
Hodanje ili trčanje: Što je bolje za vaše zdravlje?
Obje aktivnosti imaju prednosti, ali i mane.
18 ožujka 2025
Kim Kardashian u svojoj posljednjoj kampanji mlađim generacijama predstavlja ikone devedesetih.
Krajem devedesetih i početkom dvijetisućitih, kad su Playboyeve ljepotice imale svoj reality show, a kiosci bili puni časopisa s naslovnicama glamuroznih snimanja djevojaka iz serije Baywatch, Carmen Electra i Jenny McCarthy bile su velike zvijezde.
Kim Kardashian i njezina poslovna partnerica Emme Grede, u svojoj najnovijoj kampanji za brend SKIMS odlučile su se osvrnuti na taj fenomen “djevojaka s postera devedesetih” i napraviti kampanju koja nas vraća u to razdoblje.
Premda je Kim Kardashian za potrebe reklamiranja brenda SKIMS već surađivala s poznatim osobama kao što su Becky G, Brooke Shields, Juliette Lewis, Indyja Moore, Cassie i druge, ovo je svakako najatraktivnija kampanja do sad – u kojoj uopće ne možemo vidjeti samu Kim, koja inače rado pozira na seksi snimanjima.
U atraktivnoj kampanji brenda SKIMS, Kim predstavlja nove bodije, grudnjake, gaćice i bikinije u crnoj, bež i sivoj boji, no sve su oči uperene u dvije zvijezde pop kulture iz devedesetih.
I Carmen Electra i Jenny McCarthy priznale su da su bile oduševljene što ih je Kim pozvala da reklamiraju njezine kreacije, a još više što su dobile priliku ponovno surađivati.
“Energija na setu bila je nevjerojatna, pogotovo jer sam snimala s Carmen, koja izgleda fantastično!” izjavila je Jenny McCarthy. “Imala sam osjećaj kao da smo se vratile u devedesete, godinama kasnije još uvijek se dobro zabavljamo!”
“Ponovni susret s Jenny za potrebe snimanja ove kampanje bio je kao ostvarenje sna,” dodala je Carmen Electra. “Ne samo da još uvijek izgleda nevjerojatno, ona je također unijela najbolju energiju na set i bila je moja najveća navijačica. Tako sam sretna što smo mogle zajedno biti dio ovog kultnog trenutka”.
Premda su i Carmen Electra i Jenny McCarthy nedavno ušle u peto desetljeće života, obje izgledaju gotovo identično kao u devedesetima. Bez obzira na photoshop kojim su dotjerane fotografije za kampanju SKIMS, obje dame često gostuju u raznim TV emisijama u kojima se jasno može vidjeti kako su i dan danas u top formi. Koja je njihova tajna?
51-godišnja Carmen Electra, bivša je plesačica te je od mladih dana navikla uvijek biti u pokretu. Svojedobno je izbacila nekoliko izuzetno uspješnih fitness DVD-a, u kojima je kardio vježbe spajala s modernim plesom i striptizom. Carmen i danas vjeruje da su kardio vježbe najvažnije za održavanje vitke figure, a najdraži joj je kružni trening kojem se posvećuje nekoliko puta tjedno. Bivša zvijezda serije Baywatch pokušava se kloniti prerađene hrane i ugljikohidrata, no tu i tamo dozvoli si pokoji zalogaj omiljenih slastica. Kad uđe u teretanu, prvo pola sata vježba na traci za trčanje, a zatim kreće na vježbe s bučicama.
Jenny McCarthy dan započinje mlakom vodom s iscijeđenim limunom, a tijekom dana pokušava se fokusirati na zdravu prehranu, punu voća i povrća. Alergična je na laktozu i gluten pa je njezina prehrana pomno osmišljenja, a prati ju svakodnevna tjelovježba koja se sastoji od kardio vježbi na zraku, poput trčanja te vježbi koje izduljuju mišiće.
Njezin apsolutni broj jedan kad je vježbanje u pitanju je Bikram joga, koju prakticira tri puta tjedno.
Još vijesti iz svijeta mode, ljepote, glazbe, serija, filmova i showbiznisa čitajte na Hello! Croatia.
Sjećate li se majica s peplumom koje smo svi obožavali prije petnaestak godina? E pa, čini se da bi nam se ovaj trend mogao vratiti na velika vrata – ipak, u nešto drukčijem izdanju.
19 ožujka 2025
Tina Fey gostovala je u podcastu stare kolegice.
19 ožujka 2025
Franka Batelić obilježila je Dan očeva objavom obiteljske šetnje i dirljivim riječima sina Viktora. Također je odala počast svom pokojnom ocu, prisjećajući se njegove ljubavi.
19 ožujka 2025
Nina Badrić posvetila je emotivnu objavu svom preminulom ocu, sjećajući se njegove mudrosti i ljubavi. Podsjetila nas je da cijenimo roditelje dok su još tu.
19 ožujka 2025
Kada braća i sestre udruže snage u svijetu televizijske produkcije, rezultat može biti nešto doista jedinstveno. Takav je slučaj sa serijom "Oblak u službi zakona", autorskim projektom Snježane i Gorana Tribusona, koji je kroz nekoliko sezona stekao vjernu publiku i pokazao da domaća televizijska scena još uvijek ima mnogo toga za ponuditi. No, što stoji iza ovog televizijskog uspjeha? Kako nastaje priča koja balansira između lakog krimića i obiteljske komedije, a likove čini tako bliskima i prepoznatljivima?
19 ožujka 2025