Majke i kćeri u suzama od smijeha: Premijera „Mater noster“ rasplamsala je euforiju u kazalištu Knap
Premijera nove komedije Kazališta Knap oduševila je publiku i pokazala koliko snažna i zabavna može biti priča o odnosu majki i kćeri. Dvorana je bila ispunjena do posljednjeg mjesta, a glumice su dobile duge ovacije koje su potvrđivale koliko je publika uživala u svakoj minuti predstave. Energične i scenski moćne izvedbe Tee Šimić i Katarine Arbanas de Romero držale su posjetitelje u stalnom smijehu i potpuno zaokupljene dinamičnim scenskim promjenama.
„Mater noster“ nastala je prema tekstu Lucije Klarić i u režiji Borisa Kovačevića te je ponudila iskren i humorističan prikaz odnosa između majki i kćeri koji je prepun topline, nerazumijevanja, bezuvjetne ljubavi i povremene drame. Predstava se istaknula svojom univerzalnošću jer su se mnogi gledatelji prepoznali u prikazanim situacijama i naglasili da planiraju ponovno doći pogledati ovu hit komediju.
Pretpremijerna euforija nije prošla neopaženo ni među uzvanicima iz kulturnog i javnog života, a premijeri su prisustvovali Miro Gavran, Igor Barberić i Uršula Tolj, koji su s oduševljenjem komentirali emotivnu snagu komedije i glumačku virtuoznost. Podršku su dale i Duška Stepanov, Ena Rajić, Tihana Strmečki, Nikolina Rafaj i mnogi drugi koji prate kazališne novitete te uživaju u suvremenim domaćim izvedbama.
Predstava je oduševila i one koji inače nisu česti posjetitelji kazališta, jer je humor bio neposredan, situacije bliske svakoj obitelji, a poruka krajnje univerzalna. „Mater noster“ podsjeća da je obitelj istodobno naša najveća komedija i najveća škola strpljenja, što ovu predstavu čini savršenim izborom za zabavnu i emotivnu večer u kazalištu.
Kazalište Knap ovom je premijerom još jednom potvrdilo svoju posvećenost pričama koje inspiriraju, zabavljaju i povezuju generacije, a publika je s predstave izašla ispunjena pozitivnom energijom i željom da dio doživljene radosti podijeli s najbližima.
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada vidjeli na domaćoj sceni.
Sinoć je HNK Ivana pl. Zajca bio ispunjen onom posebnom, gotovo električnom tišinom koja vlada nekoliko trenutaka prije velikog umjetničkog događaja. A kada se zastor napokon podigao, riječku je publiku dočekao svijet koji se nije samo gledao – nego i osjećao. Premijerna izvedba „Venezuele“, jedne od najznačajnijih koreografija vizionarskog Ohada Naharina, opravdala je svako očekivanje i više od toga. Ovacije koje su ispunile kazalište trajale su minutama, kao spontani i iskreni odgovor na djelo koje je publiku istovremeno razoružalo i oduševilo.
U svijetu gdje se granice između pokreta, glazbe i osjećaja brišu, na scenu riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca dolazi jedno od najintrigantnijih suvremenih plesnih djela – „Venezuela“, koreografski dragulj svjetski slavnog izraelskog umjetnika Ohada Naharina.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.