Kao Kim K.: Glamurozna poduzetnica Jana Dužanec na dodjeli nagrada izgledala je kao milijun dolara
Poduzetnica koja svojim inovativnim i stylish kozmetičkim i lifestyle proizvodima oduševljava regiju, na dodjeli nagrada portala Grazia.hr pojavila se u izdanju rezerviranom za najhrabrije.
Jana Dužanec, žena koja je samostalno pokrenula brend Jana Nails koji danas dobro poznaju ne samo zaljubljenici u svijet manikura, već oni koji prate svijet kozmetike, zablistala je na dodjeli nagrada Grazia Best of Beauty u haljini koju lako možemo zamisliti na slavnoj Kim Kardashian koja obožava izazovne krojeve.
Jana Dužanec na dodjeli nagrada Grazia Best of Beauty 2024. zapalila je atmosferu haljinom rezerviranom za žene koje dobro znaju kako nositi modele koji ne stoje svima.
Jana Dužanec na dodjeli beauty nagrada plijenila je pažnju izazovnim prorezima
Mala crna haljina dobiva sasvim novu definiciju u izdanju Jane Dužanec koja je odabrala model koji je na jednoj strani prošaran izazovnim prorezima.
Ova seksi haljina stiže s potpisom jedne od omiljenih modnih kuća Kim Kardashian, slavnog brenda Mugler, poznatog po atipičnim kreacijama s naglašenim WOW efektom.
Uz crnu haljinu s prorezima, Jana Dužanec (čije je sjajilo Nude Pleasure naša uredska opsesija) iskombinirala je crne sling back sandale s prozirnim prednjim dijelom te glamuroznom frizurom s raščešljanim valovima.
“Iako sam diplomirala ekonomiju i marketing, strast prema nail artu odvela me u smjeru nail tehničara i nail artista. Tada sam počela raditi kao edukatorica za veliki strani brend, što mi je omogućilo da steknem vrijedno iskustvo”, prisjeća se Jana. S vremenom, ovaj hobi postao je više od igre te prerastao u ozbiljan poslovni pothvat.
Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
Na nedavnoj održanoj reviji brenda Lokomotiva, domaća dizajnerica Marija Kulušić, poznata po svom promišljenom i eksperimentalnom pristupu modi, pojavila se u outfitu koji odiše autentičnošću, toplinom i elegantnim minimalizmom. Središnji element njezinog izdanja bio je kaput vlastitog dizajna, koji savršeno ilustrira njezin prepoznatljiv senzibilitet za teksture i formu.
Niko Čuturić jedno je od najprepoznatljivijih imena nove generacije hrvatskih influencera – kreator sadržaja koji je svojom autentičnošću i toplinom osvojio publiku na društvenim mrežama. Pod korisničkim imenom @kojeniko stvorio je prepoznatljiv svijet kratkih, duhovitih videa u kojima često utjelovljuje lik svoje majke, spajajući humor, emociju i svakodnevne situacije u formu koja je istodobno bliska i zarazna. Njegovi su skečevi postali viralni, a prirodnost i iskrenost koje donosi u svaki kadar izdvojile su ga iz mora sličnih kreatora. Osim što se istaknuo kao lice koje nasmijava tisuće ljudi, Niko je i netko tko otvoreno govori o osobnim temama – od iskustava vršnjačkog nasilja do zdravstvenih izazova koje je prošao. Upravo ta ranjivost i spremnost da progovori o stvarima koje mnogi skrivaju čine ga posebnim i važnim glasom u digitalnom prostoru. U svojoj kreativnosti kombinira humor i refleksiju, zabavu i emociju, stvarajući sadržaj koji prelazi granice običnog “influencanja”. Njegova estetika je čista, promišljena i uvijek iskreno njegova – bez pretvaranja, s dozom ironije i topline koja ga čini voljenim među publikom svih generacija.Danas Niko Čuturić broji više od sto tisuća pratitelja na TikToku i Instagramu, surađuje s brojnim brendovima i sudjeluje u javnim projektima koji promoviraju pozitivne društvene poruke. Ipak, unatoč rastućem uspjehu, ostaje dosljedan sebi – onaj koji voli nasmijati, potaknuti na razmišljanje i pokazati da je u redu biti stvaran.Niko ne gradi samo karijeru influencera, nego priču o mladom čovjeku koji svojim radom i pristupom redefinira što znači biti “javna osoba” u digitalnom dobu – s dozom šarma, iskrenosti i neupitnog talenta.
U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
Glumica je otkrila koliko joj je teško, ali i oslobađajuće bilo izgraditi život ispočetka te ispričala emotivan trenutak kada je prvi put ušla u svoj dom kao slobodna žena.