Nove Nike Dunk tenisice sa žutim pepita uzorkom idealne su za ljetni piknik
Tko ih ne bi htio u svom ormariću s cipelama?
27 lipnja 2023
INSTGARAM: @CAROPEONEY/NIKE
27 lipnja 202312:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad je ljeto u pitanju, postoji li vedrija i “sunčanija” boja od žute? Odjeća i modni dodaci u žutoj boji uvijek su poželjni u danima kad uz dobru vremensku prognozu priželjkujemo i pozitivno stanje uma, a novi uzorak u kojem dolaze Nike Dunk tenisice kao stvoren je za guštanje u ljetu.
NikeNIKE
Nike Dunk tenisice ultimativan su izbor ako želite biti cool
Slavni model tenisica, koji je na neko vrijeme u potpunosti nestao s modne scene, prije nekoliko se godina napokon vratio, zahvaljujući trendovima dvijetisućitih koji su ponovno popularni, kao i Travisu Scottu. Danas ih možemo kupiti u svim mogućim kombinacijama boja i uzoraka.
Nove Nike Dunk tenisice Yellow Gingham idealne su za piknik ili ljetnu šetnju
Najnoviji model koji nam donosi Nike Dunk tenisice u pepita žutom izdanju pun je pogodak ako svom ljetnom outfitu želite dodati cool notu podcrtanu retro vibrama. Naime, pepita uzorak bio je izuzetno popularan pedesetih i šezdesetih godina prošlog stoljeća kad su ga s velikim veseljem nosile filmske dive kao što su Bridget Bardot i Grace Kelly.
Izrađen od tradicionalne kože, ova privlačni model tenisica upotpunjen je zanimljivim načinima brendiranja kao što su bijela vrpca na ploči, bijeli i žuti Nike logo na jeziku, izvezeni Nike logotip na peti, a tu su i prilagođeni ulošci – za duge ljetne šetnje.
Po preporučenoj cijeni od 100 eura, tenisice Nike Dunk Low “Yellow Gingham” bit će dostupne putem Nikeovih službenih trgovina i odabranih prodavača u sljedećim mjesecima.
Tko ih ne bi volio imati u svom ormariću s cipelama?
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
Nives Celzijus opet pokazuje kako se samopouzdanje i stil savršeno nadopunjuju. U lepršavoj ljetnoj haljini, svaki njen pokret odiše lakoćom i elegancijom, a haljina savršeno prati njezine prirodne obline.
Nakon što su oduševili publiku još jednom izvedbom kultne predstave Ekvinocijo u sklopu Dubrovačkih ljetnih igara, četvero prijatelja – Goran Višnjić, Zrinka Cvitešić i bračni par Filipović – pronašli su mirnu uličicu starog Dubrovnika kako bi se opustili i nazdravili uspjehu. Pod svjetlom lampica i uz smijeh, večer je tekla u ležernom, mediteranskom ritmu, daleko od pozornice, ali i dalje u središtu pozornosti prolaznika.
Ibiza je sinonim za glamur, luksuzne zabave i iznenađenja – a jedno od njih ovog puta doživio je i Leonardo DiCaprio. Holivudski oskarovac, poznat po svojim legendarnim ulogama i jednako legendarnim ljetnim odmorima, našao se u neobičnoj situaciji kada ga španjolska policija nije prepoznala i zaustavila na ulazu u ekskluzivnu tequila zabavu.