Pogledajte kako nam je bilo na dodjeli “GRAZIA BEST OF BEAUTY AWARDS”
Zapadni dio metropole, točnije Mansion Event Resort, sinoć je okupio brojne zaljubljenike i entuzijaste kad je u pitanju najbrže rastuća industrija – beauty industrija. Povod velikom svečanom druženju bila je druga zaredom dodjela Grazia Best of Beauty nagrada za najbolja postignuća unutar beauty industrije u ovoj godini.
Grazia ima tradiciju od više od 80 godina i jedan je od najstarijih magazina za žene na svijetu, čime osvojene nagrade svim dobitnicima daju veću autentičnost i pažnju. Posebnost ove dodjele jest i unikatni dizajn statua koje dobivaju dobitnici.
Naime, najpoznatiji hrvatski dizajner nakita Nenad Sovilj dao je svoj osobni pečat nagradama te time one postaju jedine takve vrste u Hrvatskoj. Svaka statua predstavlja unikatno umjetničko djelo i svaka se, po raznim detaljima, razlikuje od druge.
Imali smo čast da Opel na našem eventu predstavi nove, elegantne linije popularnih automobila, koji redefiniraju svijet ove industrije.
Toplu dobrodošlicu svima smo poželjeli uz Tanqueray Gin i Mionetto prosecco, dok su se Orijent i Batak pobrinuli da uzvanici uživaju u delikatesnim gastro doživljajima.
Nagrade su se dodjeljivale za kategorije njege lica, njege tijela, njege kose, šminka, parfemi i iskustvo. Dobitnici specijalnih nagrada za postignuća u beauty industriji su: AVON, Dr. Vivian, Filorga, Germaine de Cappucini, Kallos, Manuela Picard, Melem, Opel, Rich Nails, Sapoon i Str8. Sudeći prema opuštenoj atmosferi i nagradama uistinu odličnih domaćih i stranih brendova, s nestrpljenjem očekujemo iduću Grazia Best of Beauty dodjelu kako bismo saznali novitete koje nam donosi beauty tržište.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.