Lanett Whitneyizabrana je za novu Kraljicu Zagreba u prepunoj Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog. Lentu i cvijeće uručio joj je Dževad Halilović, a krunu joj je predala Kraljica Zagreba Vita Sever. Na svečanoj manifestaciji među jedanaest finalistica iz Zagreba i okolice, Lanett je osvojila najviše simpatija članova žirija.
Predsjednik ocjenjivačkog suda žirija bio je Juraj Mihaljević – Kralj Hrvatskih vina, vlasnik Iločkih podruma koji su proizveli vino i pjenušac Kraljica Hrvatske, a uz njega su u žiriju bili i Veljko Kajtazi – saborski zastupnik, Judita Šikić – predstavnica tvrtke SPS Croatia – lider u posredovanju i privremenom zapošljavanju radnika, Zoran Aragović – naš najpoznatiji hrvatski modni dizajner, Antoanet Levačić – Kraljica Hrvatske 2016 godine, Zoran Veir – naš poznati kirurg plastične, rekonstrukcijske i estetske kirurgije, Dževad Halilović – direktor maloprodaje cipela Högl za cijelu Europu, Vita Sever – aktualna Kraljica Zagreba, David Modrušan – zamjenik gradonačelnika Grada Rovinja, domaćina Finalnog izbora Kraljice Hrvatske za Kraljicu Svijeta 2024. koji će se održati 26.11.2024. u hotelu Lone u Rovinju, Irena Jakičić – predsjednica modne agencije Crostars, Natalija Brkić – predsjednica Kraljice Hrvatske.
Uz okrunjenu kraljicu, još je nekoliko djevojaka imalo razloga za slavlje. Titulu Prve princeze osvojila je Antea Matić, titula Druge princeze pripala je Aniti Božić, za Kraljicu osobnosti izabrana je Korina Sviben, Kraljica fotogeničnosti je Glora Navarro Copa, Kraljica medija je Iva Mila Brigljević a Kraljica elegancije je Matea Vlašić.
U prepunoj dvorani, finalistice su tokom večeri prošetale u četiri izdanja: prelijepim i raskošnim vjenčanicama i svečanim haljinama brenda salona vjenčanica Nikolina, kupaćim kostimima modne kuće Pletix te u kreacijama BiteMyStyle našeg poznatog modnog dizajnera Zorana Aragovića i cipelamaaustrijskog brenda Högl. Za kraljevski izgled i ljepotu natjecateljica pobrinuli su se beauty salon Lenaryste poznata talijanska škola mode i dizajna Callegari. Mnogobrojna publika, osim u pogledu na ljepotice, uživala je u vrhunskom programu. Kroz svečanu noć odluke posjetitelje su vodili lijepa i zabavna Maja Ciglenečki i svima dobro poznati voditelj Mario Sedmak, a između biranja pobjednice uživali smo u nastupu istaknutih zvijezda estrade – Vladi Kalemberu i grupi Feminnem. Djevojke i uzvanici uživali su u aperitivima INCANTO FRUIT WINES i delicijama pršutarne Drniška tradicija.
Za bogate nagrade pobrinuli su se glavni pokrovitelji, Kanaan, novozelandska organska kozmetika Lemon & Beaker, austrijski brend Högl, Iločki Podrumi, Zlatarna Dodić, Nikolina Wedding Store, Semark, Poliklinika Rotim, Poliklinika Veir, Kozmetika Feniks.
Novoizabrana Kraljica Zagreba Lanett Whitney sudjelovat će na finalnom izboru za Kraljicu Hrvatske 2024., koji će se održati 26. studenog ove godine u prekrasnom gradu Rovinju u hotelu Lone. Prvi put se javnosti predstavila i prerezala tortu u kavani Lisinski nakon izbora – Hemingway Bar.
Kraljica Hrvatske je najstariji izbor ljepote te prvi i jedini za kojeg je najstarija i najnagrađivanija vinarija u Hrvatskoj, „Iločki podrumi“, proizvela vino i pjenušac pod nazivom „Kraljica Hrvatske“.
Ovom prigodom organizatori izbora Kraljica Hrvatske ekskluzivno su najavili kako su po prvi put u povijesti Republike Hrvatske upravo oni postali vlasnici svjetskog izbora Queen of the World – Kraljica Svijeta, što je iznimna čast za Hrvatsku i grad Zagreb.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.