Umjetnost izlazi na ulice: Etiketa kao galerija i pivo kao platno
Zamislite da otvorite bocu piva i – umjesto klasične etikete – dočeka vas umjetničko djelo. Ne kao slučajni dizajn, već kao osobna izjava autora, kao isječak iz njegova svijeta, identiteta i vizije. Takav trenutak sada postaje stvarnost zahvaljujući projektu The Artist Series, koji mijenja način na koji doživljavamo i konzumiramo umjetnost u svakodnevici.
U vremenu kad kultura sve češće mora tražiti alternativne puteve do publike, The Artist Series donosi snažnu poruku: umjetnost nije zatvorena unutar bijelih zidova galerija – ona je živa, prisutna, urbana i pristupačna. Ova suradnja između Submarine Burgera i domaćih umjetnika pretvara etikete craft piva u male galerije koje se nose u rukama, dijele među prijateljima i ispisuju vizualni dijalog na ulicama gradova.
Već prva dva izdanja daju naslutiti ozbiljnost i estetiku ovog projekta. Akademski grafičar i ilustrator Ivan Dilberović poznat je po tome što svakodnevne motive pretvara u intrigantne vizualne kodove. Njegove etikete ne pristaju na površnost – one vas pozivaju da zastanete, da čitate između linija i da se, makar na trenutak, izgubite u nekom tuđem, ali univerzalnom svijetu.
Na drugom kraju spektra, ali s jednakom strašću, stoji Boris Bare – jedno od najprepoznatljivijih imena domaće street art scene. Njegovi murali već godinama krase fasade i zidove naših kvartova, a sada njegov izraz dolazi u obliku etikete koja ne šuti. Bare ne dekorira, on komunicira. Njegove poruke govore o slobodi, buntovništvu i snazi nezavisnog izraza. I upravo zato je njegovo mjesto u The Artist Series logično, čak nužno.
Ovaj projekt je mnogo više od trendi suradnje – to je platforma koja daje stvarnu vidljivost kreativcima. Umjetnici četiri puta godišnje dobivaju priliku da kroz etiketu pričaju svoju priču, a publika – i to ona najšira, svakodnevna – dobiva priliku da tu priču vidi, dotakne i možda, neočekivano, osjeti neku novu bliskost s umjetnošću.
The Artist Series uskoro će krasiti boce i limenke u kafićima, dućanima i barovima od Zagreba do Pule. Tako etikete postaju pokretne izložbe koje putuju Hrvatskom, susreću ljude ondje gdje su – u parku, na plaži, u razgovoru za šankom. I dok ispijate gutljaj, možda ćete primijetiti detalj na ilustraciji koji će vas zaintrigirati više od samog okusa.
U vremenu kada sve prolazi brzo, kad skrolamo i zaboravljamo, ovaj projekt nas podsjeća da vrijedi usporiti. Pogledati. Pitati se tko stoji iza slike. Prepoznati nečiji rukopis. Osjetiti puls jedne scene koja diše ispod površine i sada izlazi van – s razlogom, s porukom, s karakterom.
Jer The Artist Series nije samo još jedno pivo s “fora dizajnom”. To je manifest. Oda kreativnosti. I poziv da umjetnost ponovno doživimo kao nešto živo, svakodnevno i važno.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.