
Film koji gledamo s osmijehom, širom otvorenih očiju i srcem u grlu
Fantastična četvorka se vratila – i bolja je nego ikad.
24 srpnja 2025
Tri nova Planet of plants proizvoda – burek, hrenovka u lisnatom i sendvič 100% biljnog podrijetla.
Mlinar, kao najveća pekarska grupacija u Adria regiji koja kontinuirano inovira i prati trendove, odnedavno u svom asortimanu nudi proizvode Planet of plants: burek, hrenovku u lisnatom i sendvič biljnog podrijetla. Ponuda će u prvoj fazi biti dostupna na više od 70 prodajnih mjesta Mlinara u cijeloj Hrvatskoj, a u drugoj fazi moći će se naći u cijeloj mreži i kod ostalih veleprodajnih kupaca. Rezultat je to suradnje s kompanijama Zvijezda i PIK Vrbovec koje su prije nekoliko godina osmislile prvu hrvatsku liniju plant- based proizvoda Planet of plants.
Planet of plants burek umjesto mljevenog mesa sadrži protein graška. Uz njega tu je i
lisnato s Planet of plants hot – dogom na biljnoj bazi od proteina graška i krumpira, uz prilog
senfa kombiniranog s kremastim umakom od đumbira, kurkume i kumina. Treći proizvod koji
se odnedavno može pronaći u Mlinaru je sendvič s Planet of plants salamom, izrađenom od
proteina suncokreta, obogaćen Planet of plants majonezom bez jaja.
„Kad kažemo plant – based, većina još uvijek pomisli na vegane i vegetarijance. No, tržište
pokazuje kako namirnice biljnog podrijetla sve češće biramo i svi mi „ostali“ kojima je meso i
dalje važan izvor proteina, ali spremni smo isprobati nešto novo i uvesti nove navike. Naša je
snaga u iskustvu proizvodnje baziranom na korištenju snage biljaka i drago nam je da imamo
priliku zajedno s potrošačima graditi razvoj nove kategorije proizvoda i posaditi nove navike”,
izjavio je povodom predstavljanja suradnje Gašpar Novak, direktor marketinga i razvoja
Zvijezde koja je liniju razvila u sinergiji s PIK Vrbovcem unutar Fortenova grupe.
Iz Mlinara su pak izjavili kako uvijek nastoje ići u korak s trendovima i svojim kupcima
ponuditi nešto novo.
„Prateći trendove, suradnja s Planet of plants, kao prvom hrvatskom linijom plant – based proizvoda, bila je logičan iskorak. Spojili smo tradiciju s inovacijom i na prodajnim mjestima
diljem Hrvatske kupcima ponudili praktične i ukusne zalogaje. Onima koji već znaju za Planet
of plants sad smo nadohvat ruke kad im treba brzi predah, pauza, i ukusan obrok, a svima
ostalima prilika da isprobaju nešto novo i obogate svoj jelovnik. Burek je Mlinarov najprodavaniji proizvod i drago nam je da smo ovim iskorakom u biljne alternative mesu
uspjeli dodatno proširiti ponudu.“ izjavio je Mario Scherr, izvršni direktor marketinga i
maloprodaje Mlinara.
Planet of plants prva je hrvatska plant based linija proizvoda. Riječ je o inovativnoj liniji proizvoda koji su 100 % biljnog podrijetla, a zajednički su ju razvili i proizveli Zvijezda i PIK Vrbovec. Suradnja dviju domaćih proizvodnih perjanica Fortenova grupe, predstavljena je u
svibnju 2021., te je zbog svoje kvalitete i okusa vrlo brzo prepoznata od strane potrošača. Radi se o proizvodima koji, uz to što su 100 % biljnog podrijetla uz 100 % okusa, ne sadržavaju jaja, gluten i soju, a bogati su proteinima dobivenim iz graška te vlaknima, što ih
čini pogodnima i za vegane i vegetarijance kao i za fleksitarijance. U liniji Planet of plants, osim novih pekarskih proizvoda koji se od sada mogu pronaći u Mlinaru, nalazi se ukupno 9
proizvoda: burger, salama, mljeveno, hot dog, okruglice, majoneza, umak, namaz i kockica
kokosa. Osim u Hrvatskoj, proizvodi se mogu naći na tržištu Slovenije, Bosne i Hercegovine,
Makedonije, Srbije, Crne Gore i Mađarske, a u planu je i daljnje širenje plasmana na inozemna tržišta.
Salma Hayek na naslovnici Sports Illustrated Mexico Swimsuit 2025 proslavila plesom u bikiniju i porukom o samopouzdanju u 58. godini.
24 srpnja 2025
Pamela i Liam izazvali šuškanja pojavom u Londonu. Iako kemija postoji, oni tvrde da su samo prijatelji.
24 srpnja 2025
Udobnost na pametan način: Xiaomi lansirao klima uređaj budućnosti koji ćete poželjeti odmah ugraditi.
24 srpnja 2025
Manekenka je proslavila 45. rođendan dirljivim objavama iz prirode, s obitelji i petomjesečnim sinom, te se prisjetila pokojne majke.
24 srpnja 2025
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
24 srpnja 2025