Nina Violić iznenadila prolaznike: Trg bana Jelačića pretvorila u pozornicu i najavila komediju o kojoj će svi pričati
Zagreb je dobio novu modnu i kazališnu priču za pamćenje – Trg bana Jelačića na trenutak se pretvorio u pozornicu zahvaljujući Nini Violić koja je izvela nesvakidašnji performans i najavila novu komediju Kazališta Moruzgva „Parazitska posla“. U ulozi kozmetičarke, s osmijehom i besprijekornom duhovitošću, Nina je privukla znatiželjne prolaznike koji su u redovima čekali kako bi otkrili što se krije iza neobične scene u srcu grada.
Ono što je započelo kao spontan susret pretvorilo se u interaktivnu najavu predstave koja već intrigira publiku svojom temom. „Parazitska posla“ u režiji Vanje Jovanovića donose humorističan, ali pronicljiv pogled na jednu od najprepoznatljivijih boljki hrvatskog društva – kasno odvajanje djece od roditelja. Kroz prepoznatljive dijaloge i žive likove, komedija razotkriva što se događa kada generacijski jaz, briga i kontrola postanu izvor beskrajnih sukoba, ironije i smijeha.
Radnja započinje povratkom starije kćeri iz Njemačke koji se trebao pretvoriti u kratki obiteljski posjet, ali se pretvara u ring ispunjen pasivnom agresijom, sendvičima, kriptovalutama i jednim vrlo upitnim ljubavnim izborom. Upravo zbog ovakvih prepoznatljivih situacija „Parazitska posla“ obećavaju da će publika pronaći komadić vlastite dnevne sobe na pozornici.
U performansu na Trgu Nini Violić pridružili su se glumci Sanja Milardović, Zdenka Šustić i Karlo Bernik koji također igraju u ovoj duhovitoj i aktualnoj predstavi. Time je Kazalište Moruzgva još jednom pokazalo svoju sposobnost da spaja kazalište s urbanim prostorom i publici pruži uvid u ono što slijedi.
Nina Violić, čija je komičarska energija već godinama sinonim za vrhunski humor, u ovoj se ulozi još jednom potvrdila kao lice koje može prenijeti kompleksne, ali svima bliske teme na zabavan način. „Parazitska posla“ tako nastavljaju niz kvalitetnih i inovativnih komedija Moruzgve koje, uz mnogo smijeha, propituju aktualne društvene fenomene.
Predstava će u listopadu gostovati diljem Hrvatske – od Rijeke i Nove Gradiške do Duga Rese, Zagreba, Travnog i Sesveta – a ulaznice za premijeru u Gavelli već su dostupne online. Publiku očekuje humor, prepoznatljive situacije i odlična glumačka postava koja će, baš poput performansa na trgu, izaći iz okvira klasičnog kazališta i podsjetiti nas zašto volimo smijeh koji nas dira u srž.
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada vidjeli na domaćoj sceni.
Sinoć je HNK Ivana pl. Zajca bio ispunjen onom posebnom, gotovo električnom tišinom koja vlada nekoliko trenutaka prije velikog umjetničkog događaja. A kada se zastor napokon podigao, riječku je publiku dočekao svijet koji se nije samo gledao – nego i osjećao. Premijerna izvedba „Venezuele“, jedne od najznačajnijih koreografija vizionarskog Ohada Naharina, opravdala je svako očekivanje i više od toga. Ovacije koje su ispunile kazalište trajale su minutama, kao spontani i iskreni odgovor na djelo koje je publiku istovremeno razoružalo i oduševilo.
U svijetu gdje se granice između pokreta, glazbe i osjećaja brišu, na scenu riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca dolazi jedno od najintrigantnijih suvremenih plesnih djela – „Venezuela“, koreografski dragulj svjetski slavnog izraelskog umjetnika Ohada Naharina.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.