Nakon velikog uspjeha dosadašnjih predstava kao što su “Ćiro”, “Da sam ptica”, “Seks i glad”, i “Predsjednici&ca” u koprodukciji sa Satiričkim kazalištem Kerempuh, FIJI grupa vam predstavlja novu hit predstavu PAS MATTER. Pretpremijera predstave je u srijedu, 26.02., a premijera u četvrtak, 27.02. u 20:00 sati u Histrionskom domu u Zagrebu.
Psi vode slijepe, spašavaju ranjene, pronalaze izgubljene, pružaju utjehu, donose radost. Mogu sve to i još puno više. Ono što ne mogu je ispričati svoje priče. A zaslužili su da ih netko ispriča, PAS MATTER!
Taj zadatak su na sebe preuzeli mladi glumci Domagoj Nižić i Faris Pinjo, široj publici poznati po brojnim kazališnim i filmskim ulogama.
Uz brižnu dresuru (režiju) Tarika Filipovića, Domagoj i Faris se preobrazuju u šaroliku lepezu pasa kako bi nam dočarali dobre i loše strane psećeg života i ispričali gorko-slatke priče o njihovim odnosima s ljudima.
Jesu li psi zarobljeni karakteristikama svoje pasmine ili su slobodni imati osobnost kakvu god požele? Što se dogodi kad dobar pas odluči biti sebičan samo na jedan dan? Može li istraumatizirani pas zaliječiti svoje emocionalne ožiljke? Koja je razlika između škotskog i njemačkog ovčara?Je li čovjek najbolji prijatelj psa? Idu li psi u raj ili samo u šinteraj?
Ovo su samo neka od pitanja na koja odgovara PAS MATTER, a istovremeno vas potiče da si postavite i neka pitanja na koja si sami morate odgovoriti. Ako se usudite.
Bez obzira na to jeste li strastveni ljubitelji pasa ili vam psi ne znače ništa posebno u životu, ova predstava vas neće ostaviti ravnodušnima.
Scenarij potpisuje autorski čopor u sastavu Leon Zrile, Tarik Filipović, Faris Pinjo Domagoj Nižić.
Igraju: Domagoj Nižić i Faris Pinjo
Autorski tim: Leon Zrile, Tarik Filipović, Domagoj Nižić, Faris Pinjo
Režija:Tarik Filipović
Scenografija: Goran Prelčec
Kostimografkinja: Vedrana Rapić
Glazba: Faris Pinjo
Vizualni identitet: Mario Jurjević
Fotografije: Branimir Kralj
Scenski pokret: Larisa Lipovac
Asistent redatelja: Lucija Helena Kajić
Oblikovatelj svjetla: Goran Prelčec
Odnosi s javnošću: Dalibor Jakus
Produkcija: FIJI grupa
PRETPREMIJERA: 26.02. u 20:00 sati, Histrionski dom
Kad kaže “Di si, lutko?”, obraća se svojoj pomeranki Doll čiji je suvlasnik. Glumi, vodi, režira, dresira. Znajući da je tanka linija između režanja i režiranja, Domagoja i Farisa je dresirao koristeći isključivo pozitivne poticaje u obliku kave i keksa.
FARIS PINJO:
Iako je niži od Domagoja Nižića, Faris Pinjo je iz Visokog. Prvu glumačku ulogu je dobio prije deset godina kad ga je napalo 12 pasa lutalica pred kojima je morao glumiti da je hrabar. Ova predstava mu služi kao terapija s kojom namjerava zaliječiti svoje emocionalne ožiljke. Nada se da će ga jednog dana usvojiti pas sa hrvatskim državljanstvom.
DOMAGOJ NIŽIĆ:
Domagoj je oduvijek volio trčati za loptom. U mladosti se aktivno bavio odbojkom, a nedavno je igrao i Dražena Petrovića u filmu “Dražen”. U životu je imao tri psa i nijedan od njih se nije htio igrati s loptom, što je Domagoju teško palo. Sve što želi je imati psa koji će trčati za loptom, a dok se to ne dogodi, morat će se zadovoljiti Farisom koji glumi psa. A u jednoj sceni i loptu.
LEON ZRILE:
Jedini od četvorice autora koji nema svoju stranicu na Wikipediji, ali zbog toga nije nimalo ogorčen niti smatra da se tu radi o nepravdi monumentalnih razmjera. U svijet kazališta je ušao kako bi na idućoj obljetnici mature bio glavni frajer. Nikad nije imao psa, najvjerojatnije zato što se često skida gol do pasa, zbog čega ga psi aktivno izbjegavaju.
U Zagrebačkom kazalištu mladih, u petak je održana praizvedba ACID/KISELINA, Tene Štivičić, u režiji litavskog redatelja Antanasa Obcarskasa, u koprodukciji s Litavskim nacionalnim dramskim kazalištem iz Vilniusa.
Zagrebačko kazalište mladih ovog prosinca donosi praizvedbu drame ACID/Kiselina, autorice Tene Štivičić, u režiji renomiranog Antanasa Obcarskasa, litavskog redatelja koji u Zagrebu ostvaruje svoj hrvatski debi. Predstava nas vodi iza kulisa umjetničkog svijeta, otkrivajući suptilne dinamike moći, neizgovorene pritiske i odnose koji oblikuju kreativne kolektive – i ljude koji u njima sudjeluju.
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada gledali na domaćoj sceni.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.