Nove Nike Dunk tenisice sa žutim pepita uzorkom idealne su za ljetni piknik
Tko ih ne bi htio u svom ormariću s cipelama?
27 lipnja 2023
INSTGARAM: @CAROPEONEY/NIKE
27 lipnja 202312:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad je ljeto u pitanju, postoji li vedrija i “sunčanija” boja od žute? Odjeća i modni dodaci u žutoj boji uvijek su poželjni u danima kad uz dobru vremensku prognozu priželjkujemo i pozitivno stanje uma, a novi uzorak u kojem dolaze Nike Dunk tenisice kao stvoren je za guštanje u ljetu.
NikeNIKE
Nike Dunk tenisice ultimativan su izbor ako želite biti cool
Slavni model tenisica, koji je na neko vrijeme u potpunosti nestao s modne scene, prije nekoliko se godina napokon vratio, zahvaljujući trendovima dvijetisućitih koji su ponovno popularni, kao i Travisu Scottu. Danas ih možemo kupiti u svim mogućim kombinacijama boja i uzoraka.
Nove Nike Dunk tenisice Yellow Gingham idealne su za piknik ili ljetnu šetnju
Najnoviji model koji nam donosi Nike Dunk tenisice u pepita žutom izdanju pun je pogodak ako svom ljetnom outfitu želite dodati cool notu podcrtanu retro vibrama. Naime, pepita uzorak bio je izuzetno popularan pedesetih i šezdesetih godina prošlog stoljeća kad su ga s velikim veseljem nosile filmske dive kao što su Bridget Bardot i Grace Kelly.
Izrađen od tradicionalne kože, ova privlačni model tenisica upotpunjen je zanimljivim načinima brendiranja kao što su bijela vrpca na ploči, bijeli i žuti Nike logo na jeziku, izvezeni Nike logotip na peti, a tu su i prilagođeni ulošci – za duge ljetne šetnje.
Po preporučenoj cijeni od 100 eura, tenisice Nike Dunk Low “Yellow Gingham” bit će dostupne putem Nikeovih službenih trgovina i odabranih prodavača u sljedećim mjesecima.
Tko ih ne bi volio imati u svom ormariću s cipelama?
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
U modnom svijetu gdje raskoš često nadglasava suptilnost, CHANEL je ove sezone odabrao šapat prirode umjesto njezina urlika. Nova Haute Couture kolekcija za jesen/zimu 2025/26 donosi sofisticiran i profinjen povratak izvorištu—u doslovnom i simboličkom smislu.
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
Hisense, službeni sponzor FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025., nastavlja donositi vrhunsku tehnologiju u domove diljem svijeta, povezujući inovacije u kućanstvu s najuzbudljivijim trenucima svjetskog sporta.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
U kraljevskim krugovima, gdje se svaki detalj pomno bira, iza kulisa stoji niz predanih profesionalaca koji oblikuju dojam – a jedan od njih bila je i Natasha Archer, žena kojoj je princeza Kate vjerovala više nego ikome kad su u pitanju stil, protokol i svakodnevna organizacija. No, nakon punih 15 godina lojalne službe u kraljevskoj kući, Natasha – poznata prijateljima kao “Tash” – odlučila je zatvoriti jedno poglavlje i započeti novo, poduzetničko.