Mlinar, kao najveća pekarska grupacija u Adria regiji koja kontinuirano inovira i prati trendove, odnedavno u svom asortimanu nudi proizvode Planet of plants: burek, hrenovku u lisnatom i sendvič biljnog podrijetla. Ponuda će u prvoj fazi biti dostupna na više od 70 prodajnih mjesta Mlinara u cijeloj Hrvatskoj, a u drugoj fazi moći će se naći u cijeloj mreži i kod ostalih veleprodajnih kupaca. Rezultat je to suradnje s kompanijama Zvijezda i PIK Vrbovec koje su prije nekoliko godina osmislile prvu hrvatsku liniju plant- based proizvoda Planet of plants.
Planet of plants burek umjesto mljevenog mesa sadrži protein graška. Uz njega tu je i
lisnato s Planet of plants hot – dogom na biljnoj bazi od proteina graška i krumpira, uz prilog
senfa kombiniranog s kremastim umakom od đumbira, kurkume i kumina. Treći proizvod koji
se odnedavno može pronaći u Mlinaru je sendvič s Planet of plants salamom, izrađenom od
proteina suncokreta, obogaćen Planet of plants majonezom bez jaja.
„Kad kažemo plant – based, većina još uvijek pomisli na vegane i vegetarijance. No, tržište pokazuje kako namirnice biljnog podrijetla sve češće biramo i svi mi „ostali“ kojima je meso i dalje važan izvor proteina, ali spremni smo isprobati nešto novo i uvesti nove navike. Naša je snaga u iskustvu proizvodnje baziranom na korištenju snage biljaka i drago nam je da imamo priliku zajedno s potrošačima graditi razvoj nove kategorije proizvoda i posaditi nove navike”,
izjavio je povodom predstavljanja suradnje Gašpar Novak, direktor marketinga i razvoja
Zvijezde koja je liniju razvila u sinergiji s PIK Vrbovcem unutar Fortenova grupe.
Iz Mlinara su pak izjavili kako uvijek nastoje ići u korak s trendovima i svojim kupcima
ponuditi nešto novo.
„Prateći trendove, suradnja s Planet of plants, kao prvom hrvatskom linijom plant – based proizvoda, bila je logičan iskorak. Spojili smo tradiciju s inovacijom i na prodajnim mjestima diljem Hrvatske kupcima ponudili praktične i ukusne zalogaje. Onima koji već znaju za Planet of plants sad smo nadohvat ruke kad im treba brzi predah, pauza, i ukusan obrok, a svima ostalima prilika da isprobaju nešto novo i obogate svoj jelovnik. Burek je Mlinarov najprodavaniji proizvod i drago nam je da smo ovim iskorakom u biljne alternative mesu uspjeli dodatno proširiti ponudu.“ izjavio je Mario Scherr, izvršni direktor marketinga i
maloprodaje Mlinara.
Planet of plants prva je hrvatska plant based linija proizvoda. Riječ je o inovativnoj liniji proizvoda koji su 100 % biljnog podrijetla, a zajednički su ju razvili i proizveli Zvijezda i PIK Vrbovec. Suradnja dviju domaćih proizvodnih perjanica Fortenova grupe, predstavljena je u
svibnju 2021., te je zbog svoje kvalitete i okusa vrlo brzo prepoznata od strane potrošača. Radi se o proizvodima koji, uz to što su 100 % biljnog podrijetla uz 100 % okusa, ne sadržavaju jaja, gluten i soju, a bogati su proteinima dobivenim iz graška te vlaknima, što ih
čini pogodnima i za vegane i vegetarijance kao i za fleksitarijance. U liniji Planet of plants, osim novih pekarskih proizvoda koji se od sada mogu pronaći u Mlinaru, nalazi se ukupno 9
proizvoda: burger, salama, mljeveno, hot dog, okruglice, majoneza, umak, namaz i kockica
kokosa. Osim u Hrvatskoj, proizvodi se mogu naći na tržištu Slovenije, Bosne i Hercegovine,
Makedonije, Srbije, Crne Gore i Mađarske, a u planu je i daljnje širenje plasmana na inozemna tržišta.
Zamislite ovo: ljetni suton, miris kokica u zraku, društvo ili obitelj uz vas, a na velikom platnu – najsvježiji svjetski i domaći filmski hitovi. Sada zamislite da za sve to plaćate samo 2,50 eura. Ne, nije teaser iz filma – to je stvarnost, i to samo u srijedu, 20. kolovoza, kada CineStar kina diljem Hrvatske otvaraju svoja vrata za najpopularniju ljetnu filmsku akciju godine.
Ako postoji savršen trenutak za obnovu garderobe – to je sada. FINAL SALE u Fashion&Friends i Fashion Company trgovinama donosi završni val ljetnih sniženja koji jednostavno ne smiješ propustiti. Od 11. kolovoza, police i vješalice pune su must-have komada po cijenama koje će te natjerati da preispitaš svoje modno strpljenje.
Na ovogodišnjem Tjednu mode u Kopenhagenu svjetla reflektora bila su usmjerena na modnu priču koja briše granice između tradicije i inovacije. Publika je svjedočila debitantskoj kolekciji koja ne donosi samo odjeću, već i snažan narativ o povezanosti tijela, uma, duha i emocija.
Ako mislite da je kolovoz rezerviran za opuštanje i kraj ljetnih uzbuđenja, Vodice vas spremno demantiraju. U srcu Dalmacije, kad sunce zađe, grad se pretvara u središte noćnog života – a sve oči (i noge) usmjerene su prema jednom mjestu.
Postoji jedno mjesto u Dubrovniku gdje se povijest, priroda i vrhunska gastronomija susreću na način koji dira sva osjetila. U sjenovitom vrtu renesansnog ljetnikovca Natali, daleko od gradske vreve, mirisi lavande i ružmarina isprepliću se s aromama svježih morskih plodova i začina. To je restoran Natali – destinacija koja se ove sezone piše novim kulinarskim rukopisom.
Pulska Arena ponovno će ovog ljeta postati pozornica na kojoj se pišu glazbene priče za pamćenje. Tony Cetinski, jedan od najcjenjenijih i najdugovječnijih pjevača regije, 30. kolovoza upravo ovdje započinje svoju novu regionalnu turneju #samoljubav2025/26 – i to u gradu u kojem je rođen.
Ljeto na Krku nikada nije bilo uzbudljivije. U srcu otoka, klub Diamond ove je sezone prerastao u apsolutni epicentar zabave na Jadranu, mjesto gdje se spajaju vrhunska glazba, produkcija na svjetskoj razini i noći koje se pamte.
Bezbrižno surfanje na mobilnoj mreži Telemacha ovog će ljeta nekome u ruke donijeti ključeve luksuznog automobila renomiranog njemačkog proizvođača. Naime, u tijeku je zadnji krug velike nagradne igre u kojoj novi korisnici Telemacha mogu osvojiti vrijedne nagrade: Apple iPhone 16, Xiaomi električni romobil te glavnu nagradu – električni Audi Q4 40 e-tron Edition, premium vozilo koje spaja snagu, stil i održivost.