Velika nam je čast što možemo objaviti da se prvo izdanje magazina Marie Claire Hrvatska sa slavnom francuskom licencom od sada može pronaći na kioscima diljem Hrvatske!
Prvi broj pripremali smo s puno pažnje i ljubavi, u želji da spojimo ono najbolje od dva svijeta – uživanje u luksuzu i svim lijepim stvarima koje život donosi s razgovorom i razmišljanju i gorućim temama kojima je uistinu bitno pogledati u oči.
Zvijezda naše prve naslovnice je jedna i jedina Nina Badrić
Prvu naslovnicu magazina Marie Claire Hrvatska krasi Nina Badrić, legendarna hrvatska pjevačica koja je raskošni editorijal snimila u predivnom resortu Isabella Valmar na otoku Sveti Nikola preko puta Poreča te u iskrenom intervjuu otvorila srce i otkrila brojne zanimljivosti koje mnogi čitatelji možda još nisu znali.
“Kad sam prolazila kroz neke teške stvari, nazvala bih mamu plačući, na što bi ona rekla: “Nisam te rodila da se predaš. Obriši suze i guraj hrabro dalje!”. Pripremila me, ni ne znajući, za ovaj posao, a iznad svega za život. Postala sam velik borac i ostala čvrsto na zemlji, i to upravo zahvaljujući njoj”, otkrila nam je Nina Badrić.
Kako će izgledati poslovi budućnosti i kako ćemo djecu odmaknuti od ekrana?
Uz fantastične lifestyle i modne editorijale i priloge dotičemo se i aktualnih tema poput poslova u (ne tako dalekoj) budućnosti, o čemu za Marie Claire Hrvatska govori Daniel Ackermann, raspravljamo treba li se bojati umjetne inteligencije s redateljem i AI umjetnikom Philatzom te govorimo o stanju na tržištu nekretnina s Dubravkom Ranilovićem i postavljamo pitanje – hoćemo li i možemo li djecu koja beskrajne sate provode pred ekranima vratiti na igrališta?
Ana Blanquart razgovarala je s Natali Sarkozy, snahom bivšeg francuskog predsjednika koja ima hrvatske korijene, a Petra Rožman dotaknula se biohackinga, o kojem se ovih dana mnogo govori.
Otputujte s nama na Bali, u Oman i posjetite kuću Saše Šekoranje u Istri
Josipa Uzelac svojim vas čarobnim fotografijama vodi na Bali, a u jednom od najljepših priloga, koji ćete sigurno više puta s čežnjom pregledati, naš slavni umjetnik i cvjećar Saša Šekoranja vodi vas u svoju kuću u Istri.
Kolumne slavnih Hrvatica i Hrvata obilježit će naš prvi broj
U prvom broju magazina Marie Claire Hrvatska možete čitati kolumne Aleksandre Dojčinović, Mirne Zidarić i Kristijana Iličića doznati kako Adriana-Ćaleta Car uspoređuje život u Francuskoj sa životom u Hrvatskoj, pogledati koje je ljetne frizure celebrity frizer Roman Milašinović odabrao za Domenicu, Tinu Walme i Meri Goldašić te zaroniti u modni dossier kuće Miu Miu koja već godinama diktira trendove.
Zašto smo opsjednuti horoskopom, koji su ljetni favoriti pjevačice Miach, pretvaramo li se kad tad svi u svoje majke i što se sve još krije na stranicama našeg prvog broj koji će vam, nadamo se, uljepšati ljeto, doznajte nakon kratke šetnje do kioska.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.