Film Maestro bio je jedan od hvaljenijih prošle godine, međutim uspjesi Oppenheimera i Barbie stavili su ga u drugi plan. Biografski film o slavnome skladatelju Leonardu Bernsteinu nije se proslavio na Oscarima, ali je ipak upisao sedam nominacija, uključujući i glumačke za glavne glumce Bradleyja Coopera i Carey Mulligan, koji su utjelovili Bernsteina i njegovu suprugu Feliciju Montealegre.
‘Maestro’ je biografski film koji se bavi odnosom između skladatelja i njegove supruge. Koliko god su oni dali ozbiljne izvedbe na velikom ekranu, njihov susret izvan ekrana bio je urnebesan.
Bradley Cooper Carey Mulligan je odlučio zaposliti nakon što ju je gledao u kazalištu
Gostujući u popularnom showu Grahama Nortona, Bradley Cooper i Carey Mulligan velikodušno su se smijali dok su dijelili uspomene na svoj prvi susret. Cooper je rekao: “Ona je radila predstavu u West Villageu na Manhattanu, a ja sam otišao na prvu pretpremijeru, što je svetogrđe. Bila je to monodrama, a ona je izašla i ključno svjetlo je bilo usmjereno na nju, i izgledala je baš poput Felicie, koja je bila Lennyjeva žena… pa sam je otišao upoznati iza pozornice.”
U filmu Maestro Cooper i Mulligan glume skladatelja Bernsteina i njegovu suprugu.FOTO: Profimedia
Carey Mulligan nastavila je rekavši da je tijekom svog 90-minutnog monologa dobila udarac rekvizitom u glavu. Međutim, bol nije ni osjetila jer se toliko uživjela u svoju ulogu.
Čim je upoznao Carey Mulligan Bradley Cooper ju je morao odvesti na hitnu
No kada je Bradley Cooper došao u backstage da se upoznaju, primijetio je kako je ozlijeđena i odmah rekao: “Nisi dobro!”
Bradley i Carey opisali su urnebesnu anegdotu o svome upoznavanju.FOTO: Profimedia
Cooper ju je odmah odvezao na hitnu pomoć, a medicinske sestre su bile oduševljene kada su ih upoznale. Srećom, udarac nije ostavio posljedice, a Carey Mulligan se usput i našalila: “To mi je donijelo posao, tako da se potpuno isplatilo.”
Zalazak sunca, kraj tjedna i kraj ere. Tako je, u samo jednoj Instagram objavi, Kim Cattrall (68) izazvala pravu buru emocija među obožavateljima serijala Sex and the City.
U grad stiže film koji nije samo za pogledati, nego i za osjetiti. “Taxi ljubav”, novi igrani film redatelja Mile Ostovića, od 4. rujna u kinima, donosi priču koja spaja živote, liječi tišine i podsjeća nas da se najvažniji razgovori često odvijaju s nepoznatima – na zadnjem sjedištu taksija.
Ako ste mislili da su se intrige visokog društva i sukobi iza pozlaćenih fasada smirili – razmislite ponovno. HBO je službeno obnovio The Gilded Age za četvrtu sezonu, i to uoči same završnice treće, koja stiže 10. kolovoza. Ova glamurozna povijesna drama Juliana Fellowesa (Downton Abbey) i dalje fascinira publiku diljem svijeta, a njezina popularnost nezaustavljivo raste.
U životima slavnih, u kojima su reflektori stalno upaljeni, najglasnije drame često su one koje se odvijaju u tišini. Tako je i s obitelji Beckham, čija se unutarnja dinamika već neko vrijeme provlači između redova, Instagram lajkova i propuštenih obiteljskih okupljanja. A sada, kad se Victoria Beckham priprema za premijeru svoje nove Netflix dokumentarne serije, javnost se pita jedno: gdje su Brooklyn i Nicola?
Vjenčanje pod zvijezdama oduvijek slovi kao vrhunac romantike - onaj poseban dan kada se sve svjetlosti ovog svijeta ugase, a upale se one koje dolaze s neba. Takva proslava očarat će sve goste, a mladence uvući u bajku o vječnoj ljubavi, daleko od gradske vreve i svjetala.
Dok planet napokon počinje disati lakše nakon godina woke kaosa, Lizzo, samoproglašena “kraljica body-positivity” i samozvani moralni kompas TikToka, odlučila je da baš njoj pripada zadnja riječ o – trapericama. Da, trapericama. Jer ništa više ne simbolizira kraj woke hipokrizije kao povratak jednostavnih, klasičnih, plavih traperica koje su danas ponovno postale oružje zdravog razuma.
Dok svijet ne prestaje tražiti granice koje ne smije prijeći, Hollywood ih već odavno ignorira. Najnoviji čin kulturne provokacije dolazi s pozornice slavnog Hollywood Bowla, gdje Adam Lambert s oduševljenjem brani odluku da Cynthia Erivo, žena, crnkinja i k tome deklarirana queer osoba, utjelovi Isusa Krista u mjuziklu Jesus Christ Superstar. U umjetnosti koja voli šokirati, ali nikad promišljati o posljedicama, ovo je još jedan primjer kako se svetinje gaze u ime “umjetničke slobode”.