Zavirite u novootvoreni beauty centar Touch u Splitu
Nova poslovnica popularnog splitskog beauty odredišta odiše elegancijom i kvalitetom, imperativom kojeg Touch slijedi i u pružanju svojih vrhunskih usluga i tretmana.
Užurbana svakodnevica ne ostavlja previše vremena koje možete posvetiti isključivo sebi. Mnogobrojne obveze, vrijeme koje kao da sve brže prolazi i stres nerijetko ostavljaju posljedice na naše fizičko i psihičko zdravlje, stoga ne čudi da je self care narativ izrazito zaživio. Upućuje nas da uzmemo predah, uživamo u svojim rutinama koje čine da se osjećamo bolje, da se tetošimo i stavimo sebe na prvo mjesto. Briga o nama samima mora biti prioritet, a jedan aspekt te iste brige podrazumijeva i njegovan izgled. Uz pravilnu prehranu i zdrave životne navike, svoj doprinos, složit će se svi, daju i beauty tretmani. Osim što beauty tretmani ”poliraju” naš fizički izgled, oni su i bijeg od svakodnevnih obveza i savršena prilika da odmorite i tijelo i duh. Upravo time vodi se poznata splitska oaza ljepote – Beauty Centar Touch, kojeg od danas možete posjetiti i na drugoj, novoj lokaciji – u modernom prostoru u Poljičkoj cesti 26 D. Povodom otvorenja, vlasnica salona, Monika Miše, svojim je suradnicima, klijentima i prijateljima upriličila i veliki event, na kojem su okupljeni, uz nastup Maje Šuput, nazdravili te saznali sve o novom splitskom ‘place to be’ mjestu.
Ambijent nove poslovnice Beauty Centra Touch osvaja na prvi pogled. Za uređenje je bio zadužen Angelika Design, a prostorom dominiraju tople, zemljane nijanse koje se isprepliću s upečatljivim zlatnim detaljima. Bijele i bež fotelje te sofe doprinose prozračnosti prostora, a drvene police na zidovima dodatno pojačavaju topli ugođaj. Za iznimno cozy atmosferu zaslužne su i brojne lampe i drugi izvori svjetla, vaze s bijelim ružama, kao i savršen izbor detalja koji zaokružuju ideju o decentnom, elegantnom prostoru uređenom s dozom svedenog luksuza. Posvećenost kvaliteti osjeti se na svakom koraku, kao i na onom najvažnijem – beauty uslugama koje Touch pruža.
Cilj Beauty Centra Touch jest ostvariti viziju ljepote i pružiti klijentima sve na jednom mjestu, koristeći najnovije tehnike i tehnologije koje nudi estetska industrija. U svom radu stručno osoblje koristi provjerenu i visokokvalitetnu kozmetiku i preparate te pruža savjete o održavanju zdravog tijela te lijepog i mladolikog izgleda. Individualnim pristupom, prepoznajući i poštujući želje i vrijeme klijenta, Beauty Centar Touch nastoji svakom klijentu pružiti najbolju uslugu i ugodan boravak.
Beauty usluge podijeljene su u šest kategorija: tretmani lica, tretmani tijela, masaže, njega ruku i stopala, depilacija te trepavice i obrve. Od tretmana lica svakako se ističu hydracool tretman, bukalna masaža, dermapen tretman, dijamantna mikrodermoabrazija i mnogi drugi, a klijentima je na raspolaganju i profesionalna njega kože vrhunskim Dermalogica proizvodima i tretmanima. Čvrstu i glatku kožu tijela lakše je postići uz tretmane tijela: king shape tretmanom, maderoterapijom i brazilskom maderoterapijom. Duhovno resterećenje i duboku relaksaciju postignite uz masažu, a Touch nudi relax, medicinsku, sportsku i anticelulitnu masažu te lifting masažu lica. Ljubazno i stručno osoblje pobrinut će se i za izgled vaših ruku i stopala. Pedikuru i manikuru zaokružite uslugom trajnog laka, a nijansu možete izabrati iz široke ponude OPI lakova. Glatku kožu bez dlačica postignite depilacijom, a osim klasičnih depilacija šećernom pastom i voskom, Beauty Centar Touch u svojoj ponudi ima i Lycon depilaciju, koja koristi topao, a ne vruć te nježan, a učinkovit Lycon vosak. Za kraj, pažnju zaslužuju i trepavice i obrve, uz lash lift te threading, drevnu metodu uklanjanja dlačica koncem.
Odvojite vrijeme za sebe i prepustite se osoblju Beauty Centra Touch, u novom, modernom prostoru kojeg ćete pronaći na adresi Poljička Cesta 26 D u Splitu.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.