Izgleda da nas očekuje modno rivalstvo najpoznatijih sestara na svijetu, onih iz klana Kardashian-Jenner! Modni brend Kylie Jenneruskoro planira osvojiti svijet.
Modni brend Kylie Jenner osmislit će isti ljudi kao i sestrama
Kylie je potpisala ugovor s Jensom i Emmom Grede, bračnim parom koji stoji Kiminog iznimno uspješnog brenda Skims i Khloéinog Good American.
“Djevojke imaju svaka svoju viziju”, rekao je jedan izvor. “One inspiriraju i bodre jedna drugu. Sve su tako različite i neovisne, ali si daju gomilu savjeta”.
Krajem 2019. Kylie Jenner je prodala 51% svoje marke kozmetike i proizvoda za njegu kože, Kylie Cosmetics tvrtki Coty za 600 milijuna dolara, zbog čega se taj njezin brend procjenjuje na 1,2 milijarde dolara.
Kylie često oduševljava modnim kombinacijama.FOTO: Instagram/kyliejenner
Kylie je jedva bila u tinejdžerskim godinama kad su ona i njezina starija sestra, model Kendall Jenner, 2012. godine u suradnji s PacSunom izdale vlastitu liniju Kendall + Kylie. Taj je ugovor istekao početkom ove godine.
Modni brend Kylie Jenner pokazat će njezinu viziju
“Kylie je oduvijek bila u modi i sve više napreduje”, rekao je modni insajder. “Uvijek je imala vrlo jasnu viziju“.
Kylie – koja je nedavno bila model za ljetnu kampanju Jeana Paula Gaultiera – je također novo zaštitno lice Dolce & Gabbana naočala i torbica, a Page Six javlja da ima još jednu modnu kampanju ove jeseni.
U siječnju je Kylie Jenner dospjela na naslovnice svjetskih medija kada je ponijela haljinu s jezivo realističnom lavljom glavom na Schiaparelli showu u Parizu.
Kylie u posljednje vrijeme mijenja svoj stil.FOTO: Instagram/kyliejenner
“Dobila je mnogo potvrda o tome što nosi i s kim je u partnerstvu”, rekao je izvor.
U međuvremenu, Kim je bila iskrena o tome kako je na njezin stil utjecao njezin vrlo javni razvod od Kanyea Westa, rekavši prošle godine: “Definitivno vidim što mi se sviđa, ali nikad nisam bila vizionarka“.
“Kanye bi došao i rekao: ‘Trebala bi si napraviti ovakvu frizuru. Trebala bi se našminkati ovako.’ To je njegov ljubavni jezik”, rekla je. “Pokušavam shvatiti tko sam ja u svijetu mode ili tko sam sama po sebi?”
Kylie Jenner, koja ima dvoje male djece – 5-godišnju kćer Stormi i 1-godišnjeg sina Airea – s bivšim dečkom Travisom Scottom, mijenja svoj javni imidž.
Trenutačno je povezuju s glumcem Timothéeom Chalametom, a u srpnju prošle godine priznala je da je operirala grudi prije nego što je dobila Stormi, zbog čega je požalila.
“Imala sam lijepe dojke, prirodne grudi. Jednostavno predivne. Savršena veličina, savršeno sve”, rekla je. “Voljela bih da ih nikada nisam operirala.”
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.