HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Muškarci i shopping – na ovu temu na internetu se mogu pronaći brojne šale, a poznato je i da brojni dućani upravo zbog česte muške odbojnosti prema obilasku trgovina postavljaju velike sofe u kutovima svojih prodavaonica, na kojima uglavnom možemo vidjeti dečke i supruge kako besciljno scrollaju po svojim pametnim telefonima. Jedno britansko istraživanje, čiji su rezultati ponovno počeli kružiti društvenim mrežama, pozabavilo se ovom temom i došlo do točnog broja minuta koji označava kad se muškarci u shoppingu počinju dosađivati.

Naravno, ovo ne vrijedi za sve muškarce – neki uživaju u shoppingu, a drugi kažu da se počnu dosađivati – puno prije.

Muškarci i shopping: 26 minuta je dovoljno

Stiže nam razdoblje beskrajnih obilazaka trgovina u potrazi za božićnim poklonima – neki u takvoj aktivnosti uživaju više, a neki, hm… puno manje.

PROČITAJTE: Manje no što mislite – Istraživanje otkrilo koliko koraka na dan treba napraviti za fit figuru

Naime, jedno britansko istraživanje koje je naručila tvrtka Quidco.Com pokazalo je da muškarcima dosadi shopping sa ženom ili djevojkom za samo 26 minuta dok žene mogu izdržati puno dulje.

Prema istom istraživanju, žene se umore od kupovine nakon otprilike dva sata – često zato što nisu pronašle ništa što im se sviđa ili stvar koju su namjeravale kupiti.

Muškarci i shopping hello magazine croatia hrvatska muškarcima shopping dosadi nakon 26 minuta

Istraživači su otkrili i da se 1 od 4 muškaraca zna toliko dosađivati da napusti partnericu i krene ranije kući iz shoppinga.

Istraživanje na 2000 Britanaca pokazalo je da čak osam od 10 muškaraca kupovanje odjeće s partnericom smatra dosadnim, a 45 posto ih je priznalo da izbjegava kupnju s partnericom općenito.

Muškarci i shopping: što ih najviše smeta?

Muškarci iz istraživanja otkrili su da se uglavnom zasite shoppinga kad njihovoj partnerici treba puno vremena da donese odluku ili kad su gladni ili žedni. Užurbanost u trgovinama i propuštanje televizijske emisije ili sportske utakmice također doprinose njihovoj dosadi.

Otprilike 48 posto muškaraca kojima je dosadio shopping, odlutaju u drugo područje, dok trećina potpuno nestane u drugoj trgovini.

Ovakvo istraživanje još nije provedeno na Hrvatima – baš nas zanima kakvi bi bili rezultati.

Muškarci i shopping hello magazine croatia hrvatska muškarcima shopping dosadi nakon 26 minuta

druge vijesti