Izgleda poprilično dobro: Klonovi Kim K testiraju SKIMS rublje u prvoj TV reklami brenda
Obožavate SKIMS? Morate pogledati prvu TV reklamu brenda slavne Kim Kardashian.
12 ožujka 2024
SCREENSHOT YOUTUBE
12 ožujka 202419:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Mogu li Kim Kardashian i njezina poslovna partnerica Emma Grede pogriješiti kad je promoviranje njihovog brenda SKIMS u pitanju? Donje rublje SKIMS od samog svog početka niže nevjerojatne brojke prodaje, zahvaljujući jednostavnom dizajnu i materijalima koje žene obožavaju, ali i odličnim kampanjama i Instagram profilu zbog kojih baš svi u svojoj ladici s rubljem žele imati potpis SKIMS.
Sad je stigla i prva TV reklama za ovaj brend, a ne moramo vam ni naglasiti da je spektakularna.
Donje rublje SKIMS i klonovi Kim Kardashian u retro reklami
Donje rublje SKIMS zvijezda je TV reklame slavne reality zvijezde, u kojoj možemo vidjeti kako njezini klonovi testiraju materijale. Reklama je snimljena u stilu šezdesetih kada su bili popularni futuristički elementi, a sa svakim kadrom, donje rublje SKIMS postaje još primamljivije.
Pogledajte do kojih zaključaka dolaze klonovi Kim Kardashian koji testiraju izdržljivost materijala od kojeg su izrađeni slavni grudnjaci, gaćice i lounge haljine.
Donje rublje SKIMS na uspjehu može zahvaliti bračnom paru Grede
41-godišnja Emma i 45-godišnji Jens Gredesuosnivači su brendaSKIMS te zaslužni za zavidne brojke prodaje zbog kojih je dotad omiljeni američki brend donjeg rublja Calvin Klein prvi put ostao u sjeni.
Usprkos prvotnom fijasku (brend se trebao zvati KIMONO, u čemu su kritičari s društvenih mreža prepoznali rasizam), brend SKIMS postigao je nevjerojatan uspjeh i prodajom nadmašio sva očekivanja.
Popularnost Kim Kardashian za koju mnogi misle da je jedina osnivačica brenda, svakako je pridonijela, no tiha sila koju čini kreativni dvojac Grede, zapravo je dovela do nezapamćenih rezultata.
Gredeovi su prepoznali “rupu u tržištu” pa donje rublje brenda SKIMS nisu targetirali kao luksuz već pristupačnu opciju koju će u svom ormaru htjeti imati baš svaka žena.
Ljeto je vrijeme sunca, mora, dužih dana, opuštenih outfita i nezaobilaznog nakita. Upravo to vrijeme kreira savršenu priliku da osvježite svoj stil s predivnim nakitom i svakom svom outfitu date poseban touch.
Ovaj ekskluzivni događaj u Opatiji okupio je ljubitelje mode, ekološki osviještene pojedince i stručnjake za održivost, stvarajući savršenu sinergiju stila i odgovornosti prema prirodi.
Iako kreacije izgledaju jednostavno, pridana je velika pažnja njihovom osmišljavanju i multifunkcionalnosti, tako da su svi komadi nosivi u setu ali i kao samostalan odjevni komad koji će se odlično uklopiti u vaš ormar.