HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Krajem devedesetih i početkom dvijetisućitih, kad su Playboyeve ljepotice imale svoj reality show, a kiosci bili puni časopisa s naslovnicama glamuroznih snimanja djevojaka iz serije Baywatch, Carmen Electra i Jenny McCarthy bile su velike zvijezde.

Kim Kardashian i njezina poslovna partnerica Emme Grede, u svojoj najnovijoj kampanji za brend SKIMS odlučile su se osvrnuti na taj fenomen “djevojaka s postera devedesetih” i napraviti kampanju koja nas vraća u to razdoblje.

Tajna fit figure Carmen Electre

Carmen Electra i Jenny McCarthy: Koja je tajna fit figure?

Premda je Kim Kardashian za potrebe reklamiranja brenda SKIMS već surađivala s poznatim osobama kao što su Becky G, Brooke Shields, Juliette Lewis, Indyja Moore, Cassie i druge,  ovo je svakako najatraktivnija kampanja do sad – u kojoj uopće ne možemo vidjeti samu Kim, koja inače rado pozira na seksi snimanjima.

U atraktivnoj kampanji brenda SKIMS, Kim predstavlja nove bodije, grudnjake, gaćice i bikinije u crnoj, bež i sivoj boji, no sve su oči uperene u dvije zvijezde pop kulture iz devedesetih.

Tajna fit figure Carmen Electre

I Carmen Electra i Jenny McCarthy priznale su da su bile oduševljene što ih je Kim pozvala da reklamiraju njezine kreacije, a još više što su dobile priliku ponovno surađivati.

“Energija na setu bila je nevjerojatna, pogotovo jer sam snimala s Carmen, koja izgleda fantastično!” izjavila je Jenny McCarthy. “Imala sam osjećaj kao da smo se vratile u devedesete, godinama kasnije još uvijek se dobro zabavljamo!”

Tajna fit figure Carmen Electre

“Ponovni susret s Jenny za potrebe snimanja ove kampanje bio je kao ostvarenje sna,” dodala je Carmen Electra. “Ne samo da još uvijek izgleda nevjerojatno, ona je također unijela najbolju energiju na set i bila je moja najveća navijačica. Tako sam sretna što smo mogle zajedno biti dio ovog kultnog trenutka”.

Tajna fit figure u pedesetima leži u rutini iz devedesetih

Premda su i Carmen Electra i Jenny McCarthy nedavno ušle u peto desetljeće života, obje izgledaju gotovo identično kao u devedesetima. Bez obzira na photoshop kojim su dotjerane fotografije za kampanju SKIMS, obje dame često gostuju u raznim TV emisijama u kojima se jasno može vidjeti kako su i dan danas u top formi. Koja je njihova tajna?

51-godišnja Carmen Electra, bivša je plesačica te je od mladih dana navikla uvijek biti u pokretu. Svojedobno je izbacila nekoliko izuzetno uspješnih fitness DVD-a, u kojima je kardio vježbe spajala s modernim plesom i striptizom. Carmen i danas vjeruje da su kardio vježbe najvažnije za održavanje vitke figure, a najdraži joj je kružni trening kojem se posvećuje nekoliko puta tjedno. Bivša zvijezda serije Baywatch pokušava se kloniti prerađene hrane i ugljikohidrata, no tu i tamo dozvoli si pokoji zalogaj omiljenih slastica. Kad uđe u teretanu, prvo pola sata vježba na traci za trčanje, a zatim kreće na vježbe s bučicama.

Tajna fit figure Carmen Electre

Jenny McCarthy dan započinje mlakom vodom s iscijeđenim limunom, a tijekom dana pokušava se fokusirati na zdravu prehranu, punu voća i povrća. Alergična je na laktozu i gluten pa je njezina prehrana pomno osmišljenja, a prati ju svakodnevna tjelovježba koja se sastoji od kardio vježbi na zraku, poput trčanja te vježbi koje izduljuju mišiće.

Njezin apsolutni broj jedan kad je vježbanje u pitanju je Bikram joga, koju prakticira tri puta tjedno.

Tajna fit figure Carmen Electre

Još vijesti iz svijeta mode, ljepote, glazbe, serija, filmova i showbiznisa čitajte na Hello! Croatia.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025