Lanett Whitneyizabrana je za novu Kraljicu Zagreba u prepunoj Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog. Lentu i cvijeće uručio joj je Dževad Halilović, a krunu joj je predala Kraljica Zagreba Vita Sever. Na svečanoj manifestaciji među jedanaest finalistica iz Zagreba i okolice, Lanett je osvojila najviše simpatija članova žirija.
Predsjednik ocjenjivačkog suda žirija bio je Juraj Mihaljević – Kralj Hrvatskih vina, vlasnik Iločkih podruma koji su proizveli vino i pjenušac Kraljica Hrvatske, a uz njega su u žiriju bili i Veljko Kajtazi – saborski zastupnik, Judita Šikić – predstavnica tvrtke SPS Croatia – lider u posredovanju i privremenom zapošljavanju radnika, Zoran Aragović – naš najpoznatiji hrvatski modni dizajner, Antoanet Levačić – Kraljica Hrvatske 2016 godine, Zoran Veir – naš poznati kirurg plastične, rekonstrukcijske i estetske kirurgije, Dževad Halilović – direktor maloprodaje cipela Högl za cijelu Europu, Vita Sever – aktualna Kraljica Zagreba, David Modrušan – zamjenik gradonačelnika Grada Rovinja, domaćina Finalnog izbora Kraljice Hrvatske za Kraljicu Svijeta 2024. koji će se održati 26.11.2024. u hotelu Lone u Rovinju, Irena Jakičić – predsjednica modne agencije Crostars, Natalija Brkić – predsjednica Kraljice Hrvatske.
Uz okrunjenu kraljicu, još je nekoliko djevojaka imalo razloga za slavlje. Titulu Prve princeze osvojila je Antea Matić, titula Druge princeze pripala je Aniti Božić, za Kraljicu osobnosti izabrana je Korina Sviben, Kraljica fotogeničnosti je Glora Navarro Copa, Kraljica medija je Iva Mila Brigljević a Kraljica elegancije je Matea Vlašić.
U prepunoj dvorani, finalistice su tokom večeri prošetale u četiri izdanja: prelijepim i raskošnim vjenčanicama i svečanim haljinama brenda salona vjenčanica Nikolina, kupaćim kostimima modne kuće Pletix te u kreacijama BiteMyStyle našeg poznatog modnog dizajnera Zorana Aragovića i cipelamaaustrijskog brenda Högl. Za kraljevski izgled i ljepotu natjecateljica pobrinuli su se beauty salon Lenaryste poznata talijanska škola mode i dizajna Callegari. Mnogobrojna publika, osim u pogledu na ljepotice, uživala je u vrhunskom programu. Kroz svečanu noć odluke posjetitelje su vodili lijepa i zabavna Maja Ciglenečki i svima dobro poznati voditelj Mario Sedmak, a između biranja pobjednice uživali smo u nastupu istaknutih zvijezda estrade – Vladi Kalemberu i grupi Feminnem. Djevojke i uzvanici uživali su u aperitivima INCANTO FRUIT WINES i delicijama pršutarne Drniška tradicija.
Za bogate nagrade pobrinuli su se glavni pokrovitelji, Kanaan, novozelandska organska kozmetika Lemon & Beaker, austrijski brend Högl, Iločki Podrumi, Zlatarna Dodić, Nikolina Wedding Store, Semark, Poliklinika Rotim, Poliklinika Veir, Kozmetika Feniks.
Novoizabrana Kraljica Zagreba Lanett Whitney sudjelovat će na finalnom izboru za Kraljicu Hrvatske 2024., koji će se održati 26. studenog ove godine u prekrasnom gradu Rovinju u hotelu Lone. Prvi put se javnosti predstavila i prerezala tortu u kavani Lisinski nakon izbora – Hemingway Bar.
Kraljica Hrvatske je najstariji izbor ljepote te prvi i jedini za kojeg je najstarija i najnagrađivanija vinarija u Hrvatskoj, „Iločki podrumi“, proizvela vino i pjenušac pod nazivom „Kraljica Hrvatske“.
Ovom prigodom organizatori izbora Kraljica Hrvatske ekskluzivno su najavili kako su po prvi put u povijesti Republike Hrvatske upravo oni postali vlasnici svjetskog izbora Queen of the World – Kraljica Svijeta, što je iznimna čast za Hrvatsku i grad Zagreb.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.