Marketing na vrhuncu: Neymar je zaštitno lice prve muške kolekcije brenda SKIMS!
Kim Kardashian i njezina partnerica Emma Grede ponovno su "pogodile u sridu". Možete li zamisliti bolje zaštitno lice za prvu mušku kampanju brenda SKIMS.
24 listopada 2023
SKIMS
24 listopada 202313:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Brend SKIMS od sada ima i mušku kolekciju, a Kim Kardashian pobrinula se da postane posebno poželjna svim muškarcima koji bi ovaj brend možda zaobišli. Slavni nogometaš Neymar za SKIMS snimio je kampanju koja će oduševiti muškarce, a žene ostaviti bez daha i navesti ih da za Božić svojim muškarcima pod božićnom jelkom ostave zapakirani paketić s boksericama koje je za njih osmislila slavna reality zvijezda.
Neymar za SKIMS pozirao u boksericama
Vruće fotografije slavnog nogometaša u fokusu su kampanje kojom SKIMS predstavlja svoju prvu kolekciju za muškarce, a koja poštuje sve smjernice zbog kojih svaka ženska kolekcija koju Kim Kardashian izbaci doživi pravi boom.
Vrhunska kvaliteta, udobnost i funkcionalnost kvalitete su kojima se mogu pohvaliti muške bokserice i majice brenda SKIMS za muškarce, a omiljene boje slavne reality zvijezde i poduzetnice, maslinasto zelena, siva i crna još su jednom u fokusu.
U kampanji su se nogometnoj superzvijezdi pridružili NFL obrambeni igrač godine, Nick Bosa i košarkaš NBA All-Stara, Shai Gilgeous-Alexander.
Kolekcija će biti dostupna u veličinama od XS do 5XL 26. listopada 2023. na službenoj stranici brenda SKIMS, koji dostavlja i do Hrvatske.
Ideja da se angažira Neymar za SKIMS još je jedan genijalan potez Emme Grede
Dok je poznato da je Kim Kardashian itekako uključena u svaki korak vezan za proizvodnju i reklamiranje brenda SKIMS, iza njegovog velikog uspjeha stoji marketinška stručnjakinja Emma Grede, koja se sa suprugom Jensom smatra jednom od najjačih imena u svijetu marketinga u Americi.
Emma Grede, koja surađuje i s Khloe Kardashian na njezinom brendu traperica “Good American”ima odličan nos za želje publike te zna pretpostaviti što bi moglo oduševiti fanove Kim Kardashian, poput ovog poteza sa Neymarom.
Ako postoji modni dodatak koji ne izlazi iz mode, koji podiže svaku kombinaciju i istovremeno govori o ukusu, samopouzdanju i stilu – to je dobra torba. A kada torba dolazi iz radionice MONE, omiljene regionalne modne kuće s tradicijom u kvaliteti i estetici, znamo da nas očekuje nešto posebno.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
U modnom svijetu gdje raskoš često nadglasava suptilnost, CHANEL je ove sezone odabrao šapat prirode umjesto njezina urlika. Nova Haute Couture kolekcija za jesen/zimu 2025/26 donosi sofisticiran i profinjen povratak izvorištu—u doslovnom i simboličkom smislu.
Postoji neka posebna vrsta slobode kad ljeti ostavite laptop kod kuće, utišate notifikacije i umjesto radnog maila otvorite playlistu, e-knjigu ili seriju pod suncobranom. Upravo za takva opuštena, topla, spora i neopterećena ljeta Xiaomi je lansirao tablet koji kao da je dizajniran s mislima na sve one koji vole spoj estetike, funkcionalnosti i dobre cijene – Redmi Pad 2.
Zdravlje srca, bolja koža, više energije i otpornost na bolesti — sve to stane u jednu šaku borovnica. Otkrivamo zašto ovo maleno voće zaslužuje titulu najmoćnije ljetne superhrane!
Ako postoji modni dodatak koji ne izlazi iz mode, koji podiže svaku kombinaciju i istovremeno govori o ukusu, samopouzdanju i stilu – to je dobra torba. A kada torba dolazi iz radionice MONE, omiljene regionalne modne kuće s tradicijom u kvaliteti i estetici, znamo da nas očekuje nešto posebno.
Nakon što smo raščlanili baby showere, gender reveal partyje i engagement photoshoote, vrijeme je da zavirimo u mračnu budućnost. U nju nas, polako ali sigurno, vode društvene mreže, reality kultura i vječna potreba da budemo „u trendu“. Jer ako nešto postoji na TikToku, uskoro će postojati i u dnevnoj sobi tvoje prijateljice iz Rijeke, Pariza ili Osijeka.
U svijetu u kojem društvene mreže obiluju savršenim tanjurima i još savršenijim tijelima, rijetko što zvuči tako iskreno i toplo kao – domaći kolačići. Još kad ih pripremi netko poput Marka Petrića, teško im je odoljeti. No, ovdje nije riječ samo o receptu – već o spoju ljubavi, zdravlja i životne ravnoteže.