U Poreču se sprema večer o kojoj će pričati svi gurmani – spoj Teksasa i Mediterana u Spinnakeru
Kada se na obali Poreča susretnu američki duh, japanska preciznost i mediteranska lakoća, nastaje iskustvo koje se ne događa često. Restoran Spinnaker, već poznat kao središte vrhunskih gastronomskih susreta, priprema večer posvećenu kulinarstvu kao umjetnosti i zajedništvu. Pod nazivom Taste of the Flavours of Texas, u sklopu projekta Spinnaker Gourmet Stage, osam svjetskih chefova preuzet će kuhinju i pretvoriti je u pozornicu na kojoj će se susresti okusi, priče i strasti.
Ono što se u Poreču priprema 24. listopada nije tek večera, nego susret različitih svjetova koji dišu istim ritmom. International Culinary Fellowship, u kojem sudjeluju chefovi iz Sjedinjenih Američkih Država, Kanade, Japana i Europe, donosi ideju da gastronomija može biti most između kultura. U sedam pomno osmišljenih sljedova, svaki zalogaj postaje razgovor između Teksasa i Mediterana – između pikantne odvažnosti i mirnoće mora koje se ljeska pred Spinnakerom.
Spinnaker Gourmet Stage: večera koja mijenja poimanje gastronomije
Gastronomska večera u Spinnakeru koncipirana je kao putovanje kroz teksture i mirise, gdje se svaka kap vina i svaki detalj na tanjuru nadopunjuju. Chefovi Dave Sokol, Mario Reyes, Gene Christiano, Gianni Santin, Michael Lamping, Michael Scott, Salvatore Gisellu i Yutaka Yamoto, poznati po svom umijeću spajanja tehnike i emocije, zajednički stvaraju meni koji se pamti po suptilnosti i ravnoteži.
Za tu prigodu, Poreč postaje točka susreta gastronomskih tradicija, ali i simbol suvremenog pristupa kuhinji – onog u kojem se poštuje naslijeđe, ali i otvara prostor eksperimentu. Svaki slijed pažljivo je spojen s vinima koja nadopunjuju priču na tanjuru, pretvarajući večeru u skladan dijalog između hrane i pića.
U formatu Spinnaker Gourmet Stage ideja večere ne svodi se na pokazivanje, nego na dijeljenje. Upravo zato ovaj projekt već godinama oblikuje prepoznatljivu porečku scenu, stvarajući most između lokalne tradicije i međunarodne kulinarske avangarde.
U svijetu koji sve češće traži iskustva umjesto događaja, Spinnaker Gourmet Stage postao je simbol profinjene gastronomije i mjesta gdje se kuhanje doživljava kao umjetnost susreta. Oni koji će se 24. listopada naći u Spinnakeru, sudjelovat će u večeri koja neće samo oduševiti nepce, nego i podsjetiti koliko emocije i kultura stanu u jedan tanjur.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.