojatni umak u kojem mogu uživati sretnici koju su ga se uspjeli dočepati. Naime, Barbie majoneza slavne tvrtke Heinz, poznate po obožavanim umacima koji se svakodnevno nalaze na stolovima za objed u kućanstvima i restoranima diljem svijeta, proizvedena je u samo 500 komada, a rasprodana je u hipu. Premda se na prvu možda činilo kao da je riječ o šali s društvenih mreža, čim je Barbie majoneza stigla na police britanskih dućana i u internet trgovinu tvrtke Heinz, za njome su se pomamili brojni obožavatelji lutkice Barbie.
Ružičasta Barbie majoneza je veganska
Novi,“Barbiecue umak”izrađen na bazi majoneze predstavlja suradnju između brendova Mattel i Heinz. Heinz otkriva da je riječ o ukusnoj majonezi s “dimljenim okusom” koja odlično pristaje uz hamburgere, krumpiriće i meso s roštilja kao i uz falafel i brojna veganska jela.
Kako je Heinz uspio postići predivnu ružičastu boju umaka, ostat će njihova tajna, a zanimljivo je da se tvrtka Mattel za naljepnicu odlučila za klasični retro dizajn, s prepoznatljivom Barbie glavom s visokim, uvijenim repom te crno bijelim chevron uzorkom koji podsjeća na kultni kupaći kostim koji je prva lutkica nosila.
Barbie majoneza je, nažalost, rezervirana za samo za Veliku Britaniju
“Barbie je ponovno osvojila srca Britanaca prošle godine, a nakon što smo vidjeli reakciju koju je ovaj umak izazvao kod naših obožavatelja na društvenim mrežama, znali smo da ga moramo proizvesti”, izjavio je Thiago Rapp it tvrtke Heinz. “Uvijek tražimo načine da uvedemo inovacije i damo našim obožavateljima ono što žele, i oduševljeni smo što možemo oživjeti ovo kultno partnerstvo s Mattelom”.
Ružičasta Barbie majoneza je veganska. Stiže u bočici od 415 ml, a cijena joj je pristupačnih 2.90 funti. Sa službene stranice brenda Heinz je, kako smo već napomenuli, nestala u trenu.
U iščekivanju Božića, ali i posljednje epizode, donosimo recept za doboš tortu – savršen klasik za blagdanski stol, koji spaja tradiciju i nezaboravne okuse Austro-Ugarske.
Bakalar, skandinavska riba koja je stoljećima bila specijalitet hladnih sjevernih mora, danas je nezaobilazna delicija mediteranske kuhinje, posebno tijekom blagdana. Taj fascinantni spoj tradicije i okusa u Istri doživljava pravu renesansu, a recept za jednostavno i brzo jelo koje oduševljava i najmlađe otkriva Aleksandar Stefanov, majstor bakalara s iskustvom od gotovo tri desetljeća.
U trenutku kada namirnica postaje glavna priča, a jednostavnost prostor za kreativnost, nastaje zimski meni koji slavi čiste okuse, tišinu prostora i večeri koje se pamte – bez žurbe, bez viška, s jasnim karakterom.
Zima nisu samo hladnoća i kratki dani - to je vrijeme posebnog ugođaja. Vrijeme kada tražimo male rituale koji nas opuštaju: lampice, topla atmosfera doma, druženja i okus koji unosi svježinu u svaki trenutak. Upravo zato tu je Lemonish, niskokalorična gazirana limunada koja i u prosincu donosi dašak živosti.
Otkako je početkom listopada otvorila svoja vrata, Allora se nametnula kao jedno od najposjećenijih mjesta u Splitu – onih u koja se gotovo uvijek preporučuje doći s rezervacijom. Iz opuštene moderne brasserie vrlo je brzo prerasla u restoran s ozbiljnom dnevnom i večernjom ponudom, potvrđujući se kao nova adresa za sve koji vole suvremenu mediteransku kuhinju, dinamičnu atmosferu i promišljeno oblikovan gastronomski doživljaj. A ovih dana, Allora je predstavila i svoj novi večernji meni, kulinarski koncept koji dodatno učvršćuje njezinu ambiciju da spaja vrhunsku namirnicu, suvremene tehnike i jela koja ostavljaju dojam.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.