HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Cedevita, omiljeni regionalni brand svih generacija, lansirala je novi proizvod: Cedevita vitaminske vode. Dok je s jedne strane odlikuje tradicija duža od pedeset godina, s druge pomno osluškuje nove trendove i želje svojih vjernih potrošača. A trendovi su takvi da sve više potrošača želi više hidratacije, manje kalorija, puno vitamina i minerala, ali i ono najvažnije – dobar okus!

Na krilima tih spoznaja Cedevita je odlučila uplivati u neke nove vode – vitaminske, jednu od najbrže rastućih kategorija bezalkoholnih pića kod nas i u svijetu. Tako nam Cedevita vitaminska voda stiže u tri osvježavajuća okusa, napravljena s prirodnim aromama, bez zaslađivača, s malo kalorija… i naravno, s pomno odabranim vitaminima i mineralima.

„Generacije uživaju u pripremi Cedevite baš po svojoj mjeri, ali vjerovali smo da je logičan iskorak ulazak u novi segment napitaka spremnih za konzumaciju, što su nam potvrdile i stotine različitih potrošača s kojima smo se savjetovali prilikom razvijanja tog zanimljivog “poguranca” u boci. U tim razgovorima čuli smo puno o njihovom užurbanom načinu života. Ne obećavamo čuda, nemamo čarobnu formulu, ali razvili smo napitak obogaćen vitaminima koji nam može pomoći da malo predahnemo, vratimo si nešto energije ili, kako mi to volimo reći, “dođemo malo k sebi”. Cedevita je sinonim za vitamine. Otuda i slogan – IME KAŽE SVE – i sa zadovoljstvom ćemo i dalje snagom vitamina dizati raspoloženje i energiju svojih potrošača“, izjavila je Hana Rukavina, starija voditeljica razvoja robne marke.

Nova osvježavajuća doza vitamina i prirodnih duo okusa, Cedevita vitaminska voda Feel good, Energising i Relaxing, već se nalazi na policama većine maloprodajnih trgovina, a do kraja svibnja bit će prisutna na gotovo svim prodajnim mjestima.

Oznake:

druge vijesti

grupa lelek

Ekskluzivno: Kako je nastala pjesma “The Soul of My Soul” i što publika može očekivati?

Glazba koja dolazi iz srca ima moć prodrijeti u najskrivenije kutke duše, a upravo takva je i pjesma The Soul of My Soul. Nastala iz dubokih emocija, ona nosi priču o gubitku, boli i unutarnjoj snazi, ali istovremeno pruža nadu i povezuje ljude kroz univerzalni jezik melodije. Autori Filip Lacković i Tomislav Roso nisu stvarali običnu skladbu – njihova misija bila je stvoriti umjetničko djelo koje može zasjati na velikoj pozornici poput Eurosonga. Svaka nota pažljivo je osmišljena, svaka riječ brižljivo birana kako bi prenijela emocije koje nadilaze granice jezika i kultura.

Celebrity News

23 veljače 2025