Stručnjaci i profesionalci s domaće beauty scene, ali i ljubitelji svijeta kozmetike i inovacija uživali su u odličnoj atmosferi, vrhunskoj i raznovrsnoj gastro ponudi uz odličnu glazbu. Povod velikom svečanom druženju bila je druga zaredom dodjela“Grazia Best of Beauty” nagrada za najbolja postignuća unutar beauty industrije u ovoj godini.
Grazia ima tradiciju od više od 80 godina i jedan je od najstarijih magazina za žene na svijetu, čime osvojene nagrade svim dobitnicima daju veću autentičnost i pažnju. Posebnost ove dodjele jest i unikatni dizajn statua koje dobivaju dobitnici.
Naime, najpoznatiji hrvatski dizajner nakita Nenad Sovilj dao je svoj osobni pečat nagradama te time one postaju jedine takve vrste u Hrvatskoj. Svaka statua predstavlja unikatno umjetničko djelo i svaka se, po raznim detaljima, razlikuje od druge.
U zagrebačkoj CineStar Areni IMAX® održana je dugo očekivana ekskluzivna premijera najspektakularnijeg akcijskog filma godine – „Nemoguća misija: Konačna odmazda”.
Postoje mirisi koji ne nestaju lako. Oni koji se uvuku u vlakna, ostanu skrivani unutar slojeva omiljene majice, sportske odjeće, ručnika ili posteljine. Prividno nestanu, ali se uvijek iznova vraćaju. No sada postoji rješenje koje ne prikriva – nego djeluje dubinski i beskompromisno. Rješenje koje miris svježine pretvara u trajno iskustvo: Sanytol sredstvo za dezinfekciju rublja.
Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne jednim dodirom ekrana pametnog telefona. Uz razne streaming servise i društvene mreže mobiteli su postali centri zabave, ali i nezaobilazni alati za fotografiranje, navigaciju, video sastanke i uredske aplikacije. No, kvaliteta uređaja i dostupnih aplikacija nije dovoljna - pouzdana mobilna mreža temelj je koji zaokružuje priču i korisnicima omogućuje najbolji doživljaj.
Na ekskluzivnom događaju koji je organizirao HELLO! magazin u impresivnom prostoru Laube, gosti su imali priliku uživati u raznovrsnim tematskim kutcima koje su pripremili partneri večeri. Svaki kutak bio je pažljivo osmišljen kako bi pružio jedinstveno iskustvo, od luksuznih mirisa do najnovijih automobilskih inovacija.
Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji svježa i inovativna iskustva brenda. Kampanja je prvi put predstavljena 2011. godine kao prvi primjer personalizacije te vrste u industriji, omogućivši vam da umjesto logotipa na boci Coca-Cole pronađete vlastito ime.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
Samo sedam žena na svijetu smije nositi bijelo u prisutnosti pape, prema tradiciji koja se na talijanskom zove "il privilegio del bianco", odnosno "privilegij bijele boje"